Gå til innhold

Kink i nakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pådratt meg en real strekk/kink i nakken, og klarer ikke å bevege hodet noe særlig. Skjedde for fem dager siden, og blir ikke mye bedre. Går på smertestillende.

Er det ok å be om sykmelding av legen? Jobber med tungt fysisk arbeid, og er avhengig av å gjøre alt annet enn å se rett frem..

Anonymkode: 35e46...2f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Naproxen? Det virker muskelavslappende og betennelsesdempende. Fås reseptfritt også i halve styrken av den reseptbelagte varianten. Så du kan ta en tur på apoteket og kjøpe en pakke om du vil prøve. Anbefales. Den har reddet meg mange ganger ved ryggvondt og betennelser i sener og muskler.

Skrevet

Ja, det er ok å be om sykemelding. Men det er også lurt å ta turen til kiropraktor/naprapat og få fiksa det 😊

Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

Har du prøvd Naproxen? Det virker muskelavslappende og betennelsesdempende. Fås reseptfritt også i halve styrken av den reseptbelagte varianten. Så du kan ta en tur på apoteket og kjøpe en pakke om du vil prøve. Anbefales. Den har reddet meg mange ganger ved ryggvondt og betennelser i sener og muskler.

Ja, har gått på Naproxen og Paracet siden dag 2. Men fremdeles ingen bedring😞

Slut skrev (1 minutt siden):

Ja, det er ok å be om sykemelding. Men det er også lurt å ta turen til kiropraktor/naprapat og få fiksa det 😊

Var hos kiropraktoren på fredag, men hun syntes det var for ømt til å røre da. Så har ny time på torsdag🤞🏼

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, har gått på Naproxen og Paracet siden dag 2. Men fremdeles ingen bedring😞

Var hos kiropraktoren på fredag, men hun syntes det var for ømt til å røre da. Så har ny time på torsdag🤞🏼

Håper du får hjelp då så du sleppe å ha det vondt i jula! Masse god bedring😊

Skrevet
Slut skrev (Akkurat nå):

Håper du får hjelp då så du sleppe å ha det vondt i jula! Masse god bedring😊

Tusen takk🤗 God jul til deg også🎅🏼

• Liker 1
Skrevet

Ville vurdert fysio, litt mer skånsomt for nakken enn hva kiropraktor gjør. Men veldig forskjellig hva som funker, for meg funket ikke kiro, men fysio. Lykke til uansett og god bedring 🥰

Anonymkode: d59c8...ec0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...