sicario Skrevet 26. desember 2021 #21 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei det er det virkelig ikke! Man skal ikke sammenblande bakterier fra anus med vagina og urinrør man smitter når man slikker klitoris! Så å slikke bak er ikke naturlig som aktivitet når man slikker foran! Det er helseskadelig Anonymkode: e30e9...4a1 Aldri slikke bak og så foran. Aldri bruke fingre bak og så foran. Aldri penetrere bak og så foran (uten å skifte/ta av kondom). Aldri tørke seg bakfra og forover som jente/kvinne. Dette er ting man lærte da man var 15 (tørking mye tidligere selvfølgelig)☺️
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. desember 2021 #22 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei det er det virkelig ikke! Man skal ikke sammenblande bakterier fra anus med vagina og urinrør man smitter når man slikker klitoris! Så å slikke bak er ikke naturlig som aktivitet når man slikker foran! Det er helseskadelig Anonymkode: e30e9...4a1 Uff, da burde jeg nok komme meg til legen Har gått fint i 35 år for mitt vedkommende, sikkert flaks.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #23 Skrevet 26. desember 2021 Dævendøtte skrev (36 minutter siden): Uff, da burde jeg nok komme meg til legen Har gått fint i 35 år for mitt vedkommende, sikkert flaks. Ja det er flaks. Andre får infeksjoner og store problemer av det Anonymkode: e30e9...4a1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #24 Skrevet 26. desember 2021 sicario skrev (37 minutter siden): Aldri slikke bak og så foran. Aldri bruke fingre bak og så foran. Aldri penetrere bak og så foran (uten å skifte/ta av kondom). Aldri tørke seg bakfra og forover som jente/kvinne. Dette er ting man lærte da man var 15 (tørking mye tidligere selvfølgelig)☺️ Riktig Anonymkode: e30e9...4a1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #25 Skrevet 26. desember 2021 Dævendøtte skrev (39 minutter siden): Uff, da burde jeg nok komme meg til legen Har gått fint i 35 år for mitt vedkommende, sikkert flaks. Haha. Samme her. Anonymkode: 554a9...b5b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #26 Skrevet 26. desember 2021 Jeg er super opptatt av at rumpen ikke skal bli flat eller henge. En rund og stram rumpe er ufattelig fint. Anonymkode: 3945d...cca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå