anonym8276 Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Hei, jeg er en jente på 17 som har slitt mye med problemer nedentil nå i over et halvt år. Jeg har en kjæreste jeg har vært ilag med i 3 år som jeg mistet jomfrudommen min til. Sex har alltid vært bra og jeg har aldri opplevd at det har vært noe særlig vondt før nå før sommeren. Det startet med kløe og sårhet nedentil som da gjorde at sex var vondt, jeg dro til legen og hun undersøkte og sa at jeg hadde bakteriell vaginose. Fikk da behandling for dette, men plagene gikk ikke bort og jeg måtte tilbake, da mente hun at jeg hadde sopp og ga meg fluconazol/diflucan. Det hjalp på plagene men sex var fremdeles vondt. Jeg ventet en god stund uten sex for å la alt bli bra igjen men det var fremdeles vondt. Jeg ble da henvist til gynekolog for en second opinion. Han mente og at jeg hadde sopp og jeg fikk en lenger behandling på fluconazol.. ting ble bedre, og jeg klarte ha sex en stund. Plutselig ble det værre igjen og jeg dro tilbake til legen, jeg forklarte at kuren til gynekologen hjalp og hun ga meg da en lenger kur som jeg skal gå på til februar. Som sagt så har det hjulpet på de andre plagene men ikke det at sex er vondt. Nylig oppdaget jeg og en rar lukt fra utflodet, men ikke sånn «fiskelukt» som folk mener du får når du har bakteriell vaginose. Jeg er så fortvilet og vil nesten bare gi opp. Jeg har prøvd kremer, og piller mot både sopp og bakteriell vaginose men det blir ikke bra. Leste og nylig om vestibulitt som jeg må si jeg kjenner meg igjen i, den brennende/sviende følelsen når jeg har sex, klarer ikke ha sex med penetrering lenger uten å måtte gråte etterpå siden jeg er så lei av å ha vondt! Jeg har heller aldri hatt denne «tykke utfloden» man får når man har sopp. Om noen her har noen tips eller erfaringer med dette plis skriv! Jeg trenger virkelig hjelp og føler ikke legene tar meg seriøst lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå