PhilosopherSe7en Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 (endret) Planer om å skifte ut dagens gryter. Ønsker mulighet for å sile av vann, kunne stables når de ikke er i bruk, og de må kunne brukes på induksjon. Sett på litt ulike sett, men helt umulig å vite hva en skal velge. Hvert merke kommer i tillegg med drøssevis med ulike modeller, og finner ingen enkel måte å finne ut hva som i utgangspunktet er "billigserien" og hva som er de mer påkostede seriene. WMF? Zwilling? Eva Trio? De tilbyr alle sett med 5 gryter på "tilbud" til rundt 1000 kroner. I tillegg er jeg ute etter to gryter med belegg til sauser, grøt og andre ting som lett svir seg. Endret 27. desember 2021 av PhilosopherSe7en
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Meksikansk gryte? Anonymkode: 9fe54...44b
PhilosopherSe7en Skrevet 27. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Meksikansk gryte? Anonymkode: 9fe54...44b Artig skrivefeil 😅
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 6 hours ago, PhilosopherSe7en said: Planer om å skifte ut dagens gryter. Ønsker mulighet for å sile av vann, kunne stables når de ikke er i bruk, og de må kunne brukes på induksjon. Sett på litt ulike sett, men helt umulig å vite hva en skal velge. Hvert merke kommer i tillegg med drøssevis med ulike modeller, og finner ingen enkel måte å finne ut hva som i utgangspunktet er "billigserien" og hva som er de mer påkostede seriene. WMF? Zwilling? Eva Trio? De tilbyr alle sett med 5 gryter på "tilbud" til rundt 1000 kroner. I tillegg er jeg ute etter to gryter med belegg til sauser, grøt og andre ting som lett svir seg. Har WMF sin 5 gryters og er veldig fornøyd Anonymkode: 3024a...be4
PhilosopherSe7en Skrevet 27. desember 2021 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2021 43 minutter siden, AnonymBruker said: Har WMF sin 5 gryters og er veldig fornøyd Anonymkode: 3024a...be4 Kan du si hvilken? De har jo mange serier med 5 i.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 2 hours ago, PhilosopherSe7en said: Kan du si hvilken? De har jo mange serier med 5 i. Dette har jeg: https://www.cg.no/wmf-provence-plus-provence-plus-kjelesett-9-deler-5-kjeler-4-lokk?gclid=Cj0KCQiA5aWOBhDMARIsAIXLlkeRcX7HSRP7Ihg9vmLB00iE5QoJP4aHe9lUy2PXm-v9zEFfX7bAzhgaAk3rEALw_wcB Anonymkode: 3024a...be4
PhilosopherSe7en Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2021 Takk for tips. Ser det mangler "helletut" og sil på lokk ut fra hva jeg ønsker. Vurderer dette nå, men tror de blir vanskelig å stable pga størrelse og dermed vil ta mye plass https://www.jernia.no/kjøkken/matlaging/gryte-og-kasserolle/zwilling-grytesett-5-deler-true-flow-18-10-stål/p/58022349#reviews
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #8 Skrevet 29. desember 2021 Liker Jamie Olivers kjeler og panner som blant annet selges på CG. Lurt å kjøpe sett i hvert fall, sparer masse på det fremfor å kjøpe enkeltvis. Men jeg bruker mest mine ymse kasseroller med belegg til alt, egentlig. Jeg har vel èn kjele uten belegg og den bruker jeg kun til å koke poteter i. Anonymkode: 5d7cc...14d
PhilosopherSe7en Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2021 Er vel ikke så mye en trenger belegg til. Sauser og grøt? Gryter går jo fint i gryter uten belegg, samme gjelder jo pasta, grønnsaker osv. Var å så litt på de ulike settene som selges i dag, men var ikke ble som fristet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå