KvinneguidenBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Del Skrevet 27. desember 2021 Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 27. desember 2021 #2 Del Skrevet 27. desember 2021 Jeg tror nok det. Mest sannsynlig vil det komme en smittetopp etter nyttår, og da et det vel lite trolig at man velger å redusere tiltakene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ostekaker Skrevet 27. desember 2021 #3 Del Skrevet 27. desember 2021 Da rømmer jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. desember 2021 #4 Del Skrevet 27. desember 2021 Har en følelse på det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 27. desember 2021 #5 Del Skrevet 27. desember 2021 Tråden er ryddet for brudd på koronarommets retningslinjer. -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 27. desember 2021 #6 Del Skrevet 27. desember 2021 Sannsynligvis. De vil nok justere noe, alt ettersom hvordan smittetallene er over nyttår. De vil dog ha et forklaringsproblem med dette dersom de ikke ser på dette i et langtidsperspektiv. At de vil ha ned smitten "akkurat nå" er ikke er gyldig argument. Alle vet jo at omirkonsmitten vil ta av det sekundet man åpner opp. Ingen er så dumme at man tror på "bare to uker nå, så blir alt bra". Så får vi se hvor mange av oss som bar til hensikt å følge tiltakene over nyttår. Den folkelige støtten stuper, og det gjør også tiltakene legimitet. Det er ganske avgjørende da smittevernsloven faktisk legger dette til grunn, nemlig frivillig deltakelse av de tiltakene gjelder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tom1986 Skrevet 27. desember 2021 #7 Del Skrevet 27. desember 2021 Selvfølgelig vil de det. Tiltak har konsekvent vedvart alt for lenge. Om noe så tipper jeg gærningene Guldvåg og Nakstad presser på for enda strengere tiltak i januar. Føre var og alt det der.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 27. desember 2021 #8 Del Skrevet 27. desember 2021 Ja, de vil bli forlenget. Og slik tiltak vil bli permanent hver høst/vinter, og på sikt gjennom hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 27. desember 2021 #9 Del Skrevet 27. desember 2021 ostekaker skrev (5 timer siden): Da rømmer jeg. Til hvor? De fleste land i Europa har jo dette, og når resten av verden rammes av en ny smittebølge ut over våren så kommer akkurat det samme til å skje der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vell_ Skrevet 27. desember 2021 #10 Del Skrevet 27. desember 2021 (endret) Jepp, ser sånn ut. Endret 29. desember 2021 av vell_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisbethBerg Skrevet 27. desember 2021 #11 Del Skrevet 27. desember 2021 Ja, regjeringen har jo sluppet til Guldvog og Nakstad. Da blir det vel sånn nogenlunde normalt igjen etter 17. mai. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 27. desember 2021 #12 Del Skrevet 27. desember 2021 LisbethBerg skrev (2 minutter siden): Ja, regjeringen har jo sluppet til Guldvog og Nakstad. Da blir det vel sånn nogenlunde normalt igjen etter 17. mai. Ser nesten ut til at de to styrer dette landet nå. Er det de som skal bestemme hvor lenge og hvor sterke tiltakene skal være? Bekymra, my ass. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 27. desember 2021 #13 Del Skrevet 27. desember 2021 KvinneguidenBruker skrev (7 timer siden): Hva tror dere? tar det som det kommer , gidder ikke og gå og tenke på det over 2 uker før de gamle blir opphevet. men jeg tror de tallene vi ser nå er kun pga skolen er stengt med engang hverdagen kommer ,vil det stige 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 27. desember 2021 #14 Del Skrevet 27. desember 2021 Ja det er jeg ganske sikker på, og jeg håper det. På grunn av det er fortsatt alt for mye smittespredning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 27. desember 2021 #15 Del Skrevet 27. desember 2021 KvinneguidenBruker skrev (10 timer siden): Hva tror dere? ja, de har ikke nådd målet med å vaksinere 700.000 så da blir det nok det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 27. desember 2021 #16 Del Skrevet 27. desember 2021 Ja garantert resten av vinteren. Så letter det mot våren igjen. Og slik går no dagan og åra. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ostekaker Skrevet 28. desember 2021 #17 Del Skrevet 28. desember 2021 (endret) Antiviruset skrev (18 timer siden): Til hvor? De fleste land i Europa har jo dette, og når resten av verden rammes av en ny smittebølge ut over våren så kommer akkurat det samme til å skje der. Tror nok jeg skal klare å finne et sted hvor det ikke er full lockdown. Bare jeg kan sette meg ned på en cafe og spise lunsj/middag og gå på kino så er jeg fornøyd. Endret 28. desember 2021 av ostekaker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chailatte Skrevet 28. desember 2021 #18 Del Skrevet 28. desember 2021 Vi følger egentlig i ganske like fotspor som i fjor mtp sjenkestopp og munnbindpåbud på tampen av året. Da ble det første lockdown i Januar etterpå, håper jo at vi ikke går den veien nå, men lukter jo lunta litt. Jeg er hvertfall mentalt forberedt på å bli permittert for 4. gang så det forhåpentligvis ikke blir så mentalt tungt hvis det skjer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg