AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #21 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Over mellom 17-20 ca. Anonymkode: ede79...1a8 Så 14-15 cm blir for lite? Anonymkode: fa837...094
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #22 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så 14-15 cm blir for lite? Anonymkode: fa837...094 Nei, blir ikke for lite for meg. Ingen faste regler. Anonymkode: ede79...1a8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #23 Skrevet 26. desember 2021 Ja 15 cm er helt perfekt så lenge de 15 cm er målt fra utenfor ballene altså den delen som faktisk kan penetrere vagina, og ikke målt fra skambenet på siden av penis helt inne ved magen for da må man trekke fra 5 cm av målingen som uansett ikke kommer inn i vagina Anonymkode: 66bd2...8ac
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #24 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja 15 cm er helt perfekt så lenge de 15 cm er målt fra utenfor ballene altså den delen som faktisk kan penetrere vagina, og ikke målt fra skambenet på siden av penis helt inne ved magen for da må man trekke fra 5 cm av målingen som uansett ikke kommer inn i vagina Anonymkode: 66bd2...8ac Men har du store pupper? Anonymkode: fa837...094
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #25 Skrevet 26. desember 2021 Få damer med penis her gitt. Anonymkode: fa837...094 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #26 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men har du store pupper? Anonymkode: fa837...094 Ja det har jeg. Men du er på feil forum når du bare lager sånne teite runketråder Anonymkode: 66bd2...8ac 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #27 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja det har jeg. Men du er på feil forum når du bare lager sånne teite runketråder Anonymkode: 66bd2...8ac Nei, er ikke en teit tråd. Er faktisk en beviselig link at damer med større pupper elsker større peniser. Skal prøve å finne link på studien. Anonymkode: fa837...094
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #28 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja 15 cm er helt perfekt så lenge de 15 cm er målt fra utenfor ballene altså den delen som faktisk kan penetrere vagina, og ikke målt fra skambenet på siden av penis helt inne ved magen for da må man trekke fra 5 cm av målingen som uansett ikke kommer inn i vagina Anonymkode: 66bd2...8ac Dette har du greie på. Da snakker vi jo 26 cm, fra overgangen baller penis til hodet. Fra skambeinet og ut til åpning er det kortere. Da kan du trekke fra 3 cm. Er det slapp eller stiv vi snakker om? 6-7 cm forskjell på resultatet. Ble ikke klok på målemetoden din. Tenker det holder med å lytte til dama sin reaksjon er bedre enn å ligge med et målbånd. . Anonymkode: 34652...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #29 Skrevet 26. desember 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, er ikke en teit tråd. Er faktisk en beviselig link at damer med større pupper elsker større peniser. Skal prøve å finne link på studien. Anonymkode: fa837...094 Jo, det er en teit tråd. Anonymkode: bff81...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #30 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette har du greie på. Da snakker vi jo 26 cm, fra overgangen baller penis til hodet. Fra skambeinet og ut til åpning er det kortere. Da kan du trekke fra 3 cm. Er det slapp eller stiv vi snakker om? 6-7 cm forskjell på resultatet. Ble ikke klok på målemetoden din. Tenker det holder med å lytte til dama sin reaksjon er bedre enn å ligge med et målbånd. . Anonymkode: 34652...7c8 Målemetoden fra å måle fra skambenet/magen på siden av ballene og ut er det noen menn som bruker også skryter av at de har 20 cm. Men det er ikke 20 cm i praksis for relevans for damer og penetrering siden ballene og magen ikke penetrerer vagina. Jeg har en dildo på 21 cm og var helt sjokkert over at jeg fikk den inn men så målte jeg den delen som faktisk penetrerte meg altså minus ballene og roten og da var det bare 15 cm. Den rød streken på illustrasjonen under er det jeg som har tegnet og det er den lengden jeg mener er relevant for en kvinne når det kommer til penislengde og at de som oppgir målene helt fra magen "jukser" og at man da må trekke fra flere centimeter. Skjønner? Anonymkode: 66bd2...8ac
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #31 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Målemetoden fra å måle fra skambenet/magen på siden av ballene og ut er det noen menn som bruker også skryter av at de har 20 cm. Men det er ikke 20 cm i praksis for relevans for damer og penetrering siden ballene og magen ikke penetrerer vagina. Jeg har en dildo på 21 cm og var helt sjokkert over at jeg fikk den inn men så målte jeg den delen som faktisk penetrerte meg altså minus ballene og roten og da var det bare 15 cm. Den rød streken på illustrasjonen under er det jeg som har tegnet og det er den lengden jeg mener er relevant for en kvinne når det kommer til penislengde og at de som oppgir målene helt fra magen "jukser" og at man da må trekke fra flere centimeter. Skjønner? Anonymkode: 66bd2...8ac Oj. Der gikk jeg fra 23 cm til 26 på et svar i kg. Jeg har alltid målt på oversiden, da den er kortest der. På siden, minus baller er jo helt koko. Siden du sentrer om hvor mye du kan ta inn, så må jeg opplyse om at hos oss er det nok mindre enn til der ballene henger. Balls deep er ikke et alternativ. Så, betyr det at vi skal begynne å måle fra der kuken dekkes? Hvis så har jeg alltid like lang kuk som dama er dyp, sånn ca 17-18 cm når hun er på det dypeste/kåteste. Nå ble det mye variabler. Ikke lett dette. Tror vi bruker vitenskapelig metode jeg. Da blir en ferdig en gang for alle. . Anonymkode: 34652...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #32 Skrevet 26. desember 2021 Her er det mange uerfarne menn. Stakkars dere, enfoldige👎 Anonymkode: 04d1c...f1c 1
Gjest Warrior Skrevet 26. desember 2021 #33 Skrevet 26. desember 2021 Altså det er ikke størrelsen på puppene til ei dame som avgjør om hun liker stor penis Noen liker stor, noen liker middels, og noen liker små, uansett hvilken størrelse hun har på puppene.
Entern Skrevet 26. desember 2021 #34 Skrevet 26. desember 2021 Det er vel mest på film at damer med digre pupper er helt opphengt i digre peniser...
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #35 Skrevet 26. desember 2021 Entern skrev (2 minutter siden): Det er vel mest på film at damer med digre pupper er helt opphengt i digre peniser... Hvilke filmer ser du på? Anonymkode: 66bd2...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #36 Skrevet 26. desember 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Målemetoden fra å måle fra skambenet/magen på siden av ballene og ut er det noen menn som bruker også skryter av at de har 20 cm. Men det er ikke 20 cm i praksis for relevans for damer og penetrering siden ballene og magen ikke penetrerer vagina. Jeg har en dildo på 21 cm og var helt sjokkert over at jeg fikk den inn men så målte jeg den delen som faktisk penetrerte meg altså minus ballene og roten og da var det bare 15 cm. Den rød streken på illustrasjonen under er det jeg som har tegnet og det er den lengden jeg mener er relevant for en kvinne når det kommer til penislengde og at de som oppgir målene helt fra magen "jukser" og at man da må trekke fra flere centimeter. 6Skjønner? Anonymkode: 66bd2...8ac Jamen hallo, hvis ikke alle måler på samme måte blir jo disse diskusjonene bare enda teitere enn de allerede er. Tegningen viser den "offisielle" målingen, med enden av linjalen inn mot skambeinet. "Press into the pubic bone." står det. Dette er ikke "juks", det er den ene normale måten å måle på som alle gutter lærer seg. Og når man ser disse statistikkene over penislengde er det sånn det er målt. Vanligvis, hvis erigert penis peker litt oppover, eller kanskje uansett, vil man måle mye større lengde på undersiden, siden man kan dytte pungen godt bakover. Det er dette som blir juks. Statistikker osv. bør vel være basert på denne ene standardmetoden. Og pungen står jo ikke i praksis ut som en fast "buffer" som begrenser penetreringen. (Au! Det ville gjort sex til noe menn hater som pesten, tro meg.) Jeg måler min til 15 cm fra skambein og ut, og får alle de 15 cm inn i hennes vagina uten problemer i den rette stillingen. At du ikke ser forskjellen mellom en dildo støpt i fast materiale med en dønn fast pung i silikon og en virkelig penis med en mer slaskete og føyelig pung, må jeg si forundrer meg en smule. Anonymkode: 341a6...90d 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #37 Skrevet 26. desember 2021 Men kan vi ikke få en dame med store pupper til å si at ho ikke elsker store peniser, så kan vi legge ned tråden? Anonymkode: fa837...094
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #38 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! Av en eller annen grunn, så har de fleste damene med store pupper, alltid ønsket størst mulig penis. Har vært med 100 kvinner, 70 har sikkert hatt store pupper, 90% av dem foretrekker stor penis. Er det bare en myte? Finnes det damer her med store pupper, som foretrekker middels penis(14-15cm)? Anonymkode: fa837...094 Stemmer for meg også. Anonymkode: e0fd6...a9d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #39 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Målemetoden fra å måle fra skambenet/magen på siden av ballene og ut er det noen menn som bruker også skryter av at de har 20 cm. Men det er ikke 20 cm i praksis for relevans for damer og penetrering siden ballene og magen ikke penetrerer vagina. Jeg har en dildo på 21 cm og var helt sjokkert over at jeg fikk den inn men så målte jeg den delen som faktisk penetrerte meg altså minus ballene og roten og da var det bare 15 cm. Den rød streken på illustrasjonen under er det jeg som har tegnet og det er den lengden jeg mener er relevant for en kvinne når det kommer til penislengde og at de som oppgir målene helt fra magen "jukser" og at man da må trekke fra flere centimeter. Skjønner? Anonymkode: 66bd2...8ac Flaks at kjæresten har hengeballer, for de er ikke i veien for knullinga 😄 Anonymkode: 49bd0...899 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #40 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men kan vi ikke få en dame med store pupper til å si at ho ikke elsker store peniser, så kan vi legge ned tråden? Anonymkode: fa837...094 Eneste kuken jeg elsker, er kjæresten min sin. Han har ikke så lang, er vel under middels, faktisk. Men er brei/har sopp-hode. Ser ut som en liten, vakker sopp i skogen 😊🍄 Og jeg har F-cup. Anonymkode: 49bd0...899 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå