Gå til innhold

Valg av grytesett?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Planer om å skifte ut dagens gryter. Ønsker mulighet for å sile av vann, kunne stables når de ikke er i bruk, og de må kunne brukes på induksjon.

Sett på litt ulike sett, men helt umulig å vite hva en skal velge. Hvert merke kommer i tillegg med drøssevis med ulike modeller, og finner ingen enkel måte å finne ut hva som i utgangspunktet er "billigserien" og hva som er de mer påkostede seriene. 

WMF? 

Zwilling?

Eva Trio?

De tilbyr alle sett med 5 gryter på "tilbud" til rundt 1000 kroner.

I tillegg er jeg ute etter to gryter med belegg til sauser, grøt og andre ting som lett svir seg.

Endret av PhilosopherSe7en
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meksikansk gryte?

Anonymkode: 9fe54...44b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Meksikansk gryte?

Anonymkode: 9fe54...44b

Artig skrivefeil 😅

Skrevet
6 hours ago, PhilosopherSe7en said:

Planer om å skifte ut dagens gryter. Ønsker mulighet for å sile av vann, kunne stables når de ikke er i bruk, og de må kunne brukes på induksjon.

Sett på litt ulike sett, men helt umulig å vite hva en skal velge. Hvert merke kommer i tillegg med drøssevis med ulike modeller, og finner ingen enkel måte å finne ut hva som i utgangspunktet er "billigserien" og hva som er de mer påkostede seriene. 

WMF? 

Zwilling?

Eva Trio?

De tilbyr alle sett med 5 gryter på "tilbud" til rundt 1000 kroner.

I tillegg er jeg ute etter to gryter med belegg til sauser, grøt og andre ting som lett svir seg.

Har WMF sin 5 gryters og er veldig fornøyd

Anonymkode: 3024a...be4

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Har WMF sin 5 gryters og er veldig fornøyd

Anonymkode: 3024a...be4

Kan du si hvilken? De har jo mange serier med 5 i.

Skrevet

Liker Jamie Olivers kjeler og panner som blant annet selges på CG. Lurt å kjøpe sett i hvert fall, sparer masse på det fremfor å kjøpe enkeltvis. Men jeg bruker mest mine ymse kasseroller med belegg til alt, egentlig. Jeg har vel èn kjele uten belegg og den bruker jeg kun til å koke poteter i.

Anonymkode: 5d7cc...14d

Skrevet

Er vel ikke så mye en trenger belegg til. Sauser og grøt? Gryter går jo fint i gryter uten belegg, samme gjelder jo pasta, grønnsaker osv.

Var å så litt på de ulike settene som selges i dag, men var ikke ble som fristet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...