Gå til innhold

Ang. nok en advarsel.


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Som jeg ikke forstår. Dialogen med moderator førte ikke til noe svar.

Jeg fikk bla oppgitt at en av klagene gikk på et sitat jeg IKKE har skrevet. Derimot var det en annen bruker som skrev det til meg! 

Fikk ikke svar på det når jeg forklarte.

Jeg har skrevet tekst til to gamle sanger her, med navn på opphavsmenn. Dette fikk jeg advarsel for, fordi det ikke inneholdt lenker? Vær så snill og forklar? 

Så ble utsagnene : " Du ser meg ut som ulogisk"

"Dette var fornøyelig selvmotsigende " og

"La nå dette ligge. Jez Mye å henge seg opp i , betegnet som latterligjøring.

Jeg argumenterte med at dette var spøk, og siste et forsøk på å stoppe kverulering. 

Moderator har forståelse for at man kan spøke, men brukere kan ta det ille opp.

Jeg spør om ulike brukere har rapportert dette, og får svar at det kan hun ikke si. (?)

Dette var en advarsel jeg fikk nå, og at om jeg fortsatte å bryte regler, ville ytterlige sanksjoner tre i kraft. Det vil si at hvis jeg skriver noe i likhet med det ovenfor, vil det kan hende bli utestengelse.

 

Altså. Jeg er helt fullstendig klar over at jeg er en av de som får reaksjoner her. Det er helt greit, jeg har sterke meninger og muligens litt for mye ironi og humor. Men jeg latterligjør ingen. Virkelig ikke.

Jeg vet at jeg blir mislikt av flere her, og det bryr meg overhodet ikke. Men jeg blir bare så jævli matt over å få advarsel med trussel om sanksjoner for det over nevnte! Og tilmed et innlegg jeg ikke har skrevet! 

Seriøst. Kan noen forklare dette så jeg kan skjønne litt mer? Og hvorfor kan dere ikke svare på om ulike brukere har rapportert uten å nevne brukernavn?? 

Kan trygt si at jeg setter pris på svar på dette! Omg

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Dette var fornøyelig selvmotsigende "

Jeg husker tråden det ble skrevet i, og man skal være ekstremt hårsår for å oppfatte dette som uakseptabel latterliggjøring.

De andre to eksemplene synes jeg også virker greie, selv om jeg ikke helt skjønner det første. Men jeg vet ikke konteksten da.

 

Jeg har også erfart en smått bisarr tilbakeholdenhet av utbrodering av begrunnelser fra moderatorer.

 

God jul forresten!

Endret av Nicathv
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicathv skrev (2 minutter siden):

"Dette var fornøyelig selvmotsigende "

Jeg husker tråden det ble skrevet i, og man skal være ekstremt hårsår for å oppfatte dette som uakseptabel latterliggjøring.

De andre to eksemplene synes jeg også virker helt ok, selv om jeg ikke helt skjønner det første.

 

Jeg har også erfart en smått bisarr tilbakeholdenhet av utbrodering av begrunnelser fra moderatorer.

Den første var en som skrev at røyking var ulogisk. Jeg syns det var et pussig navn å bruke bare 🙂 på røyking.

Nei, dette var drøyt asså. Det kom bare helt ut av det blå, og jeg fatter ikke hvorfor jeg fikk advarsel om videre sanksjoner på grunn av dette?! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du har ikke fått advarsel. Du fikk kun en PM med påminnelse om reglene.

Jeg klarte dessverre å lime inn et feil sitat til deg når jeg ga deg eksempler på regelbrudd. Beklager det! De andre eksemplene er dog gjeldende.

Moderatorteamet har dessverre ikke kapasitet til å lese alt på forumet, så vi er avhengig av rapporter. I praksis vil det si at nesten alle regelbrudd som ryddes på forumet er i tråder som er rapportert. Det er ikke sikkert hvert enkelt innlegg er blitt rapportert, men det er heller ikke nødvendig. Hvis det er mange regelbrudd i en tråd, oppfordrer vi heller til å rapportere det første regelbruddet (f.eks.) og skrive beskjed i rapporten om at resten av tråden også burde vurderes. 

Så ja, dine regelbrudd var mest sannsynlig rapportert inn. I tillegg vil jeg også legge til at jeg er ny i teamet, det vil si at jeg fremdeles er i opplæring og jeg setter derfor pris på tilbakemeldingen din sånn at jeg kan lære.

Videre viser jeg til svar på PM. 

- Mvh, Rhodiola, mod.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tipper de var rapportert inn. Jeg tipper jeg også vet hvem som rapporterer inn. Når vi er inne på det, så håper jeg dere moderatorer ikke reagerer kun fordi noen er iherdige med rapportering. At det FAKTISK foreligger et regelbrudd. At dere er "proffe" nok til å se hva og hvem. 

Jeg gidder ikke gå anonym fordi andre går bananas her. 

Jeg syns det var helt totalt meningsløse ting jeg fikk meld om. Skal en begynne å rapportere folk for ting de *kanskje* kan ta ille opp, så får dere i hvertfall nok å gjøre.

Det skal ikke være sånn at en må veie alle ord på gullvekt fordi du vet at en mobb her inne kan *tolke* ting som KAN bli oppfattet som regelbrudd. Send meg gjerne meld og advarsel og what so ever HVIS det er god grunn. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SoWhat? said:

Ja, jeg tipper de var rapportert inn. Jeg tipper jeg også vet hvem som rapporterer inn. Når vi er inne på det, så håper jeg dere moderatorer ikke reagerer kun fordi noen er iherdige med rapportering. At det FAKTISK foreligger et regelbrudd. At dere er "proffe" nok til å se hva og hvem. 

Jeg gidder ikke gå anonym fordi andre går bananas her. 

Jeg syns det var helt totalt meningsløse ting jeg fikk meld om. Skal en begynne å rapportere folk for ting de *kanskje* kan ta ille opp, så får dere i hvertfall nok å gjøre.

Det skal ikke være sånn at en må veie alle ord på gullvekt fordi du vet at en mobb her inne kan *tolke* ting som KAN bli oppfattet som regelbrudd. Send meg gjerne meld og advarsel og what so ever HVIS det er god grunn. 

Jeg synes det er trist at enkelte brukere som er iherdige med rapportering skal få komme noen vei med dette. Skulle ønske moderatorene kunne vurdere litt nøyere. Veldig uheldig om det får være sånn at noen saumfarer forumet etter noe å rapportere enkelte brukere for.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muskath skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er trist at enkelte brukere som er iherdige med rapportering skal få komme noen vei med dette. Skulle ønske moderatorene kunne vurdere litt nøyere. Veldig uheldig om det får være sånn at noen saumfarer forumet etter noe å rapportere enkelte brukere for.  

Ja, det er det. Det er nok regelbrudd å ta av. Det er en mobb her inne, og jeg har holdt meg langt unna deres...arena nå for å si det sånn. Mens de fyker rundt her og sprer tullet sitt. Har bedt moderatorene være obs. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (22 minutter siden):

Ja, jeg tipper de var rapportert inn. Jeg tipper jeg også vet hvem som rapporterer inn. Når vi er inne på det, så håper jeg dere moderatorer ikke reagerer kun fordi noen er iherdige med rapportering. At det FAKTISK foreligger et regelbrudd. At dere er "proffe" nok til å se hva og hvem. 

Jeg gidder ikke gå anonym fordi andre går bananas her. 

Jeg syns det var helt totalt meningsløse ting jeg fikk meld om. Skal en begynne å rapportere folk for ting de *kanskje* kan ta ille opp, så får dere i hvertfall nok å gjøre.

Det skal ikke være sånn at en må veie alle ord på gullvekt fordi du vet at en mobb her inne kan *tolke* ting som KAN bli oppfattet som regelbrudd. Send meg gjerne meld og advarsel og what so ever HVIS det er god grunn. 

Det er i alle fall veldig rart hva moderatorer reagerer og ikke reagerer på. Har sjøl fått advarsler for å ha tatt troll og threadcrappers litt i nakken, mens nevnte troll og threadcrappers bare vralter videre til neste trolling. Virker innimellom nærmest som om troll er en beskyttet art her inne 🤷🏻‍♂️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...