AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Del Skrevet 25. desember 2021 Da var den over kjære pappa. Den første julen uten deg. Vi hadde svigers jul i år, men jeg tenkte på deg. Begynte plutselig å gråte 23.12 helt uten grunn. I januar har vi vært uten deg 1 år, og det oppleves kort og lang tid pp en gang. Du hadde mye smerter fra kreften på julaften i fjor, men du viste glede over å ha barn og barnebarn på besøk. Dagen etter merket vi at du var dårligere, og deretter gikk det få uker før du døde på lindrende avd med høy smertelindring siste 2 døgn. Kjære pappa. Du skal vite at vi savner det her nede, men vi klarer oss. Vi har veldig snart vært igjennom alle familiens merkedager vi har i året. Kun den siste gjenstår i januar-din bursdag som vi rakk å feire i fjor 12 dager før du døde. Store klemmer fra din midterste ❤💔 Anonymkode: b52e0...201 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 25. desember 2021 #2 Del Skrevet 25. desember 2021 ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Del Skrevet 26. desember 2021 Kondolerer. Dette ble også min første jul uten pappa. Han døde av kreft i sommer. Vi feiret jul et annet sted enn vi pleier i år og da slapp jeg sitte og se på «den tomme stolen». Anonymkode: 642f4...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Del Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kondolerer. Dette ble også min første jul uten pappa. Han døde av kreft i sommer. Vi feiret jul et annet sted enn vi pleier i år og da slapp jeg sitte og se på «den tomme stolen». Anonymkode: 642f4...a33 ❤❤❤❤ Anonymkode: b52e0...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. desember 2021 #5 Del Skrevet 26. desember 2021 ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. desember 2021 #6 Del Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kondolerer. Dette ble også min første jul uten pappa. Han døde av kreft i sommer. Vi feiret jul et annet sted enn vi pleier i år og da slapp jeg sitte og se på «den tomme stolen». Anonymkode: 642f4...a33 ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #7 Del Skrevet 26. desember 2021 ❤️ Anonymkode: c5340...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #8 Del Skrevet 27. desember 2021 ❤ Anonymkode: 3c73d...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. desember 2021 #9 Del Skrevet 27. desember 2021 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå