Gå til innhold

Klarer ikke holde igjen ved kniping

Fremhevede innlegg

Gjest Kniping
Skrevet

Jeg er mann. Jeg klarer ikke holde igjen orgasmen hvis hun kniper sjeden - hun har begynt med det i det siste. Jeg prøvde å si dette og hun blir kjempesur og synes at jeg begrenser hennes opplevelse. Men det hjelper ikke hvor mye jeg prøver - om hun begynner å knipe, så går det ikke mer enn ett minutt så er det gjort. Ellers klarer jeg holde på nesten en time.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får trene du også.

Blir du god på kniping (det er samme muskel hos begge kjønn) så kan du bruke PC-muskelen til å holde igjen.

Skrevet

Skulle tro de fleste her har ganske velutviklet PC muskel :)

Skrevet

Har du kort penis? Da vil du merke mer til knipingen, da penis hodet vil utsettes for mer trykk enn ved dypere penetrering.

Beste medisin for dårlig utholdenhet er å vende penis til noe røff behandling, da særlig penis hodet.

Kvinners erfaring vil nok bekrefte min påstand om at menn med lange peniser over norm er mer utholdende, på grunn av skjedens form.

Ulempen med lang penis er heller at kvinner føler seg strukket og får smerter ved hard bunning og for utholdende menn.

Uansett, lykke til med tilvendingen til din kvinnes nytelse. Du må la henne få ha et aktivt underliv, så får du heller skytte noen varselskudd av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...