AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Vet ikke eksakt hva jeg vil m dette innlegget 😅 trenger vel bare å få ut noe og gjerne ha respons... 🥴 Det har seg slik at jeg for knappe 3 mnd siden ble kjent med en fyr. Vi har ikke hengt sammen eller datet eller noe og er egentlig bare venner. Men vi har en utrolig god tone og kjemien er insane. Jeg føler meg helt fantastisk rundt og med han, han gjør meg veldig glad. I starten av tiden der vi ble kjent, så jeg ikke på han på den måten. Det kom veldig uventet og brått på under en ferieuke med noen andre folk. Det startet med lange blikk kontakt. Jeg merket at han stirret mye og de lange øyenkontaktene våre gjorde at jeg oppdaget han på en ny måte. På dag 2 i ferieuka tror jeg.. hadde jeg plutselig falt for han. Det var starten på søvnløse netter, dårlig matlyst, sommerfugler i magen, nervøsitet rundt han, men samt var jeg veldig lykkelig. Jeg elsket å føle noe igjen... I hele mitt liv har jeg kun vært ordentlig forelsket én gang. Selv om jeg har møtt mange flotte menn. Jeg er i slutten av 20 årene. Hvis det skulle ha noe å si mener jeg... 😅 Men altså. Det er grunner til at jeg ikke tørr og kan fortelle han hva jeg føler for han... Så jeg har holdt det skjult i over 1 mnd nå. Det som er så rart er at for bare 3 mnd siden så ante jeg ikke at han engang eksisterte. Og nå føles det som jeg elsker han. Jeg har vært småbetatt før og dette er en helt annerledes følelse. En mye dypere en. Vi har ikke sett hverandre så mye den siste tida men jeg så han litt for noen dager siden og da snakket vi og det var veldig koselig som vanlig. Og så visste vi at vi mest sannsynlig ikke ser hverandre igjen før etter nyttår, så vi ønsket hverandre god jul osv og jeg spurte om en klem og han tok det gledelig imot. Og det var en helt fantastisk klem, og han holdt meg hardt. Veldig koselig og det føles som han har noen følelser for meg han å.. Men jeg er ikke sikker. Like før han gikk, snudde han seg en siste gang, og vi holdt øyekontakt og smilte og så gikk han. Og jeg følte umiddelbart en stor tomhet inni meg. Alt jeg ønsker meg er å få være nær han. Jeg ser for meg å kunne sitte nær han, stryke han på kinnet, se han dypt inn i øynene, le med han, sove med han.. Alt. Han er en fantastisk mann. Han ser meg og forstår meg. Jeg elsker han 😩 Anonymkode: 4db99...e38 3
Doktor Dyregod Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 For en fantastisk følelse du nå har. Bare forsett og få huket han på kroken. Så er det bare å få sveivet han inn. 🤞❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet ikke eksakt hva jeg vil m dette innlegget 😅 trenger vel bare å få ut noe og gjerne ha respons... 🥴 Det har seg slik at jeg for knappe 3 mnd siden ble kjent med en fyr. Vi har ikke hengt sammen eller datet eller noe og er egentlig bare venner. Men vi har en utrolig god tone og kjemien er insane. Jeg føler meg helt fantastisk rundt og med han, han gjør meg veldig glad. I starten av tiden der vi ble kjent, så jeg ikke på han på den måten. Det kom veldig uventet og brått på under en ferieuke med noen andre folk. Det startet med lange blikk kontakt. Jeg merket at han stirret mye og de lange øyenkontaktene våre gjorde at jeg oppdaget han på en ny måte. På dag 2 i ferieuka tror jeg.. hadde jeg plutselig falt for han. Det var starten på søvnløse netter, dårlig matlyst, sommerfugler i magen, nervøsitet rundt han, men samt var jeg veldig lykkelig. Jeg elsket å føle noe igjen... I hele mitt liv har jeg kun vært ordentlig forelsket én gang. Selv om jeg har møtt mange flotte menn. Jeg er i slutten av 20 årene. Hvis det skulle ha noe å si mener jeg... 😅 Men altså. Det er grunner til at jeg ikke tørr og kan fortelle han hva jeg føler for han... Så jeg har holdt det skjult i over 1 mnd nå. Det som er så rart er at for bare 3 mnd siden så ante jeg ikke at han engang eksisterte. Og nå føles det som jeg elsker han. Jeg har vært småbetatt før og dette er en helt annerledes følelse. En mye dypere en. Vi har ikke sett hverandre så mye den siste tida men jeg så han litt for noen dager siden og da snakket vi og det var veldig koselig som vanlig. Og så visste vi at vi mest sannsynlig ikke ser hverandre igjen før etter nyttår, så vi ønsket hverandre god jul osv og jeg spurte om en klem og han tok det gledelig imot. Og det var en helt fantastisk klem, og han holdt meg hardt. Veldig koselig og det føles som han har noen følelser for meg han å.. Men jeg er ikke sikker. Like før han gikk, snudde han seg en siste gang, og vi holdt øyekontakt og smilte og så gikk han. Og jeg følte umiddelbart en stor tomhet inni meg. Alt jeg ønsker meg er å få være nær han. Jeg ser for meg å kunne sitte nær han, stryke han på kinnet, se han dypt inn i øynene, le med han, sove med han.. Alt. Han er en fantastisk mann. Han ser meg og forstår meg. Jeg elsker han 😩 Anonymkode: 4db99...e38 Åå, du må si det til ham. Si at du har følelser for ham🥰🥰 Anonymkode: b7d86...251 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet ikke eksakt hva jeg vil m dette innlegget 😅 trenger vel bare å få ut noe og gjerne ha respons... 🥴 Det har seg slik at jeg for knappe 3 mnd siden ble kjent med en fyr. Vi har ikke hengt sammen eller datet eller noe og er egentlig bare venner. Men vi har en utrolig god tone og kjemien er insane. Jeg føler meg helt fantastisk rundt og med han, han gjør meg veldig glad. I starten av tiden der vi ble kjent, så jeg ikke på han på den måten. Det kom veldig uventet og brått på under en ferieuke med noen andre folk. Det startet med lange blikk kontakt. Jeg merket at han stirret mye og de lange øyenkontaktene våre gjorde at jeg oppdaget han på en ny måte. På dag 2 i ferieuka tror jeg.. hadde jeg plutselig falt for han. Det var starten på søvnløse netter, dårlig matlyst, sommerfugler i magen, nervøsitet rundt han, men samt var jeg veldig lykkelig. Jeg elsket å føle noe igjen... I hele mitt liv har jeg kun vært ordentlig forelsket én gang. Selv om jeg har møtt mange flotte menn. Jeg er i slutten av 20 årene. Hvis det skulle ha noe å si mener jeg... 😅 Men altså. Det er grunner til at jeg ikke tørr og kan fortelle han hva jeg føler for han... Så jeg har holdt det skjult i over 1 mnd nå. Det som er så rart er at for bare 3 mnd siden så ante jeg ikke at han engang eksisterte. Og nå føles det som jeg elsker han. Jeg har vært småbetatt før og dette er en helt annerledes følelse. En mye dypere en. Vi har ikke sett hverandre så mye den siste tida men jeg så han litt for noen dager siden og da snakket vi og det var veldig koselig som vanlig. Og så visste vi at vi mest sannsynlig ikke ser hverandre igjen før etter nyttår, så vi ønsket hverandre god jul osv og jeg spurte om en klem og han tok det gledelig imot. Og det var en helt fantastisk klem, og han holdt meg hardt. Veldig koselig og det føles som han har noen følelser for meg han å.. Men jeg er ikke sikker. Like før han gikk, snudde han seg en siste gang, og vi holdt øyekontakt og smilte og så gikk han. Og jeg følte umiddelbart en stor tomhet inni meg. Alt jeg ønsker meg er å få være nær han. Jeg ser for meg å kunne sitte nær han, stryke han på kinnet, se han dypt inn i øynene, le med han, sove med han.. Alt. Han er en fantastisk mann. Han ser meg og forstår meg. Jeg elsker han 😩 Anonymkode: 4db99...e38 Nyt følelser ❤️🙏 Anonymkode: 532bd...f8a 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 Denne følger jeg. Gleder meg til fortsettelsen! 😍 Anonymkode: f71f4...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #6 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet ikke eksakt hva jeg vil m dette innlegget 😅 trenger vel bare å få ut noe og gjerne ha respons... 🥴 Det har seg slik at jeg for knappe 3 mnd siden ble kjent med en fyr. Vi har ikke hengt sammen eller datet eller noe og er egentlig bare venner. Men vi har en utrolig god tone og kjemien er insane. Jeg føler meg helt fantastisk rundt og med han, han gjør meg veldig glad. I starten av tiden der vi ble kjent, så jeg ikke på han på den måten. Det kom veldig uventet og brått på under en ferieuke med noen andre folk. Det startet med lange blikk kontakt. Jeg merket at han stirret mye og de lange øyenkontaktene våre gjorde at jeg oppdaget han på en ny måte. På dag 2 i ferieuka tror jeg.. hadde jeg plutselig falt for han. Det var starten på søvnløse netter, dårlig matlyst, sommerfugler i magen, nervøsitet rundt han, men samt var jeg veldig lykkelig. Jeg elsket å føle noe igjen... I hele mitt liv har jeg kun vært ordentlig forelsket én gang. Selv om jeg har møtt mange flotte menn. Jeg er i slutten av 20 årene. Hvis det skulle ha noe å si mener jeg... 😅 Men altså. Det er grunner til at jeg ikke tørr og kan fortelle han hva jeg føler for han... Så jeg har holdt det skjult i over 1 mnd nå. Det som er så rart er at for bare 3 mnd siden så ante jeg ikke at han engang eksisterte. Og nå føles det som jeg elsker han. Jeg har vært småbetatt før og dette er en helt annerledes følelse. En mye dypere en. Vi har ikke sett hverandre så mye den siste tida men jeg så han litt for noen dager siden og da snakket vi og det var veldig koselig som vanlig. Og så visste vi at vi mest sannsynlig ikke ser hverandre igjen før etter nyttår, så vi ønsket hverandre god jul osv og jeg spurte om en klem og han tok det gledelig imot. Og det var en helt fantastisk klem, og han holdt meg hardt. Veldig koselig og det føles som han har noen følelser for meg han å.. Men jeg er ikke sikker. Like før han gikk, snudde han seg en siste gang, og vi holdt øyekontakt og smilte og så gikk han. Og jeg følte umiddelbart en stor tomhet inni meg. Alt jeg ønsker meg er å få være nær han. Jeg ser for meg å kunne sitte nær han, stryke han på kinnet, se han dypt inn i øynene, le med han, sove med han.. Alt. Han er en fantastisk mann. Han ser meg og forstår meg. Jeg elsker han 😩 Anonymkode: 4db99...e38 Jepp sånn har det vært i 3 år her men sa det til han for 2,5 år siden ble avvist. Sa set igjen for 1 år siden da han fortsatte kontakten og ble avvist igjen. Nå sitter jeg her på tredje året med like sterke intense følelser som aldri vil gi slipp. Idioti for min del. Sikkert fint for han. Håper du får ditt livs kjærlighet. Det får nok ikke jeg. Jeg er midt i livet og dette er første gang i hele mitt liv jeg har følt så sterkt for noen over så lang tid. Som jeg vet det kommer aldri til å dukke opp enn mann som vrirvler opp så mye følelser i meg som han har gjort. Lenge siden jeg var intim men han tar nå fortsatt kontakt for en kaffe eller prat innimellom. Og mine følelser holder på å eksplodere hver gang vi møtes. Det er slitsomt å hele tiden legge bånd på seg og ikke virke interessert på den måten. Men er jeg god nok skuespiller?? He he Aner ikke hva han tror. Lykke til ts herlig følelse å ha det sånn når det er 50% sjanse for ja og nei. Verre når sjansen er 100% nei😂😂 Anonymkode: b473d...e1e
AprilLudgate Skrevet 23. desember 2021 #7 Skrevet 23. desember 2021 Hvorfor kan du ikke si det til ham? Altså- ikke bruk ordet elsker 😅🤭 Det er noe man sier etter en stund i forhold. Si du er blitt forelsket/betatt 🎄 7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #8 Skrevet 23. desember 2021 Enig med nederste innlegg her. Nyt følelsen, og en gang må du tørre å ut av skallet og si at du liker han mer enn som en venn. I natt hvisket jeg til min nye kjæreste: jeg elsker deg. Jeg venta på at han sov. Men nå vet jeg ikke om han sov allikevel 😆😆😆 Uff. Altfor tidlig. Anonymkode: 5fffe...abc 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #9 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jepp sånn har det vært i 3 år her men sa det til han for 2,5 år siden ble avvist. Sa set igjen for 1 år siden da han fortsatte kontakten og ble avvist igjen. Nå sitter jeg her på tredje året med like sterke intense følelser som aldri vil gi slipp. Idioti for min del. Sikkert fint for han. Anonymkode: b473d...e1e Da er det på tide å bryte kontakten fullstendig slik at du faktisk kan finne noen andre. Slik det er nå så ødelegger han det for deg. Ta ansvar for eget liv. Det finnes flere der ute som du kan få de følelsene for, om du bare åpner opp for det. Anonymkode: 41d0e...135 6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #10 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da er det på tide å bryte kontakten fullstendig slik at du faktisk kan finne noen andre. Slik det er nå så ødelegger han det for deg. Ta ansvar for eget liv. Det finnes flere der ute som du kan få de følelsene for, om du bare åpner opp for det. Anonymkode: 41d0e...135 Tull gjør ikke det .. stort sett bare sex fikserte menn og derfor tyr en til det man har. Ikke så lett å finne noe nytt når man har passert 50 og aldri før fått slike følelser for noen. Har et forhold i livet og han hadde jeg langt fra slike følelser for og det ble bare pliktsex og mas så nei vet hva jeg vil ha når jeg ser noe. Har vært på masse dates men ingen klarer å fylle skoa så jeg har begynt å tenkt at jeg må være fornøyd med det lille jeg har i min alder. Vi har ingen markedsverdi og det er uaktuelt å være i forhold bare for å være i et forhold. Hadde nok tenkt det samme hvis jeg var 29 .. da er det fortsatt masse fisk i havet. men nå handlet dette om ts som jeg har en god følelse for at det vil ordne seg. Jeg har hele mitt liv syns alle andre får de de vil ha. Det gjelder ikke meg. Aldri fått de jeg vil ha. heier på deg ts så du ikke ender opp som meg .., over 50 og verdiløs … Anonymkode: b473d...e1e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #11 Skrevet 23. desember 2021 Åh har det på samme måte selv 😍 En av de få gangene jeg ikke liker juleferie, fordi jeg får ikke sett han 😩 Men du må jo fortelle han at du har følelser for han 🥰 Skal kvinne meg opp til det samme selv 🥰 We can do it 😄 Anonymkode: 945bb...8df 1
Frisk Skrevet 23. desember 2021 #12 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig med nederste innlegg her. Nyt følelsen, og en gang må du tørre å ut av skallet og si at du liker han mer enn som en venn. I natt hvisket jeg til min nye kjæreste: jeg elsker deg. Jeg venta på at han sov. Men nå vet jeg ikke om han sov allikevel 😆😆😆 Uff. Altfor tidlig. Anonymkode: 5fffe...abc ❤️ 1
Hippogriff Skrevet 23. desember 2021 #13 Skrevet 23. desember 2021 Noe så utrolig søtt 🥰 Hvis du ikke vil si det rett ut med ord så fins det andre måter å nærme seg ham på. Lykke til 💕
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #14 Skrevet 23. desember 2021 Takk for mange koselige svar 🥰 Jeg har ikke tenkt å holde det skjult for alltid, så håper jeg finner guts nok i løpet av 2022 til å fortelle det 😅 Men hvordan skal jeg evt gå fram? Og i hvilke setting? Liksom mens vi er ute og tar en øl eller på sms eller.. 😝 Drømmen er jo at det skjer av seg selv.. Altså at vi feks går ut og tar en øl med noen andre felles bekjente og så får jeg en bekreftelse på at han liker meg også, og så skjer det bare ting deretter. Da er det også mye enklere å innrømme følelser ovenfor han 🙈 Anonymkode: 4db99...e38
Doktor Dyregod Skrevet 23. desember 2021 #15 Skrevet 23. desember 2021 Du kan jo be ham på middag + film hjemme. Prøve å lure deg inn i en armkrok🤞
|a9ta| Skrevet 23. desember 2021 #16 Skrevet 23. desember 2021 Du skriv at det er grunnar til at du ikkje har sagt det. Er det forbigåande grunnar, eller noko du kan gjere noko med?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #17 Skrevet 23. desember 2021 Du høres besatt ut, ikke forelsket. Anonymkode: 95c70...715 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #18 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du høres besatt ut, ikke forelsket. Anonymkode: 95c70...715 Veldig betatt isåfall 😝 (besatt høres så negativt ladet ut. BeTatt er mindre galskap og mer... Positivt ladet 😅) Anonymkode: 4db99...e38
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #19 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Veldig betatt isåfall 😝 (besatt høres så negativt ladet ut. BeTatt er mindre galskap og mer... Positivt ladet 😅) Anonymkode: 4db99...e38 Ja, om du vil, men spar deg selv for mye tanker og fantasier, og spør ham ut på en øl eller noe, si du liker ham og se hva som skjer. Ikke gå og drøm og fantaser om en ukjent person på denne måten i all eve, det er så slitsomt ☺ hvis du spør, så får du enten Ja eller Nei, og kan gå videre derfra. Anonymkode: 95c70...715
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #20 Skrevet 23. desember 2021 |a9ta| skrev (5 minutter siden): Du skriv at det er grunnar til at du ikkje har sagt det. Er det forbigåande grunnar, eller noko du kan gjere noko med? Det er nok forbigående grunner... Altså han er et par år yngre enn meg dvs at det i lengden kan skape problemer hvis vi ikke er på samme sted i livet. Selv om jeg ikke nødvendigvis er ute etter noe seriøst osv, så er jo det å foretrekke. Jeg vet at han ikke er interessert i noe engangsgreie han heller og han har sagt at han ønsker seg veldig barn og sånt om noen få år... Han er heller ikke typen som ligger rundt og sånt. Men jeg er åpen for alt. Og jeg tenker også at det er verdt det... Altså, selv om det kanskje blir en kortvarig romanse. Men hvem vet, kanskje aldersforskjellen ikke skaper problemer og at vi fungerer veldig fint sammen. Jeg kan lett se for meg sistnevnte da vi er veldig like på mange måter og har like verdier og syn på livet og det vi ønsker oss. Vi er generelt veldig like personlighetsmessig. Men det sitter litt ekstra inne å fortelle hva jeg føler for han siden han er litt yngre enn meg. Det er ca 7 år mellom oss. Anonymkode: 4db99...e38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå