Gå til innhold

Den perfekte julegave


Gjest Violetta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Problemet er hva gjør vi med dem etterpå?? Edderkoppen må jo dø (er hysterisk og urasjonell når det kommer til dem).

Jeg slipper den ikke ut igjen for da kommer han tilbake....

Tror heller ikke jeg hadde klart å plukke opp en levende en, selv med redskap. Tørr knapt nok å ta opp en jeg har drept grundig med 20 slag så den er most til grøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Problemet er hva gjør vi med dem etterpå?? Edderkoppen må jo dø (er hysterisk og urasjonell når det kommer til dem).

Jeg slipper den ikke ut igjen for da kommer han tilbake....

Tror heller ikke jeg hadde klart å plukke opp en levende en, selv med redskap. Tørr knapt nok å ta opp en jeg har drept grundig med 20 slag så den er most til grøt.

Var det jeg skjønte, at det manglet noe vesentlig der. Problemet er jo bare halvveis løst. Kanskje den kommer med noen tilbehør, det sjekket jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er hva gjør vi med dem etterpå?? Edderkoppen må jo dø (er hysterisk og urasjonell når det kommer til dem).

Jeg slipper den ikke ut igjen for da kommer han tilbake....

Tror heller ikke jeg hadde klart å plukke opp en levende en, selv med redskap. Tørr knapt nok å ta opp en jeg har drept grundig med 20 slag så den er most til grøt.

... akkurat sånn er jeg også... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj!!! Fantastisk! Denne må jeg jo bare sende en link om til venner og bekjente!

*Dødoveredderkoppene* og *mordiblikket*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var jo genial!!! :) Er jo bare å skylle dem i do, hvis de må dø... :)

(Da ville ikke Frysepulver turt å tisse mer for hun tror de kan krype opp igjen. Så onde dyr har nok noen overnaturlige krefter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg skjønte, at det manglet noe vesentlig der. Problemet er jo bare halvveis løst. Kanskje den kommer med noen tilbehør, det sjekket jeg ikke.

Toalettet er en bra alternativ.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Toalettet er en bra alternativ....  :sjenert:

Ja men de kryper jo opp igjen for å ta en grusom hevn sa noen... *lettlurt når det gjelder dette*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men de kryper jo opp igjen for å ta en grusom hevn sa noen... *lettlurt når det gjelder dette*

:overrasket: (putter fingrene i ørene og *vil ikke høre - vil ikke høre*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som rotter... Det er ikke lurt å tenke på at rotter kommer inn i hus gjennom kloakksystemet... *Frysepulver lister seg bort til baderomsdøren og smeller den igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...