AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Vi har møtt hverandre 4 ganger. Alle gangene gar vi hatt litt alkohol, som da går utover sexen vår. Han blir kåt og lysten, men han får ikke til å komme. Pga av alkoholen, så vi har nå avtalt en edru kveld! Men så er det snap her da. Går så tid mellom hver gang han svarer den siste uka. Men nå er han ikke veldig aktiv heller på tlf fra før. På facebook står det gjerne aktiv for to timer siden, ofte. Når jeg begynner å skrive, lyst på deg, osv. Så skriver han lyst på deg også, med hjerte og kyss. Jeg føler bare han holder litt tilbake. Han vil likevel treffe meg nå rett over jul. Hva tenker dere? Jeg er kanskje for på? Tvilsomt at han holder på med flere. Han hater utroskap sier han. Men han ville se litt mer av meg, bilder av ansikt og pupper før siste møtet nå. Føler jeg hvetfall. Vi er begge 32. Anonymkode: fdb0b...692
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Høres useriøst ut fra begges sider. På den måten at det virker som dere bygger alt på en seksuell relasjon. Er dette hovedformålet med relasjonen? Er du ute etter en kjæresterelasjon, ville jeg oppført meg litt mer "classy" enn det du gjør. Ikke rett på sex snakken Anonymkode: c31b3...846 9
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Høres useriøst ut fra begges sider. På den måten at det virker som dere bygger alt på en seksuell relasjon. Er dette hovedformålet med relasjonen? Er du ute etter en kjæresterelasjon, ville jeg oppført meg litt mer "classy" enn det du gjør. Ikke rett på sex snakken Anonymkode: c31b3...846 Alle er vel litt på i sexen til å begynne med? Når det er noe attraktivt å se på. Så kommer kjærligheten mer etterhvert. Jeg har selv vært med en mann som begynte å vise seksuell interesse, men vi endte forholdet vårt 10år etter. Så varte ei god stund til tross "feil" begynnelse. Anonymkode: fdb0b...692
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 Han er nok bare ute etter en ting Anonymkode: bc542...4da 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 Har han barn? Anonymkode: 9da70...db3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #6 Skrevet 21. desember 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Alle er vel litt på i sexen til å begynne med? Når det er noe attraktivt å se på. Så kommer kjærligheten mer etterhvert. Jeg har selv vært med en mann som begynte å vise seksuell interesse, men vi endte forholdet vårt 10år etter. Så varte ei god stund til tross "feil" begynnelse. Anonymkode: fdb0b...692 Ingen regel uten unntak.. Er du ute etter noe seriøst så er det en dårlig oppskrift. Anonymkode: 6a38b...f7a 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har møtt hverandre 4 ganger. Alle gangene gar vi hatt litt alkohol, som da går utover sexen vår. Han blir kåt og lysten, men han får ikke til å komme. Pga av alkoholen, så vi har nå avtalt en edru kveld! Men så er det snap her da. Går så tid mellom hver gang han svarer den siste uka. Men nå er han ikke veldig aktiv heller på tlf fra før. På facebook står det gjerne aktiv for to timer siden, ofte. Når jeg begynner å skrive, lyst på deg, osv. Så skriver han lyst på deg også, med hjerte og kyss. Jeg føler bare han holder litt tilbake. Han vil likevel treffe meg nå rett over jul. Hva tenker dere? Jeg er kanskje for på? Tvilsomt at han holder på med flere. Han hater utroskap sier han. Men han ville se litt mer av meg, bilder av ansikt og pupper før siste møtet nå. Føler jeg hvetfall. Vi er begge 32. Anonymkode: fdb0b...692 Hva står på facebook hvem har likt og kommentert bildene hans? Jenter med hjerter? Og er det lenge siden? Anonymkode: 9da70...db3 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #8 Skrevet 22. desember 2021 Ro ned det seksuelle hvis ikke så blir du bare brukt til sex. Ikke send seksuelle bilder og meldinger så finner du fort ut om han er interessert i DEG og blir kjent med hvem du er Anonymkode: 818fd...683 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #9 Skrevet 22. desember 2021 Dette virker som en sex-relasjon fra begge sin side syns jeg. Hvis du er ute etter noe seriøst så må du vide andre sider enn sex-relaterte. Og da ser du om han er ute etter noe annet også. Noe jeg tviler sterkt på ut fra det du skriver. Som andre her skriver, dette er dårlig oppskrift å følge om du ønsker noe seriøst. Møt mennene noen ganger først uten alkohol og sex så du ser hvordan de virkelig er, så kan man heller gå videre dit etter 3-4 dater. Anonymkode: 15bcc...d22 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #10 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva står på facebook hvem har likt og kommentert bildene hans? Jenter med hjerter? Og er det lenge siden? Anonymkode: 9da70...db3 Nei, han er ikke den typen. Jeg har også sjekket. Til og med fått med meg at han kun "liker" bildene til enkelte. Ikke tatt hjerte eller skrevet noe. Men han ønsker seg jo barn med tiden sier han, så noe seriøst må han jo se i ei dame. Han ville veldig treffe meg etter jul. Alikavel redd for å være ei dame som kun blir et sexbehov. Anonymkode: fdb0b...692
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #11 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har han barn? Anonymkode: 9da70...db3 Nei, men han vil ha. Hva kan jeg nå fremover se etter hvis jeg skal finne ut om han liker meg/vil være med meg da? Anonymkode: fdb0b...692
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #12 Skrevet 22. desember 2021 En kvinne vet når en mann er intr i noe mer. Da er det helt åpenbart. Om du må poste her om det så er han ikke intr utover å ligge med deg. Hvorfor må dere kvinner drive med all denne bortkasta tolkningen av alt? Er han intr tar han initiativ til ting som ikke leder til sex. Er han mer attraktiv enn deg er sannsynligheten for at han vil ha noe annet enn sex lav da han kan date mer attraktive kvinner enn deg. Det er ikke rakettforskning, men dere får det jo til å bli et mysterium. Anonymkode: 7ff26...513 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #13 Skrevet 22. desember 2021 Høres ut som han bare vil pule. Dere drikker og puler, og han vil ha bilde av puppene dine. Det er ikke veldig classy av han. Jeg har pult på dates, jeg, men man merker om de liker en også etterpå, og de merker om jeg liker dem. Anonymkode: 535fd...c23 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #14 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, men han vil ha. Hva kan jeg nå fremover se etter hvis jeg skal finne ut om han liker meg/vil være med meg da? Anonymkode: fdb0b...692 Måten dere startet på er kanskje det han tror at du vil ha. Prøv å styre det i retningen av hvordan du ønsker at det skal bli, og så tar du det derifra. Da vil du også se hvordan han reagerer Anonymkode: 9da70...db3 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #15 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Måten dere startet på er kanskje det han tror at du vil ha. Prøv å styre det i retningen av hvordan du ønsker at det skal bli, og så tar du det derifra. Da vil du også se hvordan han reagerer Anonymkode: 9da70...db3 Får prøve det da. Altså motstå all sex? Kan kanskje bli en nedtur for han, samtidig som han nok vil kjenne mer på lysten. Anonymkode: fdb0b...692
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #16 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): En kvinne vet når en mann er intr i noe mer. Da er det helt åpenbart. Om du må poste her om det så er han ikke intr utover å ligge med deg. Hvorfor må dere kvinner drive med all denne bortkasta tolkningen av alt? Er han intr tar han initiativ til ting som ikke leder til sex. Er han mer attraktiv enn deg er sannsynligheten for at han vil ha noe annet enn sex lav da han kan date mer attraktive kvinner enn deg. Det er ikke rakettforskning, men dere får det jo til å bli et mysterium. Anonymkode: 7ff26...513 Han er nok ikke mer attraktiv enn meg. Tenker kanskje vi er like. Jeg har fått høre mye om utseendet mitt og har en slank/bra kropp, type mild som han sier jeg er. Dessverre for min del er jeg redd det blir for stort sexfokus pga av den fine kroppen min. Forstå meg riktig. Anonymkode: fdb0b...692
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #17 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er nok ikke mer attraktiv enn meg. Tenker kanskje vi er like. Jeg har fått høre mye om utseendet mitt og har en slank/bra kropp, type mild som han sier jeg er. Dessverre for min del er jeg redd det blir for stort sexfokus pga av den fine kroppen min. Forstå meg riktig. Anonymkode: fdb0b...692 Skulke stå milf, ikke mild. Anonymkode: fdb0b...692
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #18 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En kvinne vet når en mann er intr i noe mer. Da er det helt åpenbart "en kvinne vet", det er et av de morsomste utsagnene her inne. Du kan like gjerne skrive én kvinne, for den neste hun feiltolker, overtenker, eller skjønner ingenting. Manko på menneskekunnskap, og erfaring, finnes hos begge kjønn. Anonymkode: e3593...a0e 2
pocahontas88 Skrevet 22. desember 2021 #19 Skrevet 22. desember 2021 Hva med å bare ... spørre han, ta det opp? Send en meld og spør. En mann som er oppriktig interessert kommer ikke til å snu ryggen til eller bli satt ut av et slikt spm. Dere er 32 år begge to, burde ikke være noe problem å ta opp slikt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #20 Skrevet 22. desember 2021 23 hours ago, AnonymBruker said: Alle er vel litt på i sexen til å begynne med? Når det er noe attraktivt å se på. Så kommer kjærligheten mer etterhvert. Jeg har selv vært med en mann som begynte å vise seksuell interesse, men vi endte forholdet vårt 10år etter. Så varte ei god stund til tross "feil" begynnelse. Anonymkode: fdb0b...692 Nei... Det kan skje slik ja, men det er et dårlig sjakktrekk å velge å spille de kortene om man ønsker seriøsitet. Dessverre. Anonymkode: 3775f...749
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå