Gå til innhold

Hvorfor vil ikke barnemor treffe meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

du er vel i ett forhold med mannen.         

Ikke den forrige kjærringa hans...   

:danser: 

Anonymkode: df3bc...0fb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er sikkert sjalu og bitter

Anonymkode: 2fe96...1b5

Skrevet

Jeg har heller ikke hilst på moren til barna. Vi har vært sammen i tre år, og jeg har kjent barna i ett av dem. 

Mannen min tar seg av det meste mtp. barna, levering osv. De har lite kontakt utenom det rent praktiske. Så det er ikke mange situasjoner der det er naturlig.

Det vil nok "tvinge" seg frem en eller annen gang. Når deres datter skal konfirmeres om et par år kan jeg ikke forstå annet enn at vi alle skal være til stede...men jeg presser ikke på. Det er uproblematisk for meg å hilse på henne, så jeg lar bare ballen ligge hos henne.

Anonymkode: 89af1...5a7

Skrevet

Jeg har vært i omvendt situasjon, altså at stemor nektet å ha noe som helst med meg å gjøre. Snakket med eksmannen min om det flere ganger, for jeg visste at han trengte en del bistand fra henne når barna var der, men fikk til svar at hun ønsket ikke å ha noe som helst med meg å gjøre. 
Til tross for at de giftet seg, og nå har vært gift i over 20 år, er hun fortsatt sjalu på meg - uten at jeg forstår hvorfor. Om hun får vite at jeg har snakket med eksmannen min, blir det helvete løs. Fortsatt, etter så lang tid. Helt uforståelig, da jeg aldri noen sinne har gitt noe som helst uttrykk for at jeg vil ha han tilbake.

Noen mennesker er bare eiesyke og opptatt av egne behov og ønsker. Da må man bare slå seg til ro med det, og gjøre det beste ut av situasjonen.

Anonymkode: c619c...687

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en av disse mødrene som ikke har noen spesiell interesse av å møte «nye» kjæresten til barnefar. Altså, jeg hilser jo og er hyggelig når jeg treffer på henne, men jeg har ikke interesse av å bruke noe tid på å lære henne å kjenne. 

Og det har ingenting med henne å gjøre, men at jeg ønsker å ha minst mulig med barnefar å gjøre. Han er rett og slett så stygg mot meg bak ryggen hennes, men fra hennes side er det selvfølgelig jeg som blir fremstilt som den store stygge. 

Anonymkode: c6feb...8b0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er en av disse mødrene som ikke har noen spesiell interesse av å møte «nye» kjæresten til barnefar. Altså, jeg hilser jo og er hyggelig når jeg treffer på henne, men jeg har ikke interesse av å bruke noe tid på å lære henne å kjenne. 

Og det har ingenting med henne å gjøre, men at jeg ønsker å ha minst mulig med barnefar å gjøre. Han er rett og slett så stygg mot meg bak ryggen hennes, men fra hennes side er det selvfølgelig jeg som blir fremstilt som den store stygge. 

Bare sånn for å få fram den andre siden. Ser mange her kommenterer at mor sikkert er sjalu osv. Jeg er veldig glad for at det ikke er jeg som er sammen med barnefar, og synes delvis synd på henne. 

• Liker 1
Skrevet

Det syns jeg er rart. Jeg ville ikke likt at stemor til barnet mitt var en fremmed for meg.

Anonymkode: 4190e...0db

Skrevet
Engel skrev (På 21.12.2021 den 9.54):

Her også. Dvs hun hilser, men alle mine forsøk på vennlighet og mer kontakt har blitt avvist. jeg skulle gjerne kjent hun som tilbringer like mye tid med mine barn som jeg selv gjør bedre jeg. Men det er visst ikke aktuelt. Så nå har jeg gitt opp. Det viktigste er at hun har vært positiv for barna.

Hun her snur seg fysisk om jeg står der. 2 år og ikke et hei. 

Anonymkode: 42dd9...e6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.12.2021 den 22.34):

Trist.. Skjønner ikke det. Jeg ville i alle fall ha sett mennesket som bodde med fet kjæreste jeg har annenhver uke.. 

Han har spurt men bare fått negative svar som f.eks. at hun har ikke noe behov/lyst til det.

Anonymkode: ff208...9fe

Hun vet garantert hvordan du ser ut. Ta det med ro. 

Anonymkode: aa90f...1e7

• Liker 1
Skrevet

For meg er det skikkelig sært, jeg ville likt å vite litt om personer i livet til barnet mitt

Anonymkode: 7dd30...fd1

Skrevet

Jeg var åpen for å ha ett greitt forhold til en evt ny samboer hos far helt til han fant hun han har nå. Hun klarte å gjøre det så surt for mitt eldste barn at barnet ikke ville være der lengre, det er krangling og spetakkel hele tiden. Hun har vasking på hjernen og lager ett salig rabalder over alt som ikke 150% plettfritt til enhver tid.

Anonymkode: 1aa85...e34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...