Gå til innhold

1.jul uten deg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da var den over kjære pappa. Den første julen uten deg. Vi hadde svigers jul i år, men jeg tenkte på deg. Begynte plutselig å gråte 23.12 helt uten grunn. I januar har vi vært uten deg 1 år, og det oppleves kort og lang tid pp en gang. 

Du hadde mye smerter fra kreften på  julaften i fjor, men du viste glede over å ha barn og barnebarn på besøk.  Dagen etter merket vi at du var dårligere,  og deretter gikk det få uker før du døde på lindrende avd med høy smertelindring  siste 2 døgn. 

Kjære pappa. Du skal vite at vi savner det her nede, men vi klarer oss. Vi har veldig snart vært igjennom alle familiens merkedager vi har i året. Kun den siste gjenstår i januar-din bursdag som vi rakk å feire i fjor 12 dager før du døde. 

Store klemmer fra din midterste ❤💔

Anonymkode: b52e0...201

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer. Dette ble også min første jul uten pappa. Han døde av kreft i sommer. Vi feiret jul et annet sted enn vi pleier i år og da slapp jeg sitte og se på «den tomme stolen».

Anonymkode: 642f4...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kondolerer. Dette ble også min første jul uten pappa. Han døde av kreft i sommer. Vi feiret jul et annet sted enn vi pleier i år og da slapp jeg sitte og se på «den tomme stolen».

❤❤❤❤

Anonymkode: b52e0...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...