Gå til innhold

Spm ang kreft

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis man har en kreftsvulst og det går nesten to år så burde den vel ha vokst og gitt symptomer?

Sliter med helseangst og var hos legen for 1,5-2 år siden ang en kul i halsen. Legen sa da at den var ufarlig. Nå har jeg plutselig blitt besatt av den igjen og tenker det må være kreft og tenker hvor mye den kreften kan ha spredt seg på denne tiden… er sikker på den har spredd seg til hjernen. men jeg tror ikke kulen er noe større. Hvis dette faktisk var kreft og så lang tid var gått, burde jeg ikke fått noen symptomer og burde ikke kulen vokst på så lang tid?

Anonymkode: 46f6c...28a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis man har en kreftsvulst og det går nesten to år så burde den vel ha vokst og gitt symptomer?

Sliter med helseangst og var hos legen for 1,5-2 år siden ang en kul i halsen. Legen sa da at den var ufarlig. Nå har jeg plutselig blitt besatt av den igjen og tenker det må være kreft og tenker hvor mye den kreften kan ha spredt seg på denne tiden… er sikker på den har spredd seg til hjernen. men jeg tror ikke kulen er noe større. Hvis dette faktisk var kreft og så lang tid var gått, burde jeg ikke fått noen symptomer og burde ikke kulen vokst på så lang tid?

Anonymkode: 46f6c...28a

Du sitter jo med svaret selv, men du må bare ha en bekreftelse på at du tenker riktig. Helseangst er fryktelig vondt og leve med.. får du hjelp for det? Hvis dette hadde vært kreft, hadde du ikke sittet her i dag uten og få behandling. Så du kan ta det helt med ro. 

Anonymkode: d8c98...571

• Liker 1
Skrevet

Du hadde vært dau nå

Anonymkode: 63fdd...155

Skrevet

Søk opp Anthony William medical medium på nettet og kreft, eller cancer på engelsk, så får du opp mye god og trygg info som kan hjelpe deg til å ikke ha så sterk helseangst. 

Anonymkode: 23051...a7d

Skrevet

Jeg hadde ondartet kreft, og hadde gått med det i mer enn et år. Jeg hadde symptomer da, som ikke ble tatt videre. Men ingen spredning! 

Du vil ha symptomer av en eller annen art, så tror du kan slappe helt av! 

Skrevet
SoWhat? skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde ondartet kreft, og hadde gått med det i mer enn et år. Jeg hadde symptomer da, som ikke ble tatt videre. Men ingen spredning! 

Du vil ha symptomer av en eller annen art, så tror du kan slappe helt av! 

Hvilke symptomer og type kreft? ❤️

Anonymkode: c4572...db5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilke symptomer og type kreft? ❤️

Anonymkode: c4572...db5

Det var at jeg var slapp. Mye nattsvette (obs obs), og smerter. Jeg vil helst ikke si type, for det kan være gjenkjennende 🙂 men symptomene jeg nevner er nok de vanligste på de fleste kreftformer. Jeg gikk ikke ned i vekt da, som også er typisk. Og jeg tålte plutselig ikke vin som jeg brukte å drikke litt av noen ganger i uka, helst til mat. Sånne forandringer. 

Men veldig ofte er kuler helt uskyldige. Jeg tror seriøst at du ikke skal bekymre deg! 🙂

Skrevet

Men jeg vil bare si en ting Ts, som er viktig. Hvis du plutselig skulle få noen "symtomer" etter dette, så husk at nerver forårsaker sånt!! Tro meg. Jeg har opplevd det også i forbindelse med noe annet. Det er bare å snakke fornuft til seg selv, eller ta en gåtur ut. Eller løpetur. Det hjelper 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Søk opp Anthony William medical medium på nettet og kreft, eller cancer på engelsk, så får du opp mye god og trygg info som kan hjelpe deg til å ikke ha så sterk helseangst. 

Anonymkode: 23051...a7d

Litt pussig at englene har valgt å gå gjennom akkurat han, hans bøker/instagram/telefon/inntektskilde/lommebok, og ikke gir sine åpenbaringer direkte til de det gjelder, syns du ikke?

Anonymkode: 1369a...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...