AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Har noen god erfaring med dette? Selv om jeg er 30 år blir jeg fremdeles stormende og altoppslukende forelsket som en jenteunge hvor pulsen er skyhøy og jeg er helt rusa rundt mannen jeg er forelsket i. Nå har jeg for første gang begynt å date en jeg ikke er forelsket i og det er veldig uvant. Er helt rolig når jeg ser han mens han er veldig nervøs, smiler med hele ansiktet og stammer litt hver gang han ser meg så merker han liker meg veldig godt. Vi har veldig bra sex og har det fint sammen. Han er stabil og gjør meg ikke usikker, og gir like mye som han får emosjonelt sett, også en egenskap jeg ikke har sett mye av hos menn og verdsetter. Men er der riktig uten den intense forelskelsen? Jeg blir forelsket etter noen minutter bare så vet jeg ikke plutselig blir det i han her når vi har datet over en liten stund nå. Jeg syns det er vanskelig å vite om jeg skal slutte å treffe han. Men gleder meg jo til å se han hver gang. Anonymkode: 29cad...b97
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Det er flere veier til kjærlighet. Jeg opplevde det samme selv. Hadde ikke sterke følelser i starten. Så ble jeg glad i vedkommende. Så ble jeg dumpa. Så ble jeg lei meg. Anonymkode: 2ce74...558 6 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er flere veier til kjærlighet. Jeg opplevde det samme selv. Hadde ikke sterke følelser i starten. Så ble jeg glad i vedkommende. Så ble jeg dumpa. Så ble jeg lei meg. Anonymkode: 2ce74...558 Oppløftende historie. Anonymkode: 79486...f91 13
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 Min erfaring er at det kan bli et mye bedre forhold når man ikke er stormende forelsket. Da ser du hvordan han er uten en forelskelsesrus som gjør deg blind. Anonymkode: 87ace...22f 12
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 Intens forelskelse er ikke så vanlig blant litt eldre damer som deg selv. Hvis du liker han så bare kjør på. Vanskelig å finne en god mann når markedsverdien er lav og synkende Anonymkode: 40c64...997 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #6 Skrevet 23. desember 2021 Det er mange veier til målet. Men det skal jo helst suge litt i magen og ikke kun være sex+ vennskap. Anonymkode: 00b38...8d5 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #7 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Min erfaring er at det kan bli et mye bedre forhold når man ikke er stormende forelsket. Da ser du hvordan han er uten en forelskelsesrus som gjør deg blind. Anonymkode: 87ace...22f Enig 👍👍👍👍 Anonymkode: 5c868...91a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #8 Skrevet 23. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er mange veier til målet. Men det skal jo helst suge litt i magen og ikke kun være sex+ vennskap. Anonymkode: 00b38...8d5 Takker for alle svar. Har liksom ikke noe sug i magen i det hele tatt 😕 det hadde jeg i mange år med eksen, gikk aldri over. Men føler liksom ikke noe annet enn ro og hygge med han. Og syns han er seksuelt tiltrekkende. Anonymkode: 29cad...b97 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #9 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takker for alle svar. Har liksom ikke noe sug i magen i det hele tatt 😕 det hadde jeg i mange år med eksen, gikk aldri over. Men føler liksom ikke noe annet enn ro og hygge med han. Og syns han er seksuelt tiltrekkende. Anonymkode: 29cad...b97 Kunne du like gjerne ha bytta ham ut med en annen som også er hyggelig og tiltrekkende? Eller er han spesiell for deg? Anonymkode: 00b38...8d5 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #10 Skrevet 23. desember 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Kunne du like gjerne ha bytta ham ut med en annen som også er hyggelig og tiltrekkende? Eller er han spesiell for deg? Anonymkode: 00b38...8d5 Er litt usikker på det spørsmålet egentlig, både ja og nei. Men har møtt så mange egoister med issues så føler jeg bør gi det litt mer tid når jeg er så heldig å møter en som både er seksuelt tiltrekkende og med omsorgsfull personlighet som faktisk bryr seg om meg og viser det. Men vil ikke han skal kaste bort tiden sin på meg særlig lenge når jeg er så usikker. Anonymkode: 29cad...b97 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #11 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Intens forelskelse er ikke så vanlig blant litt eldre damer som deg selv. Hvis du liker han så bare kjør på. Vanskelig å finne en god mann når markedsverdien er lav og synkende Anonymkode: 40c64...997 Eldre faktisk😂😂😂. 30 er ungt for meg Anonymkode: e41ba...f12 10 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #12 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er litt usikker på det spørsmålet egentlig, både ja og nei. Men har møtt så mange egoister med issues så føler jeg bør gi det litt mer tid når jeg er så heldig å møter en som både er seksuelt tiltrekkende og med omsorgsfull personlighet... Anonymkode: 29cad...b97 Hvis han bare er det bedre alternativet til en problematisk egofyr, virker du ikke særlig gira. Anonymkode: 00b38...8d5 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #13 Skrevet 23. desember 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis han bare er det bedre alternativet til en problematisk egofyr, virker du ikke særlig gira. Anonymkode: 00b38...8d5 Nei vet. Men finner ikke en sånn bra fyr igjen så tenker jeg kanskje kan utvikle følelser etterhvert, har så lyst å være forelsket i han Anonymkode: 29cad...b97 1
SoWhat? Skrevet 23. desember 2021 #14 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Takker for alle svar. Har liksom ikke noe sug i magen i det hele tatt 😕 det hadde jeg i mange år med eksen, gikk aldri over. Men føler liksom ikke noe annet enn ro og hygge med han. Og syns han er seksuelt tiltrekkende. Anonymkode: 29cad...b97 Beklager, men jeg har ikke særlig tro på den nye og deg. Det blir som venner med benefits. Er det det du vil ha? Dette er å safe liksom. En mann som ikke vekker de store følelsene, og et forhold som ikke blir utfordrende. Tenker det alltid vil mangle noe. 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. desember 2021 #15 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Intens forelskelse er ikke så vanlig blant litt eldre damer som deg selv. Hvis du liker han så bare kjør på. Vanskelig å finne en god mann når markedsverdien er lav og synkende Anonymkode: 40c64...997 Hæ? Hæ til "litt eldre damer" når vi snakker om 30 år og hæ til at voksne damer ikke blir intenst forelska. Jeg er svært gammel, faktisk over femti år. Og intenst forelska.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #16 Skrevet 23. desember 2021 Svarer som om det hadde vært en mann i samme situasjon her inne: La han gå, han fortjener nok noe bedre en slik som deg som ser ut til å kun bli forelsket i "bad boys" med masse drama. La han finne en kvinne som tiltrekkes av en snill mann og oppegående mann og som ikke trenger masse spill og drama for å få følelser. Anonymkode: e13f4...422 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #17 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er litt usikker på det spørsmålet egentlig, både ja og nei. Men har møtt så mange egoister med issues så føler jeg bør gi det litt mer tid når jeg er så heldig å møter en som både er seksuelt tiltrekkende og med omsorgsfull personlighet som faktisk bryr seg om meg og viser det. Men vil ikke han skal kaste bort tiden sin på meg særlig lenge når jeg er så usikker. Anonymkode: 29cad...b97 Du bør ihvertfall være ærlig med ham om hvordan du føler det, slik at han ikke på et tidspunkt føler seg «lurt». Opplevd det selv, men da kom det frem først etter tre år at han aldri hadde hatt «de» følelsene for meg. Det unner jeg ingen. Det høres ut som magefølelsen din er ganske klar her da, hvis ikke hadde du nok ikke opprettet tråden. Når det er sagt har jeg selv en tendens til å bruke lang tid på å forelske meg, gjerne flere måneder, men når det først skjer er det voldsomt og varer leeenge. Anonymkode: 60d0e...679 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #18 Skrevet 23. desember 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Svarer som om det hadde vært en mann i samme situasjon her inne: La han gå, han fortjener nok noe bedre en slik som deg som ser ut til å kun bli forelsket i "bad boys" med masse drama. La han finne en kvinne som tiltrekkes av en snill mann og oppegående mann og som ikke trenger masse spill og drama for å få følelser. Anonymkode: e13f4...422 Jeg liker ikke bad boys. Jeg er sånn som umiddelbart kjenner en gnist og det gjorde jeg ikke med han heller før jeg ble kjent med han. Det er nettopp det at han er emosjonelt tilgjengelig som gjør at jeg fortsetter å treffe han til tross for at de store følelsene mangler Anonymkode: 29cad...b97 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #19 Skrevet 23. desember 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Du bør ihvertfall være ærlig med ham om hvordan du føler det, slik at han ikke på et tidspunkt føler seg «lurt». Opplevd det selv, men da kom det frem først etter tre år at han aldri hadde hatt «de» følelsene for meg. Det unner jeg ingen. Det høres ut som magefølelsen din er ganske klar her da, hvis ikke hadde du nok ikke opprettet tråden. Når det er sagt har jeg selv en tendens til å bruke lang tid på å forelske meg, gjerne flere måneder, men når det først skjer er det voldsomt og varer leeenge. Anonymkode: 60d0e...679 Shit, 3 år er helt absurd. Her snakker vi få måneder og kjenner det er for lenge når jeg er usikker ovenfor han. Eksen din må jo mangle noe elementært, beklager at du måtte gå gjennom det. Ja, jeg tenker jeg må være ærlig snart siden han begynner å virke forelsket. Er fremdeles litt tidlig så skal gi det ett møte eller to til så må noe skje Anonymkode: 29cad...b97 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #20 Skrevet 23. desember 2021 Jeg har vært der før. Møtte en mann som hadde alle kvalitetene jeg så etter. Vi hadde det veldig fint og jeg merket at han var veldig forelsket i meg. Sexen var egentlig ikke så bra men helt ok. Ble jo litt bedre for hver gang.. Men etter 3 mnd og jeg fortsatt ikke fikk noen følelser for han eller noe, og engang ikke følte trang for å se han ignen, tenkte jeg at dette går ikke. Han fortjente bedre. Og jeg gidder ikke å binde meg til en person jeg engang ikke føler noe spesielt for... Trenger ikke å være stormende forelska men NOE.. Bør man føle. Så jeg dumpa han. Tenker på han innimellom, men føler ikke at jeg angrer eller noe. Han har funnet seg en jente som sikkert er veldig forelsket i han osv, som han fortjener 😊 Anonymkode: 06033...e02 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå