AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Jente på 22 her, har ei venninne på 26 som gjorde det slutt med typen sin tidligere på høsten, de var sammen ca 1/2 år, og bruddet var av den udramatiske sorten.... han har spurt meg på date, er det litt merkelig. Kjenner at jeg liker ham litt, men vet ikke hva jeg tenker om dette. Anonymkode: 78294...638
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Er du ferdig med venninnen din er det bare å gå på date Anonymkode: 5a426...24d 5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 I denne situasjonen spør man sin venninne om det er greit, og bør være forberedt på å miste vennskapet dersom det ikke er greit, og man likevel gjør det. Anonymkode: 58d55...101 11
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #4 Skrevet 24. desember 2021 Du skjønner vel at han bare bruker deg for å prøve å gjøre henne sjalu Anonymkode: 2c0dc...475 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #5 Skrevet 24. desember 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: I denne situasjonen spør man sin venninne om det er greit, og bør være forberedt på å miste vennskapet dersom det ikke er greit, og man likevel gjør det. Anonymkode: 58d55...101 Dette! Anonymkode: 028e5...a5b 3
KapteinJ Skrevet 24. desember 2021 #6 Skrevet 24. desember 2021 Liker du fyren veldig godt? I så fall gjør det og gi litt f i vennina, om vennskapet er verdt mer enn det potensielle forholdet, så holder du deg unna, enkelt og greit
Eneri Skrevet 25. desember 2021 #7 Skrevet 25. desember 2021 Ååå det hadde jeg ikke orket! Utrolig kleint å tenke på at han som da kanskje blir kjæresten din også har hatt sex med venninna di!
Gjest Skogsalv Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 Jeg kunne aldri datet en venninnes eks. Ville også blitt forferdelig skuffet dersom en venninne takket ja om en eks av meg hadde invitert henne på date. Ville mistet respekten for begge. Forstår det finnes unntak ifht " ekte kjærlighetshistorier " hvor slikt skjer,men i utgangspunktet er venninner og søstre off limit 😎 Hvorfor vurderer du det ? Du virker jo ikke interessert i ham egentlig....Jeg synes helt ærlig det er frekt av han å i det hele tatt spørre deg om en date. Virker som en opportunist uten antenner. Så jeg ville ikke blitt smigret . Ikke all oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Synes ikke han viser hverken deg eller venninna di respekt. Synes han har liten integritet. Men folk er forskjellige. Mange har andre grenser enn meg .
Blått Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 On 12/23/2021 at 7:53 PM, AnonymBruker said: I denne situasjonen spør man sin venninne om det er greit, og bør være forberedt på å miste vennskapet dersom det ikke er greit, og man likevel gjør det. Anonymkode: 58d55...101 Enig med dette. Personlig så ville jeg aldri rørt en eks av en venninne, uansett hvor godt jeg likte fyren. Mine venninner er langt mer verdt enn noen fyr.
Gjest kruspersilletaco Skrevet 2. januar 2022 #10 Skrevet 2. januar 2022 Blått skrev (1 minutt siden): Enig med dette. Personlig så ville jeg aldri rørt en eks av en venninne, uansett hvor godt jeg likte fyren. Mine venninner er langt mer verdt enn noen fyr. Også enig, men 6 mnd er ikke lenge, og bruddet var udramatisk, så da hadde jeg i det minste spurt venninnen min, og heller respektert svaret jeg fikk av henne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå