Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal snart reise til Tallinn,

noen som har vært der?

:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der i fjor, og det var helt fantastisk, du kan virkelig glede deg!

Det har vært en del tråder om Tallinn her, så hvis du søker finner du nok en del info. Ellers er det selvsagt bare å spørre om det er noe konkret du lurer på! :)

Skrevet

Enig med Nilma. Nydelig by, gled deg!

Skrevet

Tusen takk!!

Fant masse da jeg søkte på Tallinn..

Skrevet

Hvis du er ung, må du definitivt på på kafeen/barne med det gode navnet "PifPaf" for å røyke vannpipe med epletobakk. Jeg røyker ikke, men du og da så koselig det var å dele ei vannpipe i gamlebyen i Tallinn mens alle de eldre pakketuristene langet forbi utenfor på slep etter guiden sin.

African restaurant og middelalderrestauranten midt i gamlebyen er også obligatoriske.

Skrevet

Var i Tallin i helgen. Sørg for å ta de hvite taxiene som er tilknyttet hotellene (ca 1/3 pris i snitt av de som fanger deg på gaten/flyplassen)

Resturanter og kafe-barer som er utenfor gamlebyen er under halv pris av de i. Tallin er desverre stedet de drar på godt for uvitende turister.

God tur!

Skrevet

Takk for tips ;)

Nå er det straks avreise gitt..

Skrevet

Kjempe flott by var det!

Men kaldt - pga den sure vinden.

Men det var sinnsykt billig da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...