AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #1 Skrevet 24. desember 2021 Hei! Jeg har tatt brystreduksjon i slutten av september. Oppdaget i går at det er bittesmå kuler, kanskje tre, rundt brystvorta, de er innvendige.. Tror kanskje jeg har hørt at dette er vanlig etter operasjon, men nå er jeg bekymra og klarer ikke nye julen helt 😔 har noen opplevd noe lignende? Har time i januar. Anonymkode: f45b2...848
Mezzosoprena Skrevet 24. desember 2021 #2 Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har tatt brystreduksjon i slutten av september. Oppdaget i går at det er bittesmå kuler, kanskje tre, rundt brystvorta, de er innvendige.. Tror kanskje jeg har hørt at dette er vanlig etter operasjon, men nå er jeg bekymra og klarer ikke nye julen helt 😔 har noen opplevd noe lignende? Har time i januar. Anonymkode: f45b2...848 Ble det gått inn i brystet rundt der eller? Sannsynligvis er det arrvev.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #3 Skrevet 24. desember 2021 Teatrica skrev (1 time siden): Ble det gått inn i brystet rundt der eller? Sannsynligvis er det arrvev. Ja, brystvorten ble fjernet og satt på plass igjen, mye ble fjernet av begge bryst. De tok prøve fra brystene som de analyserte (var en vanlig prosedyre de gjorde for alle som opererte) fikk svarene etter en tid og prøvene var fine, så det holder meg litt rolig.. 😅 Takk for svar ♥️ Anonymkode: f45b2...848
Mezzosoprena Skrevet 24. desember 2021 #4 Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, brystvorten ble fjernet og satt på plass igjen, mye ble fjernet av begge bryst. De tok prøve fra brystene som de analyserte (var en vanlig prosedyre de gjorde for alle som opererte) fikk svarene etter en tid og prøvene var fine, så det holder meg litt rolig.. 😅 Takk for svar ♥️ Anonymkode: f45b2...848 Da gir det absolutt mening at det er arrvev du kjenner. Da er jeg rimelig sikker (jeg er jo ikke lege akkurat) på at du kan slappe helt av å ha en riktig god jul ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #5 Skrevet 24. desember 2021 Off topic, men kan du fortelle om opplevelsen før og etter operasjonen? Er du fornøyd? Håper du kun har fått arrvev. Anonymkode: d1953...90c
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #6 Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Off topic, men kan du fortelle om opplevelsen før og etter operasjonen? Er du fornøyd? Håper du kun har fått arrvev. Anonymkode: d1953...90c Veldig fornøyd ja 😊 redusert følelse på siden av brystene, ikke vorter. Men det kan jeg leve med. Beste jeg har gjort for min helse. Alt er enklere, klær, trening, bevegelse, ikke svette under brystene, rygg/skulder smerte forsvant. De ser veldig pene ut i tillegg og jeg kan shoppe fine bher. Ulemper: redusert følelse, noe vaaage smerter her og der, de klumpene som må har oppstått og gjør meg bekymra og litt arr. Anonymkode: f45b2...848
Skedmotun Skrevet 25. desember 2021 #7 Skrevet 25. desember 2021 bruk ananas og sirtroner kan hjelpe bedre
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #8 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12/24/2021 den 14.52): Off topic, men kan du fortelle om opplevelsen før og etter operasjonen? Er du fornøyd? Håper du kun har fått arrvev. Anonymkode: d1953...90c Ikke ts, men Tok i november Ingen følelse i vorta, og litt nedover der de skjærte. Jeg har arr fra mellom puppa til ut under armen. De fettsugde nok noe under armen og. Vobdt når jeg strekker hendene langt opp i været, ellers ikke. Har klumper i brystet og de er harde. Neg: der arret slutter under armene er det blitt ett innsøkk. Det beste jeg noen gang har gjort. Det er helt fantastisk!! Anonymkode: 1b1b8...8a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå