Gå til innhold

Ikke intenst forelsket i daten

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vært der før. Møtte en mann som hadde alle kvalitetene jeg så etter. Vi hadde det veldig fint og jeg merket at han var veldig forelsket i meg. Sexen var egentlig ikke så bra men helt ok. Ble jo litt bedre for hver gang.. Men etter 3 mnd og jeg fortsatt ikke fikk noen følelser for han eller noe, og engang ikke følte trang for å se han ignen, tenkte jeg at dette går ikke. Han fortjente bedre. Og jeg gidder ikke å binde meg til en person jeg engang ikke føler noe spesielt for... Trenger ikke å være stormende forelska men NOE.. Bør man føle. Så jeg dumpa han. Tenker på han innimellom, men føler ikke at jeg angrer eller noe. Han har funnet seg en jente som sikkert er veldig forelsket i han osv, som han fortjener 😊

Anonymkode: 06033...e02

Takk for erfaringen din, går nok denne veien her også 😕 skulle betalt mye for å få følelser for han

Anonymkode: 29cad...b97

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er flere veier til kjærlighet. Jeg opplevde det samme selv. Hadde ikke sterke følelser i starten. Så ble jeg glad i vedkommende. Så ble jeg dumpa. Så ble jeg lei meg. 

Anonymkode: 2ce74...558

Jeg hadde ekstremt intense sterke følelser i starten. Så gikk han bak ryggen min og var utro og dumpet meg. Etter det har jeg ALDRI villet kjenne på slike intense følelser lenger. Har blitt kynisk. Jeg blir glad i, men aldri forelsket. 

Anonymkode: 210c0...454

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Intens forelskelse er ikke så vanlig blant litt eldre damer som deg selv. Hvis du liker han så bare kjør på. Vanskelig å finne en god mann når markedsverdien er lav og synkende

Anonymkode: 40c64...997

Jøsses, er det mulig å gulpe opp noe så tullete.

Jeg er eldre enn ts og blir minst like forelsket nå som når jeg var ungdom.

Ikke ta til takke med en mann du ikke er forelsket i, ts.

Anonymkode: 661c6...627

• Liker 7
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke ta til takke med en mann du ikke er forelsket i, ts.

Anonymkode: 661c6...627

Forelskelse kan komme senere og. Det er ikke rart i at det er mange single kvinner når det de forventer er forelskelse med én gang. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Forelskelse kan komme senere og. Det er ikke rart i at det er mange single kvinner når det de forventer er forelskelse med én gang. 

Jeg har blitt forelsket med en gang hele livet, det er derfor dette er uvant for meg. Vært forelsket 4 ganger i mitt liv og alle gangene ble jeg det ved første blikkontakt og hei. Og forelskelsene varte i årevis. Så stygt redd for at forelskelsen ikke vil komme med han her 😕 Har bestemt meg for å være ærlig om det neste møte. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er flere veier til kjærlighet. Jeg opplevde det samme selv. Hadde ikke sterke følelser i starten. Så ble jeg glad i vedkommende. Så ble jeg dumpa. Så ble jeg lei meg. 

Anonymkode: 2ce74...558

Samme.  Med noen vokser kjærestefølelsene bare sakte, men sikkert... ikk sånn PANG. Og så vil man ikke leve uten personen. Følelsene kan kjennes annerledes ut da enn nervøs, klønete, pirrende forelskelse. Det blir mer som at man føler deg hjemme med personen og føler seg trygg, opplever jeg. 😊

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

...tenker jeg kanskje kan utvikle følelser etterhvert, har så lyst å være forelsket i han

Følelser kommer ikke når man "prøver" å få dem.

Anonymkode: 00b38...8d5

• Liker 6
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Følelser kommer ikke når man "prøver" å få dem.

Jeg vet, heller tvert imot 😳 merker og når vi prater at han har en anstrengt måte å prate på og savner de dype og rolige røstene til eksene. Så prøver jeg å tvinge meg til å like stemmen hans bare fordi han er en så bra mann. Menn som han vokser ikke på trær, det er ufattelig kjipt dette. Tror oppriktig at dette er min eneste sjanse til å kunne bli behandlet bra i et forhold og har lyst på barn også og ikke all verden av tid som snart 31, så syns det er så synd å måtte la han gå fordi de idiotiske følelsene mine ikke vil våkne for han.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet, heller tvert imot 😳 merker og når vi prater at han har en anstrengt måte å prate på og savner de dype og rolige røstene til eksene. Så prøver jeg å tvinge meg til å like stemmen hans bare fordi han er en så bra mann. Menn som han vokser ikke på trær, det er ufattelig kjipt dette. Tror oppriktig at dette er min eneste sjanse til å kunne bli behandlet bra i et forhold og har lyst på barn også og ikke all verden av tid som snart 31, så syns det er så synd å måtte la han gå fordi de idiotiske følelsene mine ikke vil våkne for han.

Så du har ikke falt for bra menn tidligere? Syntes du sa du ikke likte "bad boys"? Motsier seg selv kanskje, siden du har så utrolig lyst til å få følelser for han her? Masse bra menn der ute, men virker ikke som du har erfaring med disse, siden han er her er så utrolig "bra". Virker nytt for deg?;)

Anonymkode: e13f4...422

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du har ikke falt for bra menn tidligere? Syntes du sa du ikke likte "bad boys"? Motsier seg selv kanskje, siden du har så utrolig lyst til å få følelser for han her? Masse bra menn der ute, men virker ikke som du har erfaring med disse, siden han er her er så utrolig "bra". Virker nytt for deg?;)

Bad boys ser jeg på som populære menn som liker risiko, fart og spenning og ser pene ut i skinnjakke.. 

Det har jeg aldri datet.. men kanskje bad boys er noe mer? 

Jeg har dater en som så ut som svigermors drøm og viste seg å være psykopat. Vil ikke kategorisere han som bad boy akkurat.. han bar veldig tradisjonell og rolig 

Men trenger vel ikke være bad boy for å ikke være bra? 

Hva legger du i bad boy? 

Ikke TS

Anonymkode: 80e33...e67

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Syns bad boys er patetiske, jeg faller for stødige menn som har livet på stell. Men - de har ikke vært emosjonelt tilgjengelige og ganske egoistiske. Og det visste jeg jo ikke helt i begynnelsen da det viste seg mer etterhvert. Men dette er første fyren jeg har datet som er åpen og ikke har problemer med emosjonell intimitet, og som er helt stabil. Uansett personlighet er det litt urelevant, for det er ved første øyeblikk jeg har følt sterk gnist med de andre før jeg ante noe om dem og følte ingen gnist da jeg møtte han jeg dater nå. Altså blir jeg forelsket før jeg aner noe om dem. Og bad boys unngår jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bad boys ser jeg på som populære menn som liker risiko, fart og spenning og ser pene ut i skinnjakke.. 

Det har jeg aldri datet.. men kanskje bad boys er noe mer? 

Jeg har dater en som så ut som svigermors drøm og viste seg å være psykopat. Vil ikke kategorisere han som bad boy akkurat.. han bar veldig tradisjonell og rolig 

Men trenger vel ikke være bad boy for å ikke være bra? 

Hva legger du i bad boy? 

Ikke TS

Anonymkode: 80e33...e67

ja, bad boy er ett  misoppfattet uttrykk bland kvinnfolk her inne. Slike "psykopater" går ofte innfor den kategorien ja(sjarmerende, kjekk osv)

En bad boy trenger ikke være en fengselsfugl med masse muskler og tatoveringer. Handler vell mer om menn som har utseende med seg og er flinke med kvinnfolk og derfor knuller rundt, siden de faktisk har muligheten til å gjøre det.

Ikke sikkert han du referer til var "psykopat" i det hele tatt, men nå vet jo ikke jeg noe om detaljene rundt forholdet du hadde med han.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har noen god erfaring med dette? Selv om jeg er 30 år blir jeg fremdeles stormende og altoppslukende forelsket som en jenteunge hvor pulsen er skyhøy og jeg er helt rusa rundt mannen jeg er forelsket i. Nå har jeg for første gang begynt å date en jeg ikke er forelsket i og det er veldig uvant. Er helt rolig når jeg ser han mens han er veldig nervøs, smiler med hele ansiktet og stammer litt hver gang han ser meg så merker han liker meg veldig godt. Vi har veldig bra sex og har det fint sammen. Han er stabil og gjør meg ikke usikker, og gir like mye som han får emosjonelt sett, også en egenskap jeg ikke har sett mye av hos menn og verdsetter.

Men er der riktig uten den intense forelskelsen? Jeg blir forelsket etter noen minutter bare så vet jeg ikke plutselig blir det i han her når vi har datet over en liten stund nå. Jeg syns det er vanskelig å vite om jeg skal slutte å treffe han. Men gleder meg jo til å se han hver gang.

Vanskelig å si. En typ «stormende , intens, altoppslukende» forelskelse har jeg aldri opplevd. 

Skrevet

Gruer meg som en hund til å avslutte, redd han blir sint og lei seg

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke mulighet til å bli sammen med en av eksene dine da? Siden du  

12 hours ago, AnonymBruker said:

savner de dype og rolige røstene til eksene. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke mulighet til å bli sammen med en av eksene dine da? Siden du  

Nei, han ene bor i utlandet og han andre har ny kjæreste

Skrevet

Bad boys da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 0.22):

Det er jo enda verre. Stemmer er vanskeligere å "få" seg til å like enn "bare" utseende. I det hele tatt, det er ikke vits i å tvinge deg selv til å falle for noen. Du kan selvsagt omgås noen og se hva som skjer. Men når du prøver å tvinge deg selv, skjer det ikke naturlig. 

30 er da ungt! Jeg ble sammen med kjæresten da jeg var 39 :). Det kommer nok mange sjanser til å møte nye folk. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo enda verre. Stemmer er vanskeligere å "få" seg til å like enn "bare" utseende. I det hele tatt, det er ikke vits i å tvinge deg selv til å falle for noen. Du kan selvsagt omgås noen og se hva som skjer. Men når du prøver å tvinge deg selv, skjer det ikke naturlig. 

30 er da ungt! Jeg ble sammen med kjæresten da jeg var 39 :). Det kommer nok mange sjanser til å møte nye folk. 

Ja, elsket stemmen(e) til eksene fra første stund og hadde håpet jeg skulle lære å elske denne også. Synd jeg er bygget slik at alt av følelser kommer momentant og ikke bygges opp, nå i kveld er jeg helt sikker på at dette er feil mens han er helt forelsket, føles så dritt ut. Hyggelig du fikk deg kjæreste da 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han blir nok lei seg. Men du kan jo vinkle det mot at dere begge kan finne det rette uten hverandre? Han vil vel også ha noen som liker ham veldig godt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...