Gå til innhold

Å sette av tid til sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har travle hverdager. To barn på 2 og 4. Jobber fullt begge to.

Vi er begge veldig glad i sex og kan gjerne bruke hele dagen i senga om barna er hos besteforeldrene. Men i hverdagen er det mer pes. Jobb, trening, barneaktiviteter, ting man bare må se på tv osv.

Kjæresten min og jeg har derfor de siste ukene hatt en fast plan om vi har en "date" ca annenhver dag... :sjarmor: Vi var litt skeptiske til om dette ville bli litt sånn arrangert og veldig A4 - kyss sug slikk knull åå ferdig.. ;)

Men, det vi har gjort er at vi begge har ansvar for å "invitere" den andre. F. eks fikk jeg i går kveld en sms fra mannen om at "Ser deg i dusjen i kjellern kl 2230"

Spennende+ at det tvinger oss begge til å jobbe aktivt med sexen vår.

For oss har dette vært en forfriskning i hverdagen. Selvsagt er det sånn at vi av og til rett og slett ikke orker/gidder - det er ikke noen tvang.

Men, mitt poeng er at man kanskje ikke som vi i gamle dager kan hoppe på hverandre fordi man vil - akkurat der - akkurat da! Derfor krever det kanskje litt mer planlegging å opprettholde og utvikle nærheten og intimiteten.

Flere som har erfaringer/innspill til planlagt sex?

Ine

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mitro
Skrevet

Takk for tipset.

Jeg skal introdusere dette for madammen. Vi har en travel hverdag med tre barn så det blir liten tid til å ha sex med klesvask og rydding når ungene endelig har lagt seg. Og når man endelig går og legger seg blir det for sent.

Mitro

Gjest Jalileh
Skrevet
den beste sexen er spontan

Enig med lurven.

Planlagt sex...neh...da blir det ikke så bra. Mister litt av spenningen da.

Gjest Gjest_mitro
Skrevet
Enig med lurven.

Planlagt sex...neh...da blir det ikke så bra. Mister litt av spenningen da.

Jammen...

Hva er best av planlagt eller ingenting?

Som trådstarter sa var det jo litt opptil de selv om hvordan man skulle invitere den andre med, så jeg ser faktisk en mulighet til en spontanitet der også.

Mitro

Skrevet

Synes dere har funnet en god løsning, tror jammen jeg skal prøve noe lignende her i huset.

Vi har seks barn,og det er ALLTID noen rundt oss, så spontan sex er nesten umulig. Om kvelden er vi som regel dødstrøtte, og jeg er i hvert fall lite lysten når jeg er trøtt.

Fredag kveld pleier vi alltid å gjøre noe ekstra, finner frem en flaske vin og lager noe mat til bare oss to. Selv om det ikke ender med sex, er det fint å pynte seg litt for kjæresten min og prøve å "legge an på ham". ;) Vi burde nok "date" litt oftere ja. :enig_anim:

Skrevet

Høres ut som dere har funnet en fin løsning :) .

Siden jeg og mannen er prøvere (på nr. 2), så blir det nå slik at det blir "obligatorisk" sex rundt eggløsningstider... Ellers prøver vi jo å tenke minst mulig på akkurat det da (ikke så enkelt), men prøver å kose oss også utenom eggløsning.

Skrevet

Spontan sex er best selvsagt, undeforstått at begge er veldig kåte akkurat da... I et forhold med flere barn tror jeg planlagt sex er det eneste realistiske. Jeg tror nogenlunde faste avtaler er best, da kan man bygge seg opp mentalt, tenke på hva en har lyst til å gjøre osv i forkant. Ikke like romantisk alltid selvsagt, men noen ganger fungerer det riktig så bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...