Gjest reiseJIPPI Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Noen som har noen anbefalinger enten til hotell eller nettsted hvor vi kan bestille. Må vistnok ha hotell klart når man kommer inn i landet så vi tenkte vi skulle bestille de første nettern. Noen som har noen synspunkter om det kanskje er bedre å betale litt ekstra (1000 lapp) og heller ha reisebyrå ordne flybillett OG hotell? OG til slutt, er det noen som kan anbefale noen gode nettsteder om cuba?
Gjest Gjest_Pauline_* Skrevet 16. oktober 2005 #2 Skrevet 16. oktober 2005 Vi bodde på Hotel Lido i Havana i januar. Det var helt greit egentlig. Ligger veldig sentralt og har okay standard. Vi hadde bad på rommet, men det var ikke varmt vann i dusjen. De snakker lite engelsk i resepsjonen, men det var egentlig ikke noe problem. Det som var veldig greit, var at et busselskap hadde en liten "stand" i hotell-lobbyen, slik at man kunne booke turer til andre byer der. Vi bestilte rom gjennom Kilroy, så det er nok et hotell som brukes mye av backpakkere. Har dessverre ikke noe telefonnr til hotellet, men mener det sto anbefalt både i Lonely Planet og Rough Guide (men jeg har lånt vekk disse, så kan ikke hjelpe deg akkurat nå!). Ellers har jeg forresten hørt at det egentlig ikke er noe problem å reise til Cuba uten å ha ordnet rom på forhånd, men vet ikke om disse ryktene stemmer. Cuba er forøvrig et spennende land, så dere får sikkert en flott tur!! Vi var i Havana, Trinidad og Varadero og hadde en flott tur!! Du får bare spørre hvis du lurer på noe, så kan jeg se om jeg kan komme med noen tips...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå