AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Del Skrevet 25. desember 2021 Har lest dette i «Teoriappen». Tenkte ta sjansen for å se om jeg består. Må man gjøre det? Føler det er uaktuelt å bestille førekort før jeg har begynt å øvelseskjøre, resten skal jeg ikke nevne her… Anonymkode: 4e303...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Del Skrevet 25. desember 2021 Gjennomfør opplæringa hos kjøreskolen først du. Så kan du bestille time til teoriprøve. Det er lange køer for tiden, så en bør være ganske sikker på at en klarer prøven før en melder seg opp. Anonymkode: a7abd...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #3 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har lest dette i «Teoriappen». Tenkte ta sjansen for å se om jeg består. Må man gjøre det? Føler det er uaktuelt å bestille førekort før jeg har begynt å øvelseskjøre, resten skal jeg ikke nevne her… Anonymkode: 4e303...4ff Jeg tok teorien før jeg begynte å kjøre. Det er tre år siden. Anonymkode: 7a5e7...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #4 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tok teorien før jeg begynte å kjøre. Det er tre år siden. Anonymkode: 7a5e7...316 Og om du består så er testresultater gyldig i to år. Altså at du har to år på deg til å gjennomføre de andre tingene. Anonymkode: 7a5e7...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 25. desember 2021 #5 Del Skrevet 25. desember 2021 Ryddet for latterliggjøring og svar til det. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Del Skrevet 27. desember 2021 Du må gå på vegvesen.no og velge "søk om førerkort". Husk at det er lang ventetid på oppkjøring, så lurt å ta teorien så fort som mulig. Jeg anbefaler å kjøpe tilgang på teoritentamen.no, brukte appen i 10 dager, gikk gjennom hele kurset med spørsmål og tok prøveksamener der, det var veldig enkelt å bestå prøven da. Anonymkode: 54c75...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #7 Del Skrevet 27. desember 2021 Du må søke om å få ta førerkort, så kan du ta teori og øvelseskjøre. Kjøreskolen bestiller evt oppkjøring for deg. Anonymkode: 62c4a...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå