AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Hva er konsekvensen med dårlig hånd hygiene? Er det lettere og få spysjuke, influensa el? Jeg jobber i butikk og må ofte håndtere kontanter. Selvsagt at det er mye bakterier der. Jeg har hørt sprit ikke er bra så det bruker jeg lite. Men kan ikke få vaska hender heller på noen timer når jeg står i kassa. Anonymkode: ebfb3...65b
SoWhat? Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er konsekvensen med dårlig hånd hygiene? Er det lettere og få spysjuke, influensa el? Jeg jobber i butikk og må ofte håndtere kontanter. Selvsagt at det er mye bakterier der. Jeg har hørt sprit ikke er bra så det bruker jeg lite. Men kan ikke få vaska hender heller på noen timer når jeg står i kassa. Anonymkode: ebfb3...65b Kan du ikke bruke sånne håndbeskyttere noen bruker? Forøvrig er håndhygiene veldig viktig. Endret 22. desember 2021 av SoWhat?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 VELDIG viktig!!! Anonymkode: e32f1...832
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 Har du ikke tilgang på såpe og vann er sprit et minimum. Jobber innen helse og spriter meg xx antall ganger i løpet av en dag. Har fine myke hender. Anonymkode: 6b468...3cf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå