Gå til innhold

Utfordring! Hva er din hemmelighet som kan ødelegge livet ditt dersom det kommer ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom igjen del!😀

Anonymkode: f2a58...8d6

Skrevet

Tviler på at det hadde ødelagt livet mitt. Men. Er gift. Og har et forhold til en en annen. Som jeg elsker. Og som elsker meg. 

Anonymkode: 958c5...51a

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tviler på at det hadde ødelagt livet mitt. Men. Er gift. Og har et forhold til en en annen. Som jeg elsker. Og som elsker meg. 

Anonymkode: 958c5...51a

Er det ikke mulighet for å gå fra kona da å være med den du vil?

• Liker 18
Skrevet

Eg trur min far sin eldste bror har ein anna far. 

Anonymkode: eab09...b01

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Eg trur min far sin eldste bror har ein anna far. 

Anonymkode: eab09...b01

Og om det stemmer, hvordan ville det i tilfelle ødelagt livet ditt

Anonymkode: 630ba...350

• Liker 22
Skrevet

Tråden er ryddet for spam.

- Rhodiola, mod.

Skrevet

Haha! Har ingen...men hvis jeg hadde, ville jeg ALDRI ha skrevet det på internett....

Anonymkode: 3bed6...bef

• Liker 23
Skrevet

Jeg er egentlig ikke glad i ost.

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det ikke mulighet for å gå fra kona da å være med den du vil?

Det må selvsagt være en mann, siden kvinner er jo aldri utro.

Anonymkode: 87566...ee6

• Liker 20
Skrevet

Jeg har heldigvis ikke så store hemmeligheter at de kan ødelegge mitt eller andres liv.

Har du noen gang vurdert å fortelle sønnen din sannheten ts? Et virkelig stort etisk dilemma. Men så lenge du vil fortsette å være Pappan hans, er det ikke sikkert han tar det så galt? Hva om han tar en dna test? Hva om han har gjort? Og vet, men ikke forteller deg fordi han er redd for å såre deg? Så bærer dere begge på en vondt hemmelighet. Vanskelig. 

Anonymkode: a5a72...300

• Liker 6
Skrevet

Jeg vet ikke om det hadde kommet til å direkte ødelagt livet mitt, men det hadde vel skapt splittelser eller ødeleggelser.

Da jeg gikk på barneskolen ble jeg utsatt for incest av en av mine storebrødre. Han er seks år eldre enn meg. Denne hemmeligheten tar jeg med meg i graven. Eller behandlere jeg har gått hos, vet selvsagt om det. Men ikke familie og venner. Nå skal det sies at familien er veldig dysfunksjonell fra før av, så jeg har ikke så mye kontakt med foreldre og søsken. 

Anonymkode: 4bba1...7f8

• Liker 19
Skrevet

Vet at min far har (eller hadde) en elskerinne. Har aldri tatt det opp med mine foreldre fordi jeg vet at dette vil knuse min mor. Og visst min far forlater min mor, så er det meg som må sitte igjen med min mor (regner med at hun knekker i sammen og jeg må ta meg av henne. Og det tror jeg ikke kommer til å klare da jeg har nok med mitt😩). Så jeg har valgt å ikke å blande meg inn og hun er lykkelig uviten.

Anonymkode: 80ba0...3af

• Liker 18
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har ingen slike hemmeligheter. 

Skrevet

Jeg har en hemmelighet som kan ødelegge for et annet menneske, hvis en 3 person får vite det. Den har allerede ødelagt mye i mitt liv frem til nå. Men, jeg er ikke så hevngjerrig som vedkommende. 

Anonymkode: ac014...f18

• Liker 2
Skrevet

Kompisen min (+ hans søsken), hadde drept meg hadde de visst at jeg har pult mora hans i fylla for mange år siden. 

Anonymkode: be02a...e9b

• Liker 14
Skrevet

Jeg og min søster tror at jeg har en annen pappa. 

Anonymkode: 6792c...77c

• Liker 3
Skrevet

Jeg dro hjem fra jobb midt på dagen en gang jeg var i psykisk ubalanse uten å si ifra til noen. Ville ha mistet jobben og antakelig satt studieplassen min i fare. Nå er jo risikoen for det minimal siden det er en liten stund siden (men godt under et år), men jeg hadde hjertet i halsen i lang tid i etterkant og jeg skjønner jo hvor dumt det er nå som jeg klarer å se rasjonelt på det. 

Anonymkode: da071...db9

• Liker 4
Gjest Jaconandersen
Skrevet

Tråder som dette gjør meg glad for at jeg ikke har noe forhold eller har vært populær blant damer. Kanskje det er en velsignelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...