Gå til innhold

Er det sannsynlig at dette er traume?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en venn som jeg har veldig av og på kontakt med. Ufrivillig. Noen ganger føler jeg meg rett og slett ignorert og hver gang er jeg redd for å ha mistet henne. Disse periodene så svarer hun ikke på meldinger. Jeg blir så urolig og det kan ta både uker og måneder før jeg hører noe. De gangene hun ikke svarer på en stund, så tørr jeg ikke sende ny før jeg hører noe fordi jeg ikke vil mase. Jeg er så redd for å miste hun så vil aldri mase, men nå er det nok med dette frem og tilbake. 

På fra ungdomskolen og gjennom hele vgs, så mistet jeg mange venner. Og ble mobbet. Jeg ble latterliggjort, slått, banka og turte ikke være den som tok kontakt fordi det alltid ble dårlig mottatt fra andre. Jeg ble fullstendig ignorert eller så ble jeg trakassert. Så jeg sluttet å ta kontakt med folk. 

Det at ei venninne ikke svarer på noen meldinger jeg sender, gjør at jeg blir kjempe usikker. Og da kan det ta uker og mnd før jeg hører noe igjen. Og jeg overtenker masse. Jeg blir dårlig av det fordi jeg føler meg ignorert og tørr ikke ta kontakt før jeg får noe tegn på at ting er good. Det kan være alt fra en likes til en melding. 

Er det sannsynlighet at dette er en traume som sitter i meg? 

Anonymkode: 3f31a...a98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel være pga dårlige erfaringer ja.. Bare viktig å huske på at alle har egne liv! Jeg har mye overskudd i perioder og er da mer sosial og mer på.. Andre ganger er jeg så stresset at jeg fint kan glemme å svare på en melding, ikke ha tid til å møtes eller noe annet. Det er ikke vondt ment, men sånn er familielivet rett og slett. Nå er vi i den tiden alle vennene, så hvis noen ikke svarer så fortsetter vi bare å kontakte uansett. Det blir jo satt pris på 😊

Anonymkode: e5be6...a96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...