Trudi Skrevet 14. oktober 2005 #1 Skrevet 14. oktober 2005 Er det noen som vet om en bra tannlege i Trondheim? Gruer meg skikkelig og vil ikke til en kvakksalver som bare borrer for pengas skyld. :-)
Gjest Revenka Skrevet 14. oktober 2005 #2 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg anbefaler Trondheim Tannlegesenter. Er kjempefornøyd med dem. Jeg fikk en akutt time en søndag, og tannlegen var sååå flink og fant problemet. Han var nøye og var veldig forsiktig. Jeg hadde kjempevondt! Han var utenlandsk, husker ikke hva han heter i farten.
Bentebent Skrevet 14. oktober 2005 #3 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg anbefaler Trondheim Tannlegesenter.← Du mener Trondheim Tannhelsesenter vel? I så fall er jeg enig med deg! Jeg var der forrige uke til en som het Ghavam Naghavi, han var kjempe flink. Blid og hyggelig svenske
Trudi Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2005 Takk takk! Da tror jeg at jeg ringer dit. Det er vel ikke tilfeldigvis noen av dere som har bygget på tennene der og? Alt på en gang... Blir nok tom konto...
Gjest Revenka Skrevet 16. oktober 2005 #5 Skrevet 16. oktober 2005 Jupps, du har rett Bentebent, det var tannhelse senteret Kjempedyktige tannleger der. Samboeren min og jeg går til hver vår der. Samboeren min er forresten veldig kresen på tannleger (svigermor er tannlege), og han er fornøyd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå