AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Hei. Ikke snorket tidligere med unntak av tett nese. Nå i høst har jeg begynt å snorke… har prøvd snorkeplaster det fungerte ikke. Prøvde å skylle bihulene i går før jeg la meg og synes det hjalp litt. Jeg bruker en app som tar opp når jeg snorker og det var mindre i natt, men fortsatt en del. Er det noen tips her? Har prøvd å sove med ekstra pute uten at jeg merket noen forskjell. Anonymkode: 512df...2da
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 Ingen som har noen tips?😅 Anonymkode: 512df...2da
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 Jeg har testet disse øvelsene daglig de to siste månedene. SnoreLab-scoren* har blitt redusert fra 26 til 19. Har ikke brukt noen andre hjelpemidler. * gjennomsnitt per måned Anonymkode: a132c...efa 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har testet disse øvelsene daglig de to siste månedene. SnoreLab-scoren* har blitt redusert fra 26 til 19. Har ikke brukt noen andre hjelpemidler. * gjennomsnitt per måned Anonymkode: a132c...efa Takk, skal teste😊 Anonymkode: 512df...2da
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 Legg deg på siden. mannen min snorker og lager lyder på natta.. snur han på siden og det blir stille en stund Anonymkode: 6290b...687
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå