AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Hun er sur hele tiden. Bare du ber henne om en liten ting himler hun med øynene eller ser surt på meg/oss. Hun har en lillebror, spør jeg henne om å hjelpe til med han så er svare alltid nei. Prøver jeg å snakke til henne går hun. Hva skal jeg gjøre? Utrolig slitsom. Eneste som er morsomt er mobil, data osv Anonymkode: 5c48e...db6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 Gratulerer med å ha fått en tenåring i hus. Hehe Det går forhåpentligvis over etterhvert Anonymkode: 0c0de...dfb 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 *følger tråden* Anonymkode: 9ac96...91e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 TS dette er den fjerde eller femte tråden du opprettdr om 12åringen din. Nå får det være nok! Anonymkode: c43a1...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #5 Skrevet 22. desember 2021 Livet med tenåring det. Anonymkode: a4d2c...943
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #6 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hun er sur hele tiden. Bare du ber henne om en liten ting himler hun med øynene eller ser surt på meg/oss. Hun har en lillebror, spør jeg henne om å hjelpe til med han så er svare alltid nei. Prøver jeg å snakke til henne går hun. Hva skal jeg gjøre? Utrolig slitsom. Eneste som er morsomt er mobil, data osv Anonymkode: 5c48e...db6 tenåring snart, og masse hormoner, det blir bedre Anonymkode: 8d7be...e46
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #7 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hun er sur hele tiden. Bare du ber henne om en liten ting himler hun med øynene eller ser surt på meg/oss. Hun har en lillebror, spør jeg henne om å hjelpe til med han så er svare alltid nei. Prøver jeg å snakke til henne går hun. Hva skal jeg gjøre? Utrolig slitsom. Eneste som er morsomt er mobil, data osv Anonymkode: 5c48e...db6 Hvorfor skal en 12-åring måtte hjelpe til fordi dere hadde lyst på en unge til? Det kan du faktisk ikke kreve av henne. Anonymkode: bcf77...a2a 1
Camlon Skrevet 22. desember 2021 #8 Skrevet 22. desember 2021 40 minutter siden, AnonymBruker said: Hun er sur hele tiden. Bare du ber henne om en liten ting himler hun med øynene eller ser surt på meg/oss. Hun har en lillebror, spør jeg henne om å hjelpe til med han så er svare alltid nei. Prøver jeg å snakke til henne går hun. Hva skal jeg gjøre? Utrolig slitsom. Eneste som er morsomt er mobil, data osv Anonymkode: 5c48e...db6 Å sitte med mobil og data hele tiden er ikke bra for en 12-åring. Hun kommer til å bli forbannet, men første steg er å begrense hennes tilgang til data og mobil, sånn at hun kan fokusere på andre interesser. Da kan du vise interesse for hennes interesser og du kan bygge opp forholdet deres igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå