AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Jeg har en mann med positiv hurtigtest, feber og dårlig form. Positiv søndag. Datteren vår på fire b le positiv igår etter feber fem dager, var negativ andre dag med feber. Sønnen vår på åtte har tatt pcr idag, han er i god form. Jeg er oppegående, men influensaen symptomer og smerter. Hoste nattestid. Hvor sannsynlig er det at jeg blir smittet? Vi venter alle fire på svar på PCR. Jeg vil gjerne bli smittet for å bli ferdig med det. Jeg er hele tiden oppi barnet mitt og sovet med henne to netter. Vi kan ikke unngå å være sammen mtp hennes alder og et bad. Dere forstår vel uansett dette. Anonymkode: ed440...c4b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Hvis du har symptomer og alle andre er smittet, er nok du også det. Anonymkode: eb2dc...859
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Hverken jeg eller mannen har enda blitt smittet av syk 4åring. Selv om barnet har sovet i midten.. Et søsken på 6 har blitt smittet dog. Så vi er i karantene på dag 12 nå... (8 dager igjen - med mindre en av oss andre blir smittet).. Vi har alle hoste og feber, men to negative pcr-tester hver. (Smittesporerne anbefalte oss å teste selv om hurtigtest var negativ, grunner symptomer og høy sannsynlighet for smitte). Anonymkode: 5bb0f...d45
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hverken jeg eller mannen har enda blitt smittet av syk 4åring. Selv om barnet har sovet i midten.. Et søsken på 6 har blitt smittet dog. Så vi er i karantene på dag 12 nå... (8 dager igjen - med mindre en av oss andre blir smittet).. Vi har alle hoste og feber, men to negative pcr-tester hver. (Smittesporerne anbefalte oss å teste selv om hurtigtest var negativ, grunner symptomer og høy sannsynlighet for smitte). Anonymkode: 5bb0f...d45 Ååh😵 Jeg vil egentlig bare få det. Anonymkode: ed440...c4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå