Gå til innhold

Jeg savner den jeg er forelsket i.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kommer sikkert sterkere frem i dag. Hadde regnet med at julen ville se litt annerledes ut i år enn den gjør.  Vil ikke utdype noe ; ville bare dele akkurat det. Flere som har det sånn? 

Anonymkode: ac60d...a64

Endret av Rhodiola
rettelse av skrivefeil i tittelen for ts - Rhodiola, mod.
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter og å savner han jeg er forelsket i litt ekstra i dag❤️

• Liker 2
Skrevet

Samme her..Savner han og synes juleferie er helt håpløst akkurat i år, tenker mye på han og håper han tenker på meg og 🥰 Men gleder meg såklart til å se han neste år 😍

Anonymkode: 2c652...55d

• Liker 1
Skrevet

Jeg også. Han er å feirer jul med               «stor»familien. Håper han tenker litt på meg, selv om jeg ikke hører noe særlig 🙃

Anonymkode: d6728...0de

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kommer sikkert sterkere frem i dag. Hadde regnet med at julen ville se litt annerledes ut i år enn den gjør.  Vil ikke utdype noe ; ville bare dele akkurat det. Flere som har det sånn? 

Anonymkode: ac60d...a64

Ja. Bare at min vet ikke at jeg er forelsket i ham engang. Men jeg savner ham og gleder meg til å se ham til neste år uansett.

Anonymkode: d9d1d...aa3

• Liker 1
Skrevet

Åh kan vi snart komme til januar 2022?😓 Jul er ikke noe gøy når man savner noen sånn 💕 

Anonymkode: 2c652...55d

Skrevet

Ja, jeg savner også. Uavklart situasjon, men nå for tiden blir jeg blir mest glad når jeg tenker på ham og oss. Så får 2022 bringe hva det vil.

Anonymkode: 1a0d9...ab1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...