AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Heisann. Eg har blitt ufør pga mine helseplager. Utenom revmatisk sjukdom sliter eg med 4 prolapser i nakken og 1 i korsryggen. Eg har operert 2. Det sista året har det vært nåenlunde stabilt. Opp og ner sjølvsagt men stabilt. I det sista (siste mnd) har eg fått strålinger i hytt og pine. Venstre lår framme, høyre lår baksiden. Strålinger opp i ryggen, høyre, venstre, i rompa - på høyre, så til venstre. Eg forstår ingenting… Siste 2 dagan har eg au følt at eg søler vann på meg sjølv. Eg kjenne eg bli våt på låret men så ser eg at alt er jo tørt. Er så merkeleg. Er så ufattelig sliten av å ha det sånn. Eg va hos legen i starten av desember og han ville ikkje ta nytt bilde av meg. Og eg skjønne ikkje korfor. Han sa bare at det er nok bare prolapsan og det er ingenting som kan gjøres likevel… Har andre hatt lignende plager? Hytt og pine strålinger som “makes no sense” og denne her - følelsen av at noen søler vann på deg? Ka gjor dokk for å bli kvitt det? Kå va problemet? Føler legen min tenker bare at eg er ufør og eg er ein “lost cause” 😔 Håper nåen kan hjelpa meg Anonymkode: 5737b...277
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 Hvis du er lite fysisk aktiv så kan det være til stor hjelp for slike plager å være i mer bevegelse. Gå en skitur flere dager i uka for eksempel Snakker av erfaring. Anonymkode: 7570b...db3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis du er lite fysisk aktiv så kan det være til stor hjelp for slike plager å være i mer bevegelse. Gå en skitur flere dager i uka for eksempel Snakker av erfaring. Anonymkode: 7570b...db3 Eg går daglig tur, holde huset reint og har ein hobby utenom som holder meg aktiv. Så føle ikkje problemet ligger der. Men takk for svar Anonymkode: 5737b...277
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #4 Skrevet 25. desember 2021 Hvis du ikke føler at du blir hørt av legen og at han tar deg alvorlig så må du bytte lege. Anonymkode: 2f420...7e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå