AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Del Skrevet 26. desember 2021 God kveld godtfolk! Jeg har blitt skikkelig tett i nesa, mye nysing, kløe i øre/hals, forhøyet temp (ikke feber) samt lett hoste. Har tatt hurtigtest som var negativ. I utgangspunktet sier arbeidsgiver at jeg skal på jobb så lenge testen er negativ og gitt at jeg ikke er så dårlig at jeg ligger rett ut. Jeg på den andre side tenker dette ikke er noe jeg ønsker å være på jobb med da jeg er mye i kontakt med andre mennesker. Corona eller ei, det tar seg ikke veldig godt ut uansett. Hva kan jeg gjøre uten å få trøbbel med arbeidsgiver? Anonymkode: fbc4a...252 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 26. desember 2021 #2 Del Skrevet 26. desember 2021 Hadde nok ikke gått på jobb med sånne symptomer. Dessuten sa teststasjonen at hurtigtester bare viser positivt i 45% av tilfellene. Så flere får positiv pcr selv om hurtigtest er negativ. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Del Skrevet 26. desember 2021 Jeg hadde latt være å gå de så lenge du har mye symptomer, tar seg ikke ut å kommer på jobb hvis folk ser du er uggen og så ville jeg tatt en skikkelig test. Anonymkode: fa2ef...e91 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Del Skrevet 26. desember 2021 Arbeidsgiver kan jo forsøke å avvise en egenmelding Bli hjemme, åpenbart. Ta eventuelt en pålitelig test. Hadde nok ljugd på meg omgangssyke og bare for å slippe maset. Anonymkode: 1dc3d...437 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #5 Del Skrevet 26. desember 2021 Det er influensa ute og går også! Jeg er syk selv, men det er ikke korona. Anonymkode: df1be...c06 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #6 Del Skrevet 26. desember 2021 Datteren til en venn fikk 5 negative hurtigtester før hun ble testet på teststasjonen og da var hun positiv. Anonymkode: 810f0...1b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #7 Del Skrevet 26. desember 2021 Takk for svar dere! Jeg er helt enig i at dette ikke passer seg på jobb. Glemte å nevne at jeg har mistet smaks og luktesansen også. Om det er fordi jeg er så tett eller ei vet jeg jo ikke. Men å gå rundt med hoste, snørr og nysing er ikke spesielt kult uansett 😅 Anonymkode: fbc4a...252 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emlia Skrevet 26. desember 2021 #8 Del Skrevet 26. desember 2021 Ta en ny i morgen. Jeg testet negativt i går, positivt i dag. Lette symptomer i går. Var ventet, da flere jeg bor med har påvist korona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #9 Del Skrevet 26. desember 2021 Bestill time til pcr på teststasjonen i morgen og bruk egenmelding til du har fått resultatet. Nei, du skal selvfølgelig ikke gå på jobb når du har det slik - uansett om det er korona eller ikke vil det bli mer fravær på jobb om du smitter noen! Anonymkode: d4781...d85 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 26. desember 2021 #10 Del Skrevet 26. desember 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: God kveld godtfolk! Jeg har blitt skikkelig tett i nesa, mye nysing, kløe i øre/hals, forhøyet temp (ikke feber) samt lett hoste. Har tatt hurtigtest som var negativ. I utgangspunktet sier arbeidsgiver at jeg skal på jobb så lenge testen er negativ og gitt at jeg ikke er så dårlig at jeg ligger rett ut. Jeg på den andre side tenker dette ikke er noe jeg ønsker å være på jobb med da jeg er mye i kontakt med andre mennesker. Corona eller ei, det tar seg ikke veldig godt ut uansett. Hva kan jeg gjøre uten å få trøbbel med arbeidsgiver? Anonymkode: fbc4a...252 Jeg ville bestilt pcr og holdt meg hjemme til negativt svar 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 27. desember 2021 #11 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): God kveld godtfolk! Jeg har blitt skikkelig tett i nesa, mye nysing, kløe i øre/hals, forhøyet temp (ikke feber) samt lett hoste. Har tatt hurtigtest som var negativ. I utgangspunktet sier arbeidsgiver at jeg skal på jobb så lenge testen er negativ og gitt at jeg ikke er så dårlig at jeg ligger rett ut. Jeg på den andre side tenker dette ikke er noe jeg ønsker å være på jobb med da jeg er mye i kontakt med andre mennesker. Corona eller ei, det tar seg ikke veldig godt ut uansett. Hva kan jeg gjøre uten å få trøbbel med arbeidsgiver? Anonymkode: fbc4a...252 Gikk med slike symptomer i 5 dager før jeg ble positiv 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 27. desember 2021 #12 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): God kveld godtfolk! Jeg har blitt skikkelig tett i nesa, mye nysing, kløe i øre/hals, forhøyet temp (ikke feber) samt lett hoste. Har tatt hurtigtest som var negativ. I utgangspunktet sier arbeidsgiver at jeg skal på jobb så lenge testen er negativ og gitt at jeg ikke er så dårlig at jeg ligger rett ut. Jeg på den andre side tenker dette ikke er noe jeg ønsker å være på jobb med da jeg er mye i kontakt med andre mennesker. Corona eller ei, det tar seg ikke veldig godt ut uansett. Hva kan jeg gjøre uten å få trøbbel med arbeidsgiver? Anonymkode: fbc4a...252 Hadde symptomer og testet negativt på morgenen og veldig positivt på kvelden. Dette var med hjemmetester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elumi Skrevet 27. desember 2021 #13 Del Skrevet 27. desember 2021 Bestill pcr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg