AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Jeg ble kraftig forkjølet for noen dager siden. Der jeg jobber er det hektisk, og jeg jobber 14 timer av gangen. Har presset meg på jobb i disse dagene, men føler meg nå helt ødelagt. Jeg har en vakt igjen med 14 timer, men sånn som jeg er nå, klarer jeg det ikke. Bør jeg ta en egenmel, eller presse meg en siste dag? Synes det er veldig ubeleilig med tanke på at det snart er jul og veldig vanskelig å få inn vikarer, samtidig som jeg må tenke på hva jeg faktisk klarer. Og så er spm om jeg allerede i kveld bør si at jeg ikke kommer i morgen så de har mulighet til å evt finne en erstatter, eller ringe inn i morgen tidlig. Anonymkode: 86627...f1c
Fru2020 Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 Som leder ville jeg iallefall satt pris på å få høre det på kvelden, så kan hen bestemme selv om hen vil gjøre noe med det nå eller vente til i morgen. Om du er i stand til å presse deg gjennom vakten kan bare du vite.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 Hvis du har hanglet hele uken, bør du vel ikke være på jobb nei. Det kommer jo litt an på hva slags type jobb det er snakk om også, men det sies jo generelt at man skal holde seg hjemme om en er dårlig. Anonymkode: 4f95a...335 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 Ranglet vil si å være på fylla det på min dialekt 🤣 Ville ringt i kveld. Anonymkode: 3b265...1b2 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #5 Skrevet 22. desember 2021 Ranglet? Hanglet? Anonymkode: a8e16...d82 2
Honey Dew Skrevet 22. desember 2021 #6 Skrevet 22. desember 2021 Det er en viss forskjell på ranglet og hanglet. Ranglet = festet. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå