AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Har du hatt et forhold eller sexvennforhold som bare du og han visste om eller forteller du alt til venninnene dine? Hvor lenge kan man holde sånt hemmelig og skader det eller styrker det relasjonen? Tenker da at litt mystikk er bra? Anonymkode: cb6e2...adb 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Fleste holder vel sånt for seg selv ja., Da jeg hadde en var det ingen som visste om det. Vi har fortsatt kontakt noen år senere som Kaffe buddy’s og klemmekompiser. Men nå har sjefen skjønt det er noe da han kom da vi satt å drakk kaffe.. Nå er vi ikke pulevenner men venner og ingen av oss skjuler det😂 Anonymkode: 71057...1a8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Jeg fortalte det ikke til noen! Jeg møtte flere av hans venner og han fortalte familien sin om meg. Anonymkode: 5ba2d...d3d
Doktor Dyregod Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 Tror det er helt vanlig. Og at det gjør det litt mer spennende og gøy 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #6 Skrevet 21. desember 2021 Nei, jeg har hatt to ff, og den byen her er så liten at en eller annen har klart å lukte lunta til slutt. Anonymkode: e39d4...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 Jeg og en i nær familierelasjon (ikke slekt) var FF i flere år, jeg tror nok noen hadde mistanke uten at det ble kommentert, jeg var den første for henne og vi eksperimenterte noe så voldsomt Anonymkode: aebc6...678
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #8 Skrevet 21. desember 2021 Har hatt mange, og aldri fortalt det til noen 😊 men noen ganger har det kommet ut alikevel, sånn hvis noen tilfeldigvis har sett oss sammen, og da går ryktene 🙄 Anonymkode: f25e4...204 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #9 Skrevet 21. desember 2021 Etter en eks var helt jævli mot meg i tenårene ble jeg ff med en fyr han hatet, som hevn. Det var ingen som visste om det, men det hjalp meg å vite at jeg gjorde som jeg ville, at makten han jobbet så hardt for å ha over meg ikke var reell. Vet ikke om noen fant det ut, men det ville ikke gjort meg noe. Anonymkode: 859c4...d45 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #10 Skrevet 21. desember 2021 Hatt flere ff. Det går fint så lenge du ikke får følelser. Får du følelser så går det til helvete. Skjedd meg to ganger. Vil anbefale å holde god avstand mellom skjeldne møter. Og ikke ha en gift menn, men singel. Anonymkode: 226f7...701 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #11 Skrevet 21. desember 2021 Har ikke fortalt om faste ligg, bare om forhold. Ingen har noe med hvem jeg ligger med, og de som har vært faste ligg har ikke vært noen jeg er venner med/omgås ellers. (Da teller det ikke som ff, siden vi i utgangspunktet ikke var venner?) Anonymkode: 1a8c7...af1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #12 Skrevet 21. desember 2021 Jeg har ingen venner 😂 Anonymkode: 8c237...d1a
bullehurk Skrevet 21. desember 2021 #13 Skrevet 21. desember 2021 Doktor Dyregod skrev (5 timer siden): Tror det er helt vanlig. Og at det gjør det litt mer spennende og gøy Det er nettopp et det er 😁 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og ikke ha en gift menn, men singel. Jeg vil heller si omvendt, da en opptatt mann gir mindre rom for følelser og " tull og strul" i ettertid. Noe med spennongen og et forbudte også.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #14 Skrevet 21. desember 2021 Han føler han må skjule deg fordi han skammer seg over å knulle deg. At dette er normalisert er bare ekkelt. Nei, bare nei. Anonymkode: f309a...69b 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #15 Skrevet 21. desember 2021 Jeg har alltid pratet med venninner om mine erobringer 😁 Anonymkode: 66b59...ab2 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #16 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han føler han må skjule deg fordi han skammer seg over å knulle deg. At dette er normalisert er bare ekkelt. Nei, bare nei. Anonymkode: f309a...69b Hvorfor sier du det? Jeg har ikke sagt noe om min situasjon 😂 Jeg utelukker ikke at det du sier skjer for det gjør det. Men det trenger ikke å måtte være sånn! I min situasjon er det jeg som vil holde det hemmelig men jeg vet ikke helt om jeg vil klare å holde masken fordi jeg og venninnene mine pleier å gå på baren han jobber. Har ikke gått dit etter vi matchet på Tinder og møtte hverandre men nå ligger vi sammen og jeg er litt redd jeg har ødelagt vennetid hvis jeg aldri kan gå på den baren igjen??? Anonymkode: cb6e2...adb
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #17 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har alltid pratet med venninner om mine erobringer 😁 Anonymkode: 66b59...ab2 Ja haha her også, vi forteller hverandre alltid hvis vi har en ny flørt så derfor jeg lurte på om det var vanlig å holde det hemmelig og hvordan dere klarer det 😛 Anonymkode: cb6e2...adb 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #18 Skrevet 21. desember 2021 Har ligget med en person som ingen vet om. Vi møttes to ganger, vi lå ikke første gang, men andre gang. Ingen vet så langt om det. Og ingen skal vite det heller. Anonymkode: 6ef4e...2d0
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #19 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor sier du det? Jeg har ikke sagt noe om min situasjon 😂 Jeg utelukker ikke at det du sier skjer for det gjør det. Men det trenger ikke å måtte være sånn! I min situasjon er det jeg som vil holde det hemmelig men jeg vet ikke helt om jeg vil klare å holde masken fordi jeg og venninnene mine pleier å gå på baren han jobber. Har ikke gått dit etter vi matchet på Tinder og møtte hverandre men nå ligger vi sammen og jeg er litt redd jeg har ødelagt vennetid hvis jeg aldri kan gå på den baren igjen??? Anonymkode: cb6e2...adb Blir ikke det litt ekstra spennende da, hvis han jobber i baren og dere kan sende hemmelige blikk til hverandre mens de du henger med ikke vet noe? Anonymkode: 66b59...ab2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #20 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir ikke det litt ekstra spennende da, hvis han jobber i baren og dere kan sende hemmelige blikk til hverandre mens de du henger med ikke vet noe? Anonymkode: 66b59...ab2 Jooo men jeg smiler gigantisk og fniser og blir rød i ansiktet bare av å se for meg scenarioet så jeg frykter at jeg ikke kommer til å klare å holde masken 😅 Anonymkode: cb6e2...adb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå