AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #21 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva er det med dagens mannfolk som ikke vet å ta for seg, knulle dama skikkelig en gang i ny i ne så hun føler seg utpult og fornøyd i noen dager. Skjønner godt at så mange kvinner ikke er fornøyd med dagens menn som oppfører seg som noen teletubbier i senga. Hilsen M47 Anonymkode: 6b2a4...ebb Teletubbier i senga😂😂😂haaaaahaaa dagens 😂😂😂 Anonymkode: 58ffc...9ca
Flintis Skrevet 26. desember 2021 #22 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi er et par på 32 og 36. Problemet er at jeg er vant med røff sex fra tidligere, mens med nåværende partner har vi hatt de to samme stillingene i årevis. Mannen kan finne på å mjaue når vi for eksempel ser på film og leke katt som vil ha kos av meg. I senga forvrenger han noen ganger stemmen sin så det blir en lysere tone og er i det hele tatt forsiktig av seg. Spør om han kan få lov å gjøre ditt og datt. Har sagt ifra til han utallige ganger at jeg ønsker at han bare tar seg til rette og er mer dominant, men det faller ikke i hans natur. Gjør vi noe annet enn de to rutinemessige stillingene så mister han ereksjonen. Derfor har det vært svært vanskelig for meg å si noe mer om det til han i frykt for å forverre situasjonen. Nå har vi ikke hatt sex på ett år og jeg vet ikke hva vi skal gjøre. Jeg ønsker råd og hjelp for å fikse dette. Ønsker ikke å forlate han. Men det er nødt å snu før jeg mister følelsene helt. Anonymkode: 20837...650 Dere må nok ha professjonell hjelp. Hvorfor har dere ikke hatt sex på ett år? Hvem initierer til sex? Hvilke seksuelle fantasier har dere? Hvorfor spør han så mye? Hvordan et dere med hverandre i dagliglivet, sier han det han vil, mener han det han sier, står han for meningene sine, må han ha din tillatelse? Hvordan et det med annen intimitet, ta på, kysse, kline, klemmer? Ser du han som erotisk tiltrekkende? Ser han deg som erotisk tiltrekkende? Hvordan løser dere konflikter? Har dere stress? Har han dårlige erfaringet utenom de 2 stillingene. Noen spørsmål dere kan tenke over og diskutere.
Elaine Marley Skrevet 26. desember 2021 #23 Skrevet 26. desember 2021 (endret) Tråden er ryddet for latterliggjøring, nedsettende innlegg, avsporinger, brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 26. desember 2021 av Elaine Marley 1
Gjest lurven Skrevet 26. desember 2021 #24 Skrevet 26. desember 2021 Hvorfor må du forandre han, kan du ikke bare godta han som han er
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #25 Skrevet 26. desember 2021 Høres ut som mannen din savner en mann i forholdet Anonymkode: 7acde...1fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå