Gå til innhold

Kjære kvinneguiden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjære kvinneguiden. Hva skal man gjøre når man har gitt opp håpet på et romantiske kjæresteforhold pga. vekt, livssituasjon og typen menn jeg faller for? Jeg vil kun ha de som aldri gir meg alt, kun deler av seg...altså, vil kun ha det delvis utilgjengelige. De jeg kan få, er jeg ikke interessert i, det blir for enkelt. Trenger den jakten/utilgjengeligheten. Ikke helt sikker på om jeg faktisk hadde ønsket å være en vanlig offentlig kjæreste, dersom jeg hadde fått han jeg jakter på 🤷🏼‍♀️Hva er galt med meg? Er jeg mer som en mann å regne på dette området? 

Anonymkode: 0b730...012

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene. Får bare deler av de jeg virkelig vil ha og de som vil ha meg .. ja nei da velger jeg heller å være single for de mennenes vil bare tilføre mitt liv noe negativt ikke positivt. 
Ja man blir vant tilden evige jakten. 

De på kg vil snart ramse opp at du sikter over din liga og derfor blir det sånn. I andre tråder får en høre at man ikke har standard og det å være klar på det du ønsker.

Jeg føler jo at både du og jeg har klare krav på hva vi ser etter og firer heller ikke mye. Vi går etter det vi føler vi føler noe for og som vi ser kan tilføre våre liv noe positivt. Og det er vel meninga med å få seg kjæreste i mine øyne? En partner in crime du føler deg likedtillt med. 

Men ja er heller single enn i forhold bare for å være i forhold det ser mer slitsomt ut enn å være single. Følelsene må uansett være der. Gnist og føle blodet bruser det er herlig. Gir mye positivt. 

Lykke til. Bedre å ha prøvd på det en ønsker seg enn og angre på at man aldri prøvde. 

Anonymkode: 62157...529

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjære kvinneguiden. Hva skal man gjøre når man har gitt opp håpet på et romantiske kjæresteforhold pga. vekt, livssituasjon og typen menn jeg faller for? Jeg vil kun ha de som aldri gir meg alt, kun deler av seg...altså, vil kun ha det delvis utilgjengelige. De jeg kan få, er jeg ikke interessert i, det blir for enkelt. Trenger den jakten/utilgjengeligheten. Ikke helt sikker på om jeg faktisk hadde ønsket å være en vanlig offentlig kjæreste, dersom jeg hadde fått han jeg jakter på 🤷🏼‍♀️Hva er galt med meg? Er jeg mer som en mann å regne på dette området? 

Er du ute etter å bli elskerinne da eller?

Kanskje som endel av et åpent forhold?

Skrevet
Flintis skrev (4 minutter siden):

Er du ute etter å bli elskerinne da eller?

Kanskje som endel av et åpent forhold?

Nei, liker ikke å dele! -TS-

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du lister opp vekt, livssituasjon og type menn du faller for. Det meste av dette kan du fikse eller styre selv. Og nei, du er ikke en "mann å regne". De fleste menn ønsker ikke bare kortvarige betjenskaper, hvis de ikke har ekstremt god tilgang på nye kvinner. Normale menn ønsker seg en partner, men det er nok ikke disse mennene du ønsker.

Når du i tillegg legger (over?) vekt og livssituasjon på toppen av dette... Hva legger du i livsstituasjon forresten?

Anonymkode: b4f20...af0

• Liker 1
Skrevet

Du har et kjærlighetsmønster som er programmert i deg fra du var barn som får deg til å bli tiltrukket av "feil type" menn. Det er mulig å endre på det om du ønsker det. Prøve å google "kjærlighetsmønster".

Anonymkode: 40f09...282

Skrevet

Hva man skal gjøre når man har gitt opp kjæreste jakt ja da er det bare å være singel da. Er ikke så mye annet å gjøre :)

Anonymkode: 9c0a9...ccd

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis du bare vil ha det hvis du ikke kan få det, da må du faktisk gå og snakke med en psykolog eller terapeut.

For du ser vel at denne floken ikke kan løses?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ønsker du egentlig et forhold i det hele tatt? Det kan nesten høres ut som du selvsaboterer mulighetene dine for dette. 

Anonymkode: b8c3b...b31

• Liker 2
Skrevet

Siden du er så opptatt av en fantasi så får du bruke dagene på å se filmer som tilfredsstiller denne fantasien. Eventuelt lese slike bøker. 

Eventuelt kan du slanke deg og bli mer attraktiv så får du tilgang til et større antall menn, hvor noen av de kanskje tilfredsstiller dine fantasier

Anonymkode: d384a...61c

Skrevet

Tråden er ryddet for diskriminerende utsagn i tillegg til siteringer av slettede innlegg.

- Rhodiola, mod.

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. 

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...