AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Jeg har gått på dps i noen måneder nå, men har fortsatt ikke fått noen behandlingsplan eller beskjed om hvor lenge jeg skal gå der. Er det ikke vanlig at det settes sammen første time? Anonymkode: 2ed24...e56
Fru2020 Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Jeg har aldri fått en konkret plan. På sengepost lages det en plan med miljøpersonalet, men det er jo ikke helt det samme. Vet at behandlerne har en plan, men jeg har aldri fått se den. Jeg vet heller ikke hvor lenge jeg får gå der.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Jeg begynte på DPS i desember 2020. Fikk da vite at jeg fikk 10-12 timer hvor vi skulle jobbe med angsten, og at de ikke kunne hjelpe meg med spiseproblematikken på grunn av manglende kunnskap og kapasitet. Så har det gått seg til underveis, jeg har fått mange flere timer og mange timer hos en flott ernæringsfysiolog. Skulle egentlig avslutte nå til jul, men så fant vi i fellesskap ut at det er mer som må jobbes med, så nå skal jeg gå der til mars. Tror ikke alltid det er så lett å legge en plan, ting forandrer seg underveis. Jeg er veldig glad for at DPS ikke er så rigid som jeg først fikk høre. Anonymkode: 4297a...963 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 Samme her, ts. Har to års erfaring med diverse dps, sykehus osv. Bare surr og ingen planer. Kommer dit og snakker om løst og fast. Behandler er ALDRI forberedt og har snakket om å forhøre seg om noe medisiner med en lege i 3 måneder nå. Hver gang jeg kommer er det samme beskjed. Legen hadde visst ikke tid. Så slår vi i hjel resten av tida med random prat. Eneste grunnene til at jeg ikke slutter med en gang er at jeg fortsatt ikke har fått svar på et konkret spørsmål som er blitt stilt, og fordi det da heter seg at det var JEG som ikke ville ha behandling. Kan ikke bytte behandler fordi jeg allerede har gjort det. Den forrige var like håpløs. Anonymkode: 57ecd...f57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå