Gå til innhold

Mannen "mjauer" i senga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par på 32 og 36. Problemet er at jeg er vant med røff sex fra tidligere, mens med nåværende partner har vi hatt de to samme stillingene i årevis.

Mannen kan finne på å mjaue når vi for eksempel ser på film og leke katt som vil ha kos av meg. I senga forvrenger han noen ganger stemmen sin så det blir en lysere tone og er i det hele tatt forsiktig av seg. Spør om han kan få lov å gjøre ditt og datt.

Har sagt ifra til han utallige ganger at jeg ønsker at han bare tar seg til rette og er mer dominant, men det faller ikke i hans natur. Gjør vi noe annet enn de to rutinemessige stillingene så mister han ereksjonen. Derfor har det vært svært vanskelig for meg å si noe mer om det til han i frykt for å forverre situasjonen.

Nå har vi ikke hatt sex på ett år og jeg vet ikke hva vi skal gjøre.

Jeg ønsker råd og hjelp for å fikse dette. Ønsker ikke å forlate han. Men det er nødt å snu før jeg mister følelsene helt. 

Anonymkode: 20837...650

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er et par på 32 og 36. Problemet er at jeg er vant med røff sex fra tidligere, mens med nåværende partner har vi hatt de to samme stillingene i årevis.

Mannen kan finne på å mjaue når vi for eksempel ser på film og leke katt som vil ha kos av meg. I senga forvrenger han noen ganger stemmen sin så det blir en lysere tone og er i det hele tatt forsiktig av seg. Spør om han kan få lov å gjøre ditt og datt.

Har sagt ifra til han utallige ganger at jeg ønsker at han bare tar seg til rette og er mer dominant, men det faller ikke i hans natur. Gjør vi noe annet enn de to rutinemessige stillingene så mister han ereksjonen. Derfor har det vært svært vanskelig for meg å si noe mer om det til han i frykt for å forverre situasjonen.

Nå har vi ikke hatt sex på ett år og jeg vet ikke hva vi skal gjøre.

Jeg ønsker råd og hjelp for å fikse dette. Ønsker ikke å forlate han. Men det er nødt å snu før jeg mister følelsene helt. 

Anonymkode: 20837...650

Skjønner det ikke er så enkelt. For en del så ligger det naturlig å dominere, mens andre ikke får det til skikkelig. Så jeg tror at din kjære ikke er en som klarer å styre og dominere. Kanskje det skulle vert motsatt oss dere. Ar du hadde dominert. 

Viktig at dere setter dere ned og tar en prat og sier alvorlig hvordan du vil ha det. Kanskje også kjøpe inn litt forskjellig sexleketøy. Pisk, håndjern osv...

Anonymkode: 629bd...c98

Skrevet

Puse litt på armen din... minner meg på han i parterapi..huff hørtes ut som skikkelig turn off..så du ikke den før du slo deg sammen med han??? Eneste er jo å prate om det. Men hvis han ikke har det dominerende genet i seg så er det vel ikke så mye å gjøre med... noen menn har det bare innabords fra før tror jeg da det å være dominant mener jeg. 

Anonymkode: 58ffc...9ca

• Liker 10
Skrevet

Herregud, han mjauer under akten?? 🤣 Det må han jo få klar beskjed om å slutte med. Si at hvis han vil ha sex så er det et minimumskrav. 

Anonymkode: 6bdca...a7f

• Liker 4
Skrevet

Høres ut som om kan være interessert i cuckolding. Er det noe for deg? Fortjener du ikke en som gir deg det du trenger i senga?

Anonymkode: d1607...cd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Høres ut som om kan være interessert i cuckolding. Er det noe for deg? Fortjener du ikke en som gir deg det du trenger i senga?

Anonymkode: d1607...cd7

Ja, dette høres ut som en typisk sub. Hvis dere ellers har det bra, spør om han fantaserer om å se deg med andre (en gang det passer å spørre selvfølgelig).

Anonymkode: ade65...190

• Liker 1
Skrevet

"Mann" som mjauer, HJELP !

Anonymkode: b9185...82d

• Liker 7
Skrevet

Det er ikke så mye å "fikse" om han er naturlig submissiv og ikke liker å være dominant i sengen. Han høres ut som den submissive typen basert på det lille du skriver, men jeg kan ta feil. 

Hva med å ta en prat med han om sexlivet deres, slik at dere kan fikse det? Forklar hva du liker, ikke liker, hva du ønsker av han. Spøf hva han liker, ikke liker, hva du kan gjøre for å gjøre sexlivet bedre for han. Ting kan strengt talt ikke bli verre med tanke på at dere ikke har sex lenger, så dere trenger tydeligvis å snakke med hverandre. 

Skrevet

det var jo ei her som hadde en som lagde brumme lyder og billyder under akten så ikke noe forundrer meg. ha ha ha

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

det var jo ei her som hadde en som lagde brumme lyder og billyder under akten så ikke noe forundrer meg. ha ha ha

Elbil lyder 😂

Anonymkode: b9185...82d

• Liker 2
Skrevet

Han er submissive og det er du også. Dere er ikke kompatible dessverre. 

Du kan ikke leve et langt liv med denne sexen. Ikke han heller forsåvidt. For dere begge, finn deg en dere passer med

Anonymkode: bba22...308

• Liker 1
Skrevet

Mistet tenningen bare av å lese om den mjauinga 🤭🙈 

Dette var helt parterapi med puse på armen. 

• Liker 6
Skrevet

Hva er det med dagens mannfolk som ikke vet å ta for seg, knulle dama skikkelig en gang i ny i ne så hun føler seg utpult og fornøyd i noen dager. 

Skjønner godt at så mange kvinner ikke er fornøyd med dagens menn som oppfører seg som noen teletubbier i senga. 

Hilsen M47

Anonymkode: 6b2a4...ebb

• Liker 6
Skrevet (endret)

Hva er galt med mjauing i senga?

Oj. Ikke sex på ett år? Dere må jo snakke mer sammen om dette. Kanskje dere rett og slett ikke passer sammen? Man kan jo ikke endre noen og få de til å tenne på noe annet. Så har ikke så mange råd å gi enn å snakke sammen og fortell han alt. Han er vel bare ikke den dominante typen. 

Endret av Warrior
Skrevet

Eeeeeehh, han mjauer i senga?? Det hadde gjort meg til Sahara med én gang 🤡

Anonymkode: b0155...7e4

• Liker 1
Skrevet

😾

Anonymkode: ae98a...ba9

Skrevet

Typen min leker liten gutt i senga og vil ha bleie på og melk

Anonymkode: 12c82...f03

• Liker 2
Skrevet

Dere som disser kjæresten til trådstarter her; hva tror dere dere og trådstarter får utav det? Hun spør om hjelp til å få det til å funke, hun spør ikke etter nedsettende kommentarer til kjærligheten i livet sitt. 

Skjerp dere!

• Liker 8
Gjest supernova_87
Skrevet

Dere begge ønsker tydeligvis å være den underdanige seksuelt. Dere må jo selvsagt snakke om sex. Ikke i senga. Men utenom, sett dere ned, åpne dere om preferanser. Kanskje dere ikke kan gi hverandre det dere ønsker. 

Skrevet

Sex har såpass mye å si i et forhold, hvert fall for min del, så jeg hadde revurdert forholdet. 

Virker jo som han er totalt motsatt av hva du vil ha i sengen. Og når han ikke en gang vil prøve/bytte på, så vitner jo det om at dette ikke blir bedre. 

Folk skal få like det de vil, men jeg vil ha en MANN i sengen, ikke en som vil ha kos på kinnet og mjauer.

Anonymkode: f7ddc...ba6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...