Christinej Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Hei! jeg har vært sløv og glemsk med ppiller og glemt gjerne en pille eller to i ny og ne og da har jeg fått en liten blødninc. For ca tre uker siden stoppet jeg på ppilla for jeg skal ha kikkhullsoperasjon og da får jeg spiral også, så gynekologen sa at jeg kan slutte etter siste brettet for at det skal være så normalt som mulig før jeg tar operasjon. Nå har jeg enda ikke fått mensen. Er dette vanlig? Jeg tok en graviditetest for ca en uke siden og tok en ny nå i dag (den som viser evt uker) og den viste «ikke gravid». Er det sånn at jeg må ringe legen pga jeg ikke har fått mensen enda?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Det kan ta flere mnd før ting er på stell, opp til 6 mnd mener jeg de sa at er normalt før man skal kontakte legen. Gi det mer tid. Jeg hadde en uke med blødning, 3 ganger på en mnd, kun avlastet av et par blødningsfrie dager mellom, å nå (3 mnd senere) er alt normalt igjen. Anonymkode: f6243...e88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå