Jinx Skrevet 14. oktober 2005 #1 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg skal snart reise til Tallinn, noen som har vært der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. oktober 2005 #2 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg var der i fjor, og det var helt fantastisk, du kan virkelig glede deg! Det har vært en del tråder om Tallinn her, så hvis du søker finner du nok en del info. Ellers er det selvsagt bare å spørre om det er noe konkret du lurer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 14. oktober 2005 #3 Del Skrevet 14. oktober 2005 Enig med Nilma. Nydelig by, gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tusen takk!! Fant masse da jeg søkte på Tallinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liberta Skrevet 19. oktober 2005 #5 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hvis du er ung, må du definitivt på på kafeen/barne med det gode navnet "PifPaf" for å røyke vannpipe med epletobakk. Jeg røyker ikke, men du og da så koselig det var å dele ei vannpipe i gamlebyen i Tallinn mens alle de eldre pakketuristene langet forbi utenfor på slep etter guiden sin. African restaurant og middelalderrestauranten midt i gamlebyen er også obligatoriske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #6 Del Skrevet 25. oktober 2005 Var i Tallin i helgen. Sørg for å ta de hvite taxiene som er tilknyttet hotellene (ca 1/3 pris i snitt av de som fanger deg på gaten/flyplassen) Resturanter og kafe-barer som er utenfor gamlebyen er under halv pris av de i. Tallin er desverre stedet de drar på godt for uvitende turister. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 25. oktober 2005 Takk for tips Nå er det straks avreise gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 1. november 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 1. november 2005 Kjempe flott by var det! Men kaldt - pga den sure vinden. Men det var sinnsykt billig da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå