AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Det første røde området kom for ca 1,5 måned siden. Klør noe helt ekstremt. Så har det spredd seg litt med mindre røde områder rundt. Og nå så jeg at det også er på det andre beinet ca på samme sted. Hører det er mange som har skabb om dagen, men har ikke hatt nærkontakt med noen som har det. Kun en venn som har vært plaget i flere måneder, men har kun gitt han en 3 sekunders klem Anonymkode: 4ffe5...8eb
Forundret.. Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 Skal en ikke kunne se ganger/tuneller under huden?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 Forundret.. skrev (16 minutter siden): Skal en ikke kunne se ganger/tuneller under huden? Vet ikke? Bare googlet det og syns det ligna på mitt «utslett» 😳 Anonymkode: 4ffe5...8eb
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 På dette bilde syntes jeg disse ligner på skabbganger, men for å være helt sikkert burde du ringe til fastlegen din for å ta en titt. Min fastlege har tidligere brukt et slags mikroskop med lys der det er mistanke om skabbgang Anonymkode: e7de7...c8b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #5 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): På dette bilde syntes jeg disse ligner på skabbganger, men for å være helt sikkert burde du ringe til fastlegen din for å ta en titt. Min fastlege har tidligere brukt et slags mikroskop med lys der det er mistanke om skabbgang Anonymkode: e7de7...c8b Æsjamei 🤢 syns det er rart om jeg får det da.. er stort sett aldri ute av huset eller noe Anonymkode: 4ffe5...8eb
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #6 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Æsjamei 🤢 syns det er rart om jeg får det da.. er stort sett aldri ute av huset eller noe Anonymkode: 4ffe5...8eb Dette er kun synsing og jeg er overhode ikke en ekspert. Ring lege i dag, forklarer situasjonen din og at dette er viktig å få avklart før jul, så får du sikkert legetime på dagen. Anonymkode: e7de7...c8b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #7 Skrevet 22. desember 2021 Ligner på pityriasis rosea☺️ Anonymkode: 7e5ac...122
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå