AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #41 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.12.2021 den 17.17): Svarer som om det hadde vært en mann i samme situasjon her inne: La han gå, han fortjener nok noe bedre en slik som deg som ser ut til å kun bli forelsket i "bad boys" med masse drama. La han finne en kvinne som tiltrekkes av en snill mann og oppegående mann og som ikke trenger masse spill og drama for å få følelser. Anonymkode: e13f4...422 Kan dere bestemme dere om dere vil la oss ta en sjans på dere eller ikke? Klage gjør dere uansett.. Anonymkode: 9bcdc...627 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #42 Del Skrevet 25. desember 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Han blir nok lei seg. Men du kan jo vinkle det mot at dere begge kan finne det rette uten hverandre? Han vil vel også ha noen som liker ham veldig godt. Anonymkode: 00b38...8d5 Skal prøve ❤️ Anonymkode: 29cad...b97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #43 Del Skrevet 25. desember 2021 Hei TS. Jeg har datet en i flere måneder nå som jeg heller ikke er forelsket i. Han er heller ikke forelsket i meg (noe jeg først trodde han var), men han har likevel ønsket at vi skal fortsette og vil gjerne være et offisielt par. Kan hende jeg har hatt noen av de samme tankene som deg. Jeg prøver fortsatt, vet ikke hvordan det vil ende. Var smånervøs rundt han på de par første datene, synes han var søt. Så følte jeg meg mer trygg. Forelskelse kom ikke. Vi snakker utrolig bra sammen, han er flott på å kommunisere, hører på det jeg forteller, bruker tid, viser at han liker meg på alle måter. Men jeg har også lurt på om jeg skal avslutte. Fordi jeg er ikke forelsket. Hadde et håp om at det skulle dukke opp. Jeg har ikke ønsket å definere oss som kjærester siden jeg er så usikker. Det jeg har merket er at jeg blir mer og mer glad i han jo lenger vi har møttes. Det gjør det også vanskeligere å avslutte. Kommunikasjonen har vært åpen så jeg vet hva han føler og han vet hva jeg føler. Så "om" jeg hadde avsluttet det nå hadde det ikke kommet som noe sjokk. Man kan ikke velge hvem man forelsker seg i, det er en følelse som enten kommer eller ikke kommer. Jeg klamrer mer nok litt fast til han her fordi han er en flott person med utrolig mange gode egenskaper. Om forelskelsen hadde dukket opp hadde jeg fått en fantastisk kjæreste. Noen ganger lurer jeg på om jeg egentlig har mer vennefølelser for han. Han gir meg nærhet, noen å snakke med om små og store ting, utfordrer meg og er bare bra. Jeg har slitt litt med det seksuelle rundt han, men hva som er grunnen til det vet jeg ikke, fordi den delen sliter jeg ofte med. For min del hjalp det mye da jeg snakket med han om hvordan jeg følte det. Og spurte hvordan han følte det. Du trenger ikke nødvendigvis gå inn i det med et mål om at "nå skal jeg slå opp". Men fortelle at dere har datet en stund nå og gjerne vil høre hvordan han føler det og hvordan dere står. Så må man bare ta det fra der og se hva han sier/du føler. Jeg skal forsøke litt videre med min, men følelsen er ikke helt god. Anonymkode: dbf95...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #44 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.12.2021 den 23.09): Jeg har blitt forelsket med en gang hele livet, det er derfor dette er uvant for meg. Vært forelsket 4 ganger i mitt liv og alle gangene ble jeg det ved første blikkontakt og hei. Og forelskelsene varte i årevis. Så stygt redd for at forelskelsen ikke vil komme med han her 😕 Har bestemt meg for å være ærlig om det neste møte. Anonymkode: 29cad...b97 Har sisse forelskelsene ledet til langvarige og stabile forhold? Anonymkode: f1339...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #45 Del Skrevet 25. desember 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Hei TS. Jeg har datet en i flere måneder nå som jeg heller ikke er forelsket i. Han er heller ikke forelsket i meg (noe jeg først trodde han var), men han har likevel ønsket at vi skal fortsette og vil gjerne være et offisielt par. Kan hende jeg har hatt noen av de samme tankene som deg. Jeg prøver fortsatt, vet ikke hvordan det vil ende. Var smånervøs rundt han på de par første datene, synes han var søt. Så følte jeg meg mer trygg. Forelskelse kom ikke. Vi snakker utrolig bra sammen, han er flott på å kommunisere, hører på det jeg forteller, bruker tid, viser at han liker meg på alle måter. Men jeg har også lurt på om jeg skal avslutte. Fordi jeg er ikke forelsket. Hadde et håp om at det skulle dukke opp. Jeg har ikke ønsket å definere oss som kjærester siden jeg er så usikker. Det jeg har merket er at jeg blir mer og mer glad i han jo lenger vi har møttes. Det gjør det også vanskeligere å avslutte. Kommunikasjonen har vært åpen så jeg vet hva han føler og han vet hva jeg føler. Så "om" jeg hadde avsluttet det nå hadde det ikke kommet som noe sjokk. Man kan ikke velge hvem man forelsker seg i, det er en følelse som enten kommer eller ikke kommer. Jeg klamrer mer nok litt fast til han her fordi han er en flott person med utrolig mange gode egenskaper. Om forelskelsen hadde dukket opp hadde jeg fått en fantastisk kjæreste. Noen ganger lurer jeg på om jeg egentlig har mer vennefølelser for han. Han gir meg nærhet, noen å snakke med om små og store ting, utfordrer meg og er bare bra. Jeg har slitt litt med det seksuelle rundt han, men hva som er grunnen til det vet jeg ikke, fordi den delen sliter jeg ofte med. For min del hjalp det mye da jeg snakket med han om hvordan jeg følte det. Og spurte hvordan han følte det. Du trenger ikke nødvendigvis gå inn i det med et mål om at "nå skal jeg slå opp". Men fortelle at dere har datet en stund nå og gjerne vil høre hvordan han føler det og hvordan dere står. Så må man bare ta det fra der og se hva han sier/du føler. Jeg skal forsøke litt videre med min, men følelsen er ikke helt god. Anonymkode: dbf95...870 Tusen takk for din erfaring, skal ta det med meg at jeg kan prøve å være åpen fremfor å bare avslutte det brått. Håper det ordner seg for deg også selv om det evt ikke blir noe, vet hvordan du har det nå. Anonymkode: 29cad...b97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #46 Del Skrevet 25. desember 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Har sisse forelskelsene ledet til langvarige og stabile forhold? Anonymkode: f1339...81f Ja, det ene førte til samboerskap og det andre forhold. Var ekte kjærlighet med ekssamboer fra begge sin side. Interessant nok sa han nylig at jeg er eneste han har vært forelsket i og at han ikke er forelsket i nye kjæresten men at hun er en god fit og da skal han klare å leve uten sommerfugler. Visste ikke han var i samme situasjon som meg, dog han har valgt forhold da som jeg sannsynligvis ikke kommer til å gjøre. Det var ikke stabilt med han andre jeg var sammen med, han hadde mye issues og var varm og kald, så jeg endte det selv om jeg var dødsforelsket og gråt i mange måneder etterpå. Anonymkode: 29cad...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #47 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.12.2021 den 14.31): Min erfaring er at det kan bli et mye bedre forhold når man ikke er stormende forelsket. Da ser du hvordan han er uten en forelskelsesrus som gjør deg blind. Anonymkode: 87ace...22f DETTE Anonymkode: 1c2c6...90b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #48 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 2.58): Bad boys ser jeg på som populære menn som liker risiko, fart og spenning og ser pene ut i skinnjakke.. Det har jeg aldri datet.. men kanskje bad boys er noe mer? Jeg har dater en som så ut som svigermors drøm og viste seg å være psykopat. Vil ikke kategorisere han som bad boy akkurat.. han bar veldig tradisjonell og rolig Men trenger vel ikke være bad boy for å ikke være bra? Hva legger du i bad boy? Ikke TS Anonymkode: 80e33...e67 Tror du har misforsått hva bad boys er egentlig...bad boys er bad boys...psyko idioter, de som driter i dama, drama, utroskap og mye faenskap. Klærne skaper ikke en bad boy Du kan gå for bad boy looken om du vil, men personligheten og væremåten til mannen er det som vil definere om det er bad eller good boy Anonymkode: 1c2c6...90b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #49 Del Skrevet 25. desember 2021 Min erfaring er at dersom man blir sammen med noen man ikke er forelsket i, så vil man etterhvert kjenne på en dårlig følelse i magen og lengte etter den store kjærligheten! Er man forelsket, så vil forelskesrusen legge seg uansett, men jeg mener det er så utrolig viktig å ha som en del av kjærlighetens fundamentet og det er lettere å bli med samme partner når dere har opplevd sommerfugler og stormende forelskelse helt i begynnelsen. Anonymkode: 6db7d...24e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #50 Del Skrevet 25. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Min erfaring er at dersom man blir sammen med noen man ikke er forelsket i, så vil man etterhvert kjenne på en dårlig følelse i magen og lengte etter den store kjærligheten! Er man forelsket, så vil forelskesrusen legge seg uansett, men jeg mener det er så utrolig viktig å ha som en del av kjærlighetens fundamentet og det er lettere å bli med samme partner når dere har opplevd sommerfugler og stormende forelskelse helt i begynnelsen. Anonymkode: 6db7d...24e Ja, jeg merket jo med eksene at den flammen stadig blusset opp igjen og jeg alltid var veldig dratt mot dem, selv når hverdagen kom var det den lille sitringen i magen. Hadde nok begynt å savne den store kjærligheten hvis det ble oss. Det gjør jeg allerede når jeg er sammen med han, selv om det er trygt og godt å være med han så føles noe tomt ut. Men det er synd, tenker han var min sjanse til å få familie med en god og stabil mann. Men det er ikke verdt det slik følelsene er nå. Anonymkode: 29cad...b97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minianni Skrevet 2. februar #51 Del Skrevet 2. februar Hvis du leser dette, hva ble det av dere, TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå