Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 Populært innlegg #1 Skrevet 21. desember 2021 Jeg er en mann i 50 årene. Da jeg var i 20 årene fikk jeg barn med ei jeg var sammen med i en periode på 3 år. da vi skilte lag bodde sønnen min mesteparten hos mor. Årene som gikk begynte det å gå rykter om at jeg muligens ikke var faren til dette barnet likevell. Mor hadde rett før vår tid et stort alkoholproblem og var med mye mannfolk. Jeg tok med hårprøver fra min sønn og meg og fikk dna testet. Det viste seg at etter 14 år var jeg ikke faren likevell. Faren hans er en narkoman som døde i 2006. Har aldri fortalt han dette da det muligens ødelegger mye. Han vet om ryktene men har aldri trodd på dette. Han har det fint nå og vi har et unikt far-sønn forhold. Han er i 20 årene nå.. Anonymkode: f2a58...8d6 99 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Kom igjen del!😀 Anonymkode: f2a58...8d6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 Tviler på at det hadde ødelagt livet mitt. Men. Er gift. Og har et forhold til en en annen. Som jeg elsker. Og som elsker meg. Anonymkode: 958c5...51a 7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tviler på at det hadde ødelagt livet mitt. Men. Er gift. Og har et forhold til en en annen. Som jeg elsker. Og som elsker meg. Anonymkode: 958c5...51a Er det ikke mulighet for å gå fra kona da å være med den du vil? Anonymkode: f2a58...8d6 18
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #5 Skrevet 22. desember 2021 Eg trur min far sin eldste bror har ein anna far. Anonymkode: eab09...b01 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #6 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Eg trur min far sin eldste bror har ein anna far. Anonymkode: eab09...b01 Og om det stemmer, hvordan ville det i tilfelle ødelagt livet ditt? Anonymkode: 630ba...350 22
Rhodiola Skrevet 22. desember 2021 #7 Skrevet 22. desember 2021 Tråden er ryddet for spam. - Rhodiola, mod.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #8 Skrevet 22. desember 2021 Haha! Har ingen...men hvis jeg hadde, ville jeg ALDRI ha skrevet det på internett.... Anonymkode: 3bed6...bef 23
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #10 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det ikke mulighet for å gå fra kona da å være med den du vil? Anonymkode: f2a58...8d6 Det må selvsagt være en mann, siden kvinner er jo aldri utro. Anonymkode: 87566...ee6 20
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #11 Skrevet 22. desember 2021 Jeg har heldigvis ikke så store hemmeligheter at de kan ødelegge mitt eller andres liv. Har du noen gang vurdert å fortelle sønnen din sannheten ts? Et virkelig stort etisk dilemma. Men så lenge du vil fortsette å være Pappan hans, er det ikke sikkert han tar det så galt? Hva om han tar en dna test? Hva om han har gjort? Og vet, men ikke forteller deg fordi han er redd for å såre deg? Så bærer dere begge på en vondt hemmelighet. Vanskelig. Anonymkode: a5a72...300 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #12 Skrevet 22. desember 2021 Jeg vet ikke om det hadde kommet til å direkte ødelagt livet mitt, men det hadde vel skapt splittelser eller ødeleggelser. Da jeg gikk på barneskolen ble jeg utsatt for incest av en av mine storebrødre. Han er seks år eldre enn meg. Denne hemmeligheten tar jeg med meg i graven. Eller behandlere jeg har gått hos, vet selvsagt om det. Men ikke familie og venner. Nå skal det sies at familien er veldig dysfunksjonell fra før av, så jeg har ikke så mye kontakt med foreldre og søsken. Anonymkode: 4bba1...7f8 19
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 Populært innlegg #13 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg vet ikke om det hadde kommet til å direkte ødelagt livet mitt, men det hadde vel skapt splittelser eller ødeleggelser. Da jeg gikk på barneskolen ble jeg utsatt for incest av en av mine storebrødre. Han er seks år eldre enn meg. Denne hemmeligheten tar jeg med meg i graven. Eller behandlere jeg har gått hos, vet selvsagt om det. Men ikke familie og venner. Nå skal det sies at familien er veldig dysfunksjonell fra før av, så jeg har ikke så mye kontakt med foreldre og søsken. Anonymkode: 4bba1...7f8 Beklager at du har opplevd dette. Trist 😣 håper det går bra med deg nå tross alt! AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har heldigvis ikke så store hemmeligheter at de kan ødelegge mitt eller andres liv. Har du noen gang vurdert å fortelle sønnen din sannheten ts? Et virkelig stort etisk dilemma. Men så lenge du vil fortsette å være Pappan hans, er det ikke sikkert han tar det så galt? Hva om han tar en dna test? Hva om han har gjort? Og vet, men ikke forteller deg fordi han er redd for å såre deg? Så bærer dere begge på en vondt hemmelighet. Vanskelig. Anonymkode: a5a72...300 Ja det er vanskelig.. men han er en snill gutt som har slitt mye oppigjennom årene. Han har ikke kontakt med mor da mor har vært alkoholiker siden han var 15 år ( bodd til meg siden). Han har ikke andre søsken. Han har kun meg og min familie. Uansett om han ikke er sønnen min på papiret, så er han det i hjertet og jeg ønsker ikke å fortelle han det for jeg er redd for at han tar det svært dårlig av erfaring. Kanskje jeg forteller det senere, men jeg tviler. Anonymkode: f2a58...8d6 58 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #14 Skrevet 22. desember 2021 Vet at min far har (eller hadde) en elskerinne. Har aldri tatt det opp med mine foreldre fordi jeg vet at dette vil knuse min mor. Og visst min far forlater min mor, så er det meg som må sitte igjen med min mor (regner med at hun knekker i sammen og jeg må ta meg av henne. Og det tror jeg ikke kommer til å klare da jeg har nok med mitt😩). Så jeg har valgt å ikke å blande meg inn og hun er lykkelig uviten. Anonymkode: 80ba0...3af 18
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. desember 2021 #15 Skrevet 22. desember 2021 Har ingen slike hemmeligheter.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #16 Skrevet 22. desember 2021 Jeg har en hemmelighet som kan ødelegge for et annet menneske, hvis en 3 person får vite det. Den har allerede ødelagt mye i mitt liv frem til nå. Men, jeg er ikke så hevngjerrig som vedkommende. Anonymkode: ac014...f18 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #17 Skrevet 22. desember 2021 Kompisen min (+ hans søsken), hadde drept meg hadde de visst at jeg har pult mora hans i fylla for mange år siden. Anonymkode: be02a...e9b 14
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #18 Skrevet 22. desember 2021 Jeg og min søster tror at jeg har en annen pappa. Anonymkode: 6792c...77c 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #19 Skrevet 23. desember 2021 Jeg dro hjem fra jobb midt på dagen en gang jeg var i psykisk ubalanse uten å si ifra til noen. Ville ha mistet jobben og antakelig satt studieplassen min i fare. Nå er jo risikoen for det minimal siden det er en liten stund siden (men godt under et år), men jeg hadde hjertet i halsen i lang tid i etterkant og jeg skjønner jo hvor dumt det er nå som jeg klarer å se rasjonelt på det. Anonymkode: da071...db9 4
Gjest Jaconandersen Skrevet 23. desember 2021 #20 Skrevet 23. desember 2021 Tråder som dette gjør meg glad for at jeg ikke har noe forhold eller har vært populær blant damer. Kanskje det er en velsignelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå