Gå til innhold

Menssmerter uten mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

først og fremst, jeg skal til legen på onsdag. Bare ønsker å sjekke om noen har noen erfaringer her som de vil dele😊

bakgrunnsinfo: 33 år, stabilt forhold, hadde siste mens 28.november. Sluttet på p-pille 25.november. Gått på p-pillen i ca 12-13 år. Hadde noen perioder med menssmerter i tidlige tenårene, men ikke siden jeg var rundt 16 år. 

etter jeg sluttet på pillen for en måneds tid siden har jeg hatt ganske mye problemer med magen. Det begynte med mye luft, romlelyder og oppblåsthet. Dette har roet seg litt nå. Siste halvannen uke har jeg derimot hatt ganske intense menssmerter nederst i magen og i korsryggen. Tilsvarende menssmerter som jeg hadde i tenårene, men det har ikke kommet noe blod. Smertene oppfører seg på samme måte som menssmerter, og lindres på samme måte (Ibux, bevegelse, varme). Smertene kommer og går litt, og er ikke konstante. Kan gå fra å kjenne ingenting til at det blir veldig vondt på kort tid. 
ikke hatt sex siden rundt 20.nov (samboer har vært bortreist). 

jeg tok en graviditetstest på fredag, den var negativ. Har ingen barn fra før heller. 

Noen som har noe formening om hva det kan være? Kan det være kroppen bare justerer seg etter mange år på prevensjon? Er litt skummelt med så mye smerter akkurat når vi har blitt enig om å slutte med prevensjon.

Anonymkode: aa77a...f4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd lignende før? 😬😅

Anonymkode: aa77a...f4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...