AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Trodde aldri jeg skulle tenke den tanken. Jeg er ufør på minstesats, bor 40 min utenfor Oslo, så jeg får ikke bostøtte. Men med de strømprisene som er nå, så hadde det lønt seg for meg å bo i Oslo. Jeg har råd til en 2 roms på østkanten, og jeg hadde fått bostøtte. Noen andre som har tenkt den tanken? Anonymkode: de769...0e8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trodde aldri jeg skulle tenke den tanken. Jeg er ufør på minstesats, bor 40 min utenfor Oslo, så jeg får ikke bostøtte. Men med de strømprisene som er nå, så hadde det lønt seg for meg å bo i Oslo. Jeg har råd til en 2 roms på østkanten, og jeg hadde fått bostøtte. Noen andre som har tenkt den tanken? Anonymkode: de769...0e8 Jeg er ikke i din situasjon, men om du ikke har noe i mot å bo i Oslo, samtidig som du kan få det økonomisk bedre, er det vel bare å gjøre det. Så skal det også sies, at strømprisen vil jo ikke være skyhøy i all evighet. Om du trives der du er nå, kan det være lurt å se litt lenger frem enn noen uker. Anonymkode: 1c9f8...8bd
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er ikke i din situasjon, men om du ikke har noe i mot å bo i Oslo, samtidig som du kan få det økonomisk bedre, er det vel bare å gjøre det. Så skal det også sies, at strømprisen vil jo ikke være skyhøy i all evighet. Om du trives der du er nå, kan det være lurt å se litt lenger frem enn noen uker. Anonymkode: 1c9f8...8bd Jeg tenker ikke å flytte nå, tenker å se det an. Men jeg er fra Oslo, men måtte flytte hit jeg bor, for å kunne få kjøpt meg bolig. Anonymkode: de769...0e8
Gjest BrittEkeberg Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 Flytt! Oslo er Norges beste by. For oss som er fra Oslo, er Oslo alltid vår hjemby. Ingen steder føles bedre å komme til enn Oslo. Savner å bo der selv.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 Har du mulighet til å kjøpe i Oslo, vil det garantert lønne seg økonomisk ift der du bor nå. Men er jo litt utgifter med kjøp og salg, samt flytting. Så hviS du er helt skrapa nå, så går det jo ikke. Anonymkode: 0f7b4...900
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå