Gå til innhold

Voldtekt og politiet

Fremhevede innlegg

Skrevet

La meg først si at dette er ingen tulletråd, grunnen til at jeg sier det i begynnelsen er at jeg ofte føler at det er noe folk blir beskylt  for flere ganger og det er ikke dette her.

Jeg har en bonus sønn som er politistudent og for en tid tilbake var jeg utsatt for en voldtekt, der jeg også hadde omfattende skader. Jeg ble funnet av noen folk i ettertid i en sidegate, og de ringte etter sykebil. Det viste seg at det var en politipatrulje ikke langt unna, så de kom først Og den som kommer ut av bilen er bonussønnen min. Han blir satt ut og forklarer at jeg er hans mor( vi har kjent hverandre i 16 år) og derfor må han be om fritak.  Jeg blir behandlet for skadene og har også i ettertid fått behandling for traumene, men jeg sliter litt med maten og har gått ned en del i vekt. Hver eneste søndag har vi barna våre til middag sammen med deres samboere og min ene sønns barn. Og jeg ser jo at denne bonusønnen legger merke til hvor lite jeg spiser. Og jeg kjenner at jeg får litt flashback når jeg ser det bekymrede blikket hans. Jeg går fremdeles til samtaleterapi fra tid til annen, og jeg har veldig støtte i mannen min men likevel, Kan jeg spørre om noen har lignende erfaring og hvordan dere håndterer det?

Anonymkode: 74016...585

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare si at det ikke er noe i tråden din som tyder på at det er trolling. Det er stort sett ganske lett å gjenkjenne troll, de skriver overdrevne/urealistiske ting på en måte som er ment å provosere.

Så håper jeg det går bra med deg.

Anonymkode: 91334...5fd

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ville bare si at det ikke er noe i tråden din som tyder på at det er trolling. Det er stort sett ganske lett å gjenkjenne troll, de skriver overdrevne/urealistiske ting på en måte som er ment å provosere.

Så håper jeg det går bra med deg.

*ganske lett for meg. Ser jo at veldig mange faller for trolletråder hele tiden.

Skrevet

Jeg tenker at det kunne være lurt å ta en prat om situasjonen med bonus sønnen din. Han sliter sikkert med det samme som deg. 

Anonymkode: 398d0...546

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...