AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Har nå bare i en alder av 22 innsett at jeg har fått tydelige rynker under øynene.. Kan ikke sminke meg for da blir de bare enda verre. Jeg verken røyker eller snuser så skjønner ikke hvordan dette kan ha skjedd. Er det mulig å ta botox mot det? Må si jeg syns jeg enda er altfor ung til å begynne med det men hva ellers kan man gjøre? Er så lei meg nå Ser virkelig ikke bra ut.. Tips til hva man kan gjøre? Anonymkode: 3ec1c...05a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Om jeg får rynker allerede nå kan jo jeg bare forestille meg hvordan jeg kommer til å se ut som 40-50 åring.. Blir vel ikke bedre med årene. Anonymkode: 3ec1c...05a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Har du god døgnrytme? Drikker du nok væske og spiser du frukt og grønt hver dag? Anonymkode: d6471...bc7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 Vil anbefale deg å lese om Anthony William medical medium på nettet. Han har mye gode råd til hvordan du kan spise og drikke for å ha en fin hud, fint hår og god helse. Rynker under øynene kan komme av mye, men man kan gjøre noe med det uten botox. Anonymkode: d6471...bc7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 Jeg ville nok gjort noe med det. Markedsverdien din faller dramatisk med rynker. Ikke veldig pent Anonymkode: 35d59...f54
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #6 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville nok gjort noe med det. Markedsverdien din faller dramatisk med rynker. Ikke veldig pent Anonymkode: 35d59...f54 Hun kan gjøre noe med det ved å spise og drikke riktig, og få god søvn. Anonymkode: d6471...bc7 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #7 Skrevet 23. desember 2021 Ts her Drikker mye vann men kunne nok kanskje vært litt flinkere å spise sunnere.. er litt overvektig og påvei ned i vekt. Spiser litt frukt og grønnsaker men kunne kanskje vært flinkere. Skal begynne å spise sunnere. Tragisk at dette skulle komme i så ung alder Anonymkode: 3ec1c...05a
Gjest BrittEkeberg Skrevet 23. desember 2021 #8 Skrevet 23. desember 2021 (endret) Kanskje det er genetisk. Hvordan er sol vanene dine? Bruker du solfaktor? Har du dårlig syn og myser mye? Ikke start med Botox. Renser du huden, fukter huden og bruker primer før make-up? Har ikke ikke erfaring med rynker eller linjer på meg selv, men har tørr hud. Og hvis jeg ikke renser hunden, gir den fukt og bruker primer, ser sminken ganske stygg ut. Ikke at jeg tror andre syns det, men føler det selv. Endret 23. desember 2021 av BrittEkeberg
SmuleSMitt Skrevet 23. desember 2021 #9 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ville nok gjort noe med det. Markedsverdien din faller dramatisk med rynker. Ikke veldig pent Anonymkode: 35d59...f54 Markedsverdien din, med slikt et kvinnesyn, er på bunnivå. Siste sorti! 13
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #10 Skrevet 23. desember 2021 BrittEkeberg skrev (3 minutter siden): Kanskje det er genetisk. Hvordan er sol vanene dine? Bruker du solfaktor? Har du dårlig syn og myser mye? Ikke start med Botox. Renser du huden, fukter huden og bruker primer før make-up? Har ikke ikke erfaring med rynker eller linjer på meg selv, men har tørr hud. Og hvis jeg ikke renser hunden, gir den fukt og bruker primer, ser sminken ganske stygg ut. Ikke at jeg tror andre syns det, men føler det selv. Ja jeg er veldig lys i huden så bruker solkrem når det er sterk sol. Bruker solfaktor 50 faktisk.. Er veldig tørr i huden selv så har akkurat begynt med en rens og hudkrem for tørr hud fra Elizabeth Arden. Håper den skal funke. Ellers får jeg prøve å spise sunt i mellomtiden. Håper dette funker. Ts Anonymkode: 3ec1c...05a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #11 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts her Drikker mye vann men kunne nok kanskje vært litt flinkere å spise sunnere.. er litt overvektig og påvei ned i vekt. Spiser litt frukt og grønnsaker men kunne kanskje vært flinkere. Skal begynne å spise sunnere. Tragisk at dette skulle komme i så ung alder Anonymkode: 3ec1c...05a Du kan gjøre noe med det, og det er ikke sikkert at det er så ille som du tror. Vil anbefale å lese om Anthony William medical medium på nettet, han er også på mange andre plattformer som insta, telegram, tiktok, Facebook osv. Alt kan fikses, men det må fikses innenfra. Anonymkode: d6471...bc7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #12 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg ville nok gjort noe med det. Markedsverdien din faller dramatisk med rynker. Ikke veldig pent Anonymkode: 35d59...f54 Nettopp. Er bare 22 år og allerede nå skal «markedsverdien» min synke Har såvidt levd livet liksom.. Anonymkode: 3ec1c...05a
Gjest Trøst Skrevet 23. desember 2021 #13 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nettopp. Er bare 22 år og allerede nå skal «markedsverdien» min synke Har såvidt levd livet liksom.. Anonymkode: 3ec1c...05a At det var? Du er 22 år, med andre ord ung og kommer til å være ung veldig lenge. Du er fruktbar og kommer til å være det i mange år fremover. Du har garantert en rekke positive kvaliteter når det kommer til både utseende og personlighet, og du legger din verdi i aldringstegn rundt øynene? Om du er bekymret for din "markedsverdi" fordi du ønsker deg en mannlig partner som du kan stifte familie med, så kan du trøste deg med at det viktigste er fruktbarhet, alder og god helse. Basert på det du skriver kan det virke som om du scorer høyt der, spesielt om du holder på å gå ned i vekt fordi du er overvektig. Det viktigste man kan gjøre for å forebygge aldringstegn i ansiktet, er å bruke solkrem så lenge det er sol på himmelen. Nå i vintermånedene når vi ser solen, er det strengt talt ikke nødvendig, men på våren og sommeren er det viktig. Påfør på nytt etter 2 timer. Husk at du må også bruke solkrem selv om du ikke er direkte i solen på disse tidene av årene, men det er ingen grunn til å være hysterisk - sitter du inne hele dagen og ikke slipper inn noe sol, så er det jo ikke nødvendig. Det er sikkert noen kosmetiske inngrep du kan gjøre for å jevne ut linjene/rynkene, men da må du ta turen til en hudpleier eller kosmetisk sykepleier. Du kan dog ikke forebygge hva genene dine bestemmer, genetikk spiller en stor rolle. Har sett flere unge jenter som har linjer rundt øynene eller munnen i ung alder, da også yngre enn deg. Det er ikke noe å henge seg opp i, man kan være vakker likevel. Eneste grunnen til at jeg legger merke til slikt er fordi jeg selv er interessert i hud og hudpleie, og legger merke til andres hud. Det er ikke noe jeg dømmer noen for - det er bare en observasjon.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #14 Skrevet 23. desember 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ville nok gjort noe med det. Markedsverdien din faller dramatisk med rynker. Ikke veldig pent Anonymkode: 35d59...f54 Vel, med et slikt utsagn så ligger DIN markedsverdi på minussiden så du kan egentlig bare holde kjeft. Anonymkode: 659eb...fc1 1
Gjest Warrior Skrevet 23. desember 2021 #15 Skrevet 23. desember 2021 Rynker under øynene er normalt. Man har tynnere hud der, og rynker kommer uansett. Det er en del av livet Det viktigste du kan gjøre er å gi huden fuktighet, drikke nok, og unngå for mye sol. UV stråler er stor grunn til at man får rynker. Solkrem og solbriller er viktig å bruke i sola. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ville nok gjort noe med det. Markedsverdien din faller dramatisk med rynker. Ikke veldig pent Anonymkode: 35d59...f54 For noe tull. Rynker får vi alle, og folk er vakre selv med rynker.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #16 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nettopp. Er bare 22 år og allerede nå skal «markedsverdien» min synke Har såvidt levd livet liksom.. Anonymkode: 3ec1c...05a Det beste du kan gjøre for å øke markedsverdien din er å bli et menneske som ikke bryr seg om sånt. Jeg feirer jul med min bestemor i år, som akkurat har mistet både mann og sønn. Allikevel står hun på og lager jul for meg og barnebarn. Jeg hadde vært et knekt menneske hadde jeg gått gjennom det hun nå står i. Aldri har jeg beundret noen så mye, og rynkene hennes er det siste i verden jeg bryr meg om. Håper du kommer deg dit en dag, at du klarer å se det vakre i en sjel, og at skrukkene på skallet den oppbevares i ikke lenger opptar deg. Det er svært vanskelig i det samfunnet vi lever i i dag, og spesielt som ung. Men, jeg håper du kommer deg dit, og at all kynisme der ute ikke knekker deg. God jul. Anonymkode: 3a98e...b1c
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #17 Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja jeg er veldig lys i huden så bruker solkrem når det er sterk sol. Bruker solfaktor 50 faktisk.. Er veldig tørr i huden selv så har akkurat begynt med en rens og hudkrem for tørr hud fra Elizabeth Arden. Håper den skal funke. Ellers får jeg prøve å spise sunt i mellomtiden. Håper dette funker. Ts Anonymkode: 3ec1c...05a Retinol, solkrem og god fukt- hver dag. ( Ikke retinol hver dag, varier ( les om det på nett ) anbefaler paulas choice Anonymkode: 9c039...648 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #18 Skrevet 24. desember 2021 Det er gener som har mest å si i forhold til dette. Kosthold og hudpleie har liten innvirkning. Anonymkode: f4447...791
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #19 Skrevet 24. desember 2021 En god, rik fuktighetskrem! Man kan få linjer unde røynene om huden er uttørket. Anonymkode: f9ffa...c59
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #20 Skrevet 24. desember 2021 Bruker du noen forebyggende hudpleieprodukter da? Anonymkode: af103...23e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå