Gå til innhold

Det er for mye mannehat her inne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en gang leser jeg her inne at alle menn voldtar kvinner, er født onde og er psykopater og tragiske av natur. Mange kvinner skriver at menn bør kastreres og ikke bør gå fritt ute i samfunnet. Hva slags folk er det egentlig på dette forumet? Det er alvorlig at et helt kjønn dehumaniseres på denne måten. Og innleggene får veldig mange pil opp, ofte 20+. Dette er en særs alvorlig situasjon, og må følges med på.

Anonymkode: 9d1cb...da4

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde vel vært enda mer mannehat spør du enkelte brukere her.

Synes det er fascinerende å lese disse trådene, skulle likt å bli kjent med noen av disse mannehaterne selv. 

Dessverre så omgås jeg kun menn og kvinner som har litt mellom ørene og ingen bedriver misjonering av noe slag. 

Anonymkode: b80b6...4de

• Liker 13
Skrevet

Jeg er interessert i historisk litteratur, og har derfor lest Adolf Hitlers «Mein Kampf.» Mye av det som skrives om menn her inne er skremmende likt retorikken brukt i Hitlers verk. Man kan ofte bare bytte ut «jøder og sigøynere» med «menn», og man får det samme budskapet.  Boken hadde store salgstall utover på 30-tallet, og vi ser det samme når det kommer til hvor mange kvinner her inne som trykker upvote på de dehumaniserende innleggene rettet mot menn her inne. 

Det er farlig med dehumaniserende hjernevask, hvis man hver dag leser hvor jævlige, mindre verdt og onde og fæle en spesifikk gruppe er, blir det raskt en «sannhet», det er jo brukere her inne som har skrevet hatefulle innlegg om menn i flere år her inne. KG er jo også et sted der mange mennesker med forskjellige diagnoser oppholder seg, jmf diagnosetrådene. Det kan egentlig smelle når som helst. Jeg tipper at vi har drapsforsøk mot menn, der motiv er female supremacy, innen kort tid. Spørsmålet står vel og faller på hvilke ressurser kvinnene bak AnonymBruker-funksjonen her inne har.

Anonymkode: db204...296

• Liker 7
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er interessert i historisk litteratur, og har derfor lest Adolf Hitlers «Mein Kampf.» Mye av det som skrives om menn her inne er skremmende likt retorikken brukt i Hitlers verk. Man kan ofte bare bytte ut «jøder og sigøynere» med «menn», og man får det samme budskapet.  Boken hadde store salgstall utover på 30-tallet, og vi ser det samme når det kommer til hvor mange kvinner her inne som trykker upvote på de dehumaniserende innleggene rettet mot menn her inne. 

Det er farlig med dehumaniserende hjernevask, hvis man hver dag leser hvor jævlige, mindre verdt og onde og fæle en spesifikk gruppe er, blir det raskt en «sannhet», det er jo brukere her inne som har skrevet hatefulle innlegg om menn i flere år her inne. KG er jo også et sted der mange mennesker med forskjellige diagnoser oppholder seg, jmf diagnosetrådene. Det kan egentlig smelle når som helst. Jeg tipper at vi har drapsforsøk mot menn, der motiv er female supremacy, innen kort tid. Spørsmålet står vel og faller på hvilke ressurser kvinnene bak AnonymBruker-funksjonen her inne har.

Anonymkode: db204...296

Omg

Endret av SoWhat?
  • Liker 7
Skrevet

Mange kvinner her som ønsker at alle menn skal kasteres… Skremmende

Anonymkode: d9e11...9e8

• Liker 1
Skrevet

Akkurat som om innleggene som hittil er i tråden hjelper på "'mannehat"... seriøst. 

• Liker 9
Skrevet

Nei. Menn tror at det er mannehat når kvinner skriver om vonde erfaringer de har hatt med menn. Når de forteller at de har blitt voldtatt og klådd på uten samtykke av menn, så er ikke det mannehat. 

Anonymkode: 8252a...d61

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er en særs alvorlig situasjon, og må følges med på.

Det er ikke det...  Det er de samme "undereibrugate-AB#2"-folkene som svarer på samme greiene over og over igjen... De får herje fritt her på KG, og inntil de gjør noe med det - så blir det sånn at noen alltid går "fÆm på"  :sukk: Om jeg skulle gjette, så tipper jeg du er en av de "skyldige" :Nikke:

Helt greit for Egmont, selvsagt - for det gir jo trafikk på "papiret".... 

• Liker 2
Skrevet

Ja det er skremmende kommentarer. 

Det er for mye hat mot begge kjønn synes jeg. Kan ikke folk bare stoppe med å snakke ned det motsatte kjønn? Jeg skjønner ikke poenget med dette hatet? Føler folk seg virkelig bedre av å skrive dritt om menn eller kvinner? 
Vi skal være glad vi har hverandre. Det er i alle fall jeg😍

Skrevet

Nei det er ikke mannehat og ta opp problemer i samfunnet som menn er ansvarlig for. 

Den ene som skrev at dette gjaldt alle menn og at alle menn er onde er et troll, kanskje til og med deg sånn at du endelig fikk lage denne tråden her. 

Anonymkode: 47695...084

• Liker 9
Skrevet

Så mye kvinnehat utenfor her, må veie opp litt. 

Sikkert ikke nok, så vi må hate litt mer på menn. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei. Menn tror at det er mannehat når kvinner skriver om vonde erfaringer de har hatt med menn. Når de forteller at de har blitt voldtatt og klådd på uten samtykke av menn, så er ikke det mannehat. 

Anonymkode: 8252a...d61

Nå er det nå en gang slik at mange kvinner dikter opp voldtekt der det ikke har skjedd voldtekt, veldig ofte er det sinte kvinner bak tastaturet som skal "ta menn" og vil ha generaliseringer og hat rettet mot menn. Det er ofte kommentarene som følger som er mannehat, og ikke den oppdiktede versjon av hendelsenes forløp (og noen ganger reelle).

Anonymkode: d927a...e68

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er altfor mye hat her inne generelt. Mot menn, kvinner, uføre, influencere, innvandrere osv.

Anonymkode: 8aa65...35e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er det nå en gang slik at mange kvinner dikter opp voldtekt der det ikke har skjedd voldtekt, veldig ofte er det sinte kvinner bak tastaturet som skal "ta menn" og vil ha generaliseringer og hat rettet mot menn. Det er ofte kommentarene som følger som er mannehat, og ikke den oppdiktede versjon av hendelsenes forløp (og noen ganger reelle).

Hvor har du det fra at mange kvinner dikter opp voldtekt? 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei det er ikke mannehat og ta opp problemer i samfunnet som menn er ansvarlig for. 

Den ene som skrev at dette gjaldt alle menn og at alle menn er onde er et troll, kanskje til og med deg sånn at du endelig fikk lage denne tråden her. 

Anonymkode: 47695...084

Nå er det flere kvinner som mener dette her inne, vi må ikke forsøke å marginalisere et voksende problem i samfunnet. Klart det er behagelig å gjemme seg bak at det kan være troll eller menn bak de skjulte konti, men vi tjener ikke noe på å strutse hodet ned i sanden.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er altfor mye hat her inne generelt. Mot menn, kvinner, uføre, influencere, innvandrere osv.

Anonymkode: 8aa65...35e

Du har helt rett. 

• Liker 1
Skrevet

For det første: Du befinner deg nå på kvinneguiden :opplyser: viss ikke kvinner kan prate om forhold, om bedritne x'er, om voldektsmenn de har blitt utsatt for, om utsende press og annet fra et kjønnsperspektiv her inne så av alle plasser så er det noe hekkende galt.. 

Dernest.. du befinner deg nå på kvinneguiden :opplyser: her er det hat på alle grupper, velkommen etter... Menn blir ikke spesielt undertrykte her inne altså, løft blikket ditt bare bittelitt så ser du for at det er uførehat, kvinnehat, sommermennesker som hater vintermennesker og visa verca, foreldre hater på de uten barn og visa verca, og la oss for gudskyld ikke glemme noe som har med korona og vaksine å gjøre..

Du skal være ufattelig sneversynt og hårsår om du føler et så enormt mannehat her inne.

Anonymkode: aff98...7cb

• Liker 8
Skrevet

Eg er veldig glad i pappa, han er ein god mann. Eg elsker mannen min, han kunne aldri gjort meg noe. Eg er likevel litt redd men, det er ikkje hat. Eg vart overfalt ein gong som ungdom når eg var på vei heim. Forsøkt voldtatt, heilt syk opplevelse. 

Men er skumle, men heldigvis finnest det fleire menn som pappa og mannen min. 

Anonymkode: 6aa35...35e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For det første: Du befinner deg nå på kvinneguiden :opplyser: viss ikke kvinner kan prate om forhold, om bedritne x'er, om voldektsmenn de har blitt utsatt for, om utsende press og annet fra et kjønnsperspektiv her inne så av alle plasser så er det noe hekkende galt.. 

Dernest.. du befinner deg nå på kvinneguiden :opplyser: her er det hat på alle grupper, velkommen etter... Menn blir ikke spesielt undertrykte her inne altså, løft blikket ditt bare bittelitt så ser du for at det er uførehat, kvinnehat, sommermennesker som hater vintermennesker og visa verca, foreldre hater på de uten barn og visa verca, og la oss for gudskyld ikke glemme noe som har med korona og vaksine å gjøre..

Du skal være ufattelig sneversynt og hårsår om du føler et så enormt mannehat her inne.

Anonymkode: aff98...7cb

Du glemte gamle som hater unge, og unge som hater gamle :nigo:

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nå er det flere kvinner som mener dette her inne, vi må ikke forsøke å marginalisere et voksende problem i samfunnet. Klart det er behagelig å gjemme seg bak at det kan være troll eller menn bak de skjulte konti, men vi tjener ikke noe på å strutse hodet ned i sanden.

Er det flere kvinner her som mener at menn onde? 

Er det et økende samfunnsproblem? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...