Gå til innhold

Noble Brides


monja

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er sider for Noble Brides på nettet? Finner ikke noe ting jeg. Hvem fører kjolene til Noble Brides i Norge? Middelalderkjolene deres er nydelige....vil ha en sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Jeg vet ikke om Noble brides har en side på nettet, men jeg husker hvertfall at jeg har sett en god del av kjolene dems i bladet : Mitt Bryllup., mener at det er den siste utgaven. Så kanskje du kan finne ut litt mer der, regner med at de har en oversikt over forhandlere der ? Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I det siste nummeret av Bryllups Magasinet er det også mange bilder av Noble brides kjoler. Jeg kjøpte bladet for et par uker siden på en Mega Coop butikk, så det er nok i salg enda.

Hvis ikke så er dette linken til Bryllups magasinet: http://www.bryllupsmagasinet.no

mvh Kej

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var det jeg visste at jeg hadde sett en annonse for noble brides.

Det står bare et telefon nummer og en mail adresse, ingen internett side men her er det:

Tlf: slettet Det er et nummer fra Rogaland

e-mail: slettet. Åpne e-post adresser og telefonnr er ikke tillatt - moderator.

Mvh kej

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noble Brides har foreløpig ikke noen hjemmeside. Jeg ringte da jeg hadde kjøpt BryllupsMagasinet, og overraskelsen var stor da det viste seg å være et enmannsforetak! Det er en dame som heter Marianne, hun bor utenfor Stavanger som syr alle kjolene selv, brodere og maler de for hånd etc. Nydelige kjoler! Og dessverre litt for dyre for meg :cry:

Den nydelige som er på forsoden av Bryllupsmagasinet er i silke, er håndmalt og kostet 30.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...