Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2005 #101 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg er visst ikke interessant som det engang. ( ) ← Klart du er det, men du har et inngjerdet område og der går det bare én mann som du har satt der. Og han er litt snøblind akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #102 Del Skrevet 10. desember 2005 Klart du er det, men du har et inngjerdet område og der går det bare én mann som du har satt der. Og han er litt snøblind akkurat nå ← Ta det lugnt Cocopuff!! Finnns ingen anledning å stressa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #103 Del Skrevet 12. desember 2005 Ta det lugnt Cocopuff!! Finnns ingen anledning å stressa! ← Jösses! Jag blev tydligen lite snurrig i skallen av ölen jag drack. Men tjejer:Om ni träffar en kille å ni är i t.ex25 årsåldern,ni lever då 55 år till (genomsnittsålder va?) Tänk då att ni skall stå ut med vederbörande i 55 år! Detta gäller ju omvänt också naturligtvis.I Polen t.ex är folk katoliker,och om en tjej träffar en kille så är det för livet.Därför är det viktigt att välja rätt från början för dem.(sen finns det ju alltid undantag förstås )(skitstövlar)Men liksom om jag t.ex träffar en tjej som haft 3 killar i säng sista månaden +att jag får klamydia eller nåt annat skit, så är väl det knappast nån bra början va? Allt handlar ju om att man kanske ska dela resten av sitt liv med nån och då ska man ta det lugnt tycker jag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 12. desember 2005 #104 Del Skrevet 12. desember 2005 Problemet løst.. Kanskje du skal starte ungkarsk(g)vinnen 2 der du er ungkarsk(g)vinnen mens kandidatene må være jenter? ← Trenger jeg minne om at mine tre finalister alle var jenter...? Hvordan ble det slik tro..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 12. desember 2005 #105 Del Skrevet 12. desember 2005 Siden jeg er i det rause hjørnet i dag skal du få litt hjelp i å forstå tankemåten til menn: Det som motiverer oss aller mest er: Fitte! (unnskyld språkbruken). Veldig mye av det vi gjør/sier handler om akkurat det i bunn i grunn, enn så fælt det kan virke. Punkt 1:Vi står på hjemme med unger, husarbeid, maling, snekring og klipping av plen - alt som skal til for at vår kvinne er komfortabel med at ting i og rundt hjemmet er på plass. Videre legger vi oss i selen for å henge med på samtaler og diskusjoner som går på oppussing (grøss), oppdragelse (der har vi litt å fare med), felles venner og nærmeste familie (ikke favorittemne men greit nok), planlegging og gjennomføring av julefeiring, barnedåper og runde bursdager (her gjør vi som regel gode miner til slett spill). En annen viktig greie er å få vår kvinne til å føle seg ok, det betyr kjøp av noe deilig til bruk i badekaret, blomster, sjokolade og til slutt noe lekkert undertøy som vi gjerne sier at vi vil se dere i (og det mener vi altså). Summen av det ovenstående har en hensikt: Da blir det fitte! Det er nå engang sånn (selv om noen blir sinte og hevder at jeg er på jordet nå): Menn vil ha sex for å få det bra, kvinner må ha det bra for å ha sex................. Punkt 2: I tillegg motiveres vi av sosialt samkvem med kamerater og da handler det først og fremst om: treffes for å ta et par øl, se en fotballkamp og prate litt "skit". Alternativt en gathering hvor vi spiller spill og da helst mot hverandre (konkurranse er viktig vet du). Det siste tok jeg med slik at du (og dere andre jenter) nå vet at det kan lønne seg å være raus i forhold til våre sosiale behov, da er vi mye lettere å ha med å gjøre med tanke på alt det som står i punkt 1. Det var en instant og til dels overfladisk guide til mannens tenkemåte! ← Om en mann hadde gjort alt dette for meg, skulle jeg vurdert sterkt å ta han som kjæreste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. desember 2005 #106 Del Skrevet 13. desember 2005 Om en mann hadde gjort alt dette for meg, skulle jeg vurdert sterkt å ta han som kjæreste... ← H-he, sorry men jeg er opptatt.................men takk for komplimenter :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 13. desember 2005 #107 Del Skrevet 13. desember 2005 En sånn kjæreste hadde ikke jeg likt... Kanskje derfor jeg aldri finner meg en? Men er det virkelig sånn at menn gjør ting for kvinner, det være seg alt fra tilfeldige til koner, kun for å få sex? Da skal jeg gudhjelpe meg leve i sølibat resten av livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #108 Del Skrevet 13. desember 2005 Grei byttehandel det vel, Diktern? og som "belønning" får han sex som også jeg har glede av. Dobbelt opp til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. desember 2005 #109 Del Skrevet 13. desember 2005 Ikke for å skryte, men minst 3 stykker på KG har lyst til å ha sex med meg. Trenger ikke å gjøre noenting, bare vise en sexy grønn avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. desember 2005 #110 Del Skrevet 14. desember 2005 Grei byttehandel det vel, Diktern? og som "belønning" får han sex som også jeg har glede av. Dobbelt opp til meg. ← Interessant vinkling det der med byttehandel. Nå er det ikke akkurat sånn at jeg yter mitt innenfor hjemmetjenester og hun yter sitt innen seksuelle tjenester da. Begge har glede av begge deler så den der "gi og få" greia stemmer ikke. Men - hovedpoenget mitt er at kvinner må ha det bra/føle seg bra for å kunne ha sex mens menn gjerne vil ha sex for å få det bra, akkurat den forskjellen gjenspeiles ofte i relasjonen mellom kjønnene. Derfor er det en viktig oppgave for oss gutta å bidra med å legge forholdene til rette for at vår kvinne har det bra.........ikke bare med tanke på sex men du verden hvor viktig akkurat det aspektet er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 14. desember 2005 #111 Del Skrevet 14. desember 2005 Gorgonzola "yter sitt innafor hjemmetjenester, og hun yter sitt innenfor seksuelle tjenester". Så, husarbeid er kvinnens jobb, og hvis mannen gjør det vil han ha sex som "betaling"/gjør husarbeid for at dama skal bli glad nok til å ville ha sex med han? Er sex er "tjeneste" som kvinnen må yte? Herregud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 14. desember 2005 #112 Del Skrevet 14. desember 2005 Ikke for å skryte, men minst 3 stykker på KG har lyst til å ha sex med meg. Trenger ikke å gjøre noenting, bare vise en sexy grønn avatar. ← Lang slange vet du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. desember 2005 #113 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Gorgonzola "yter sitt innafor hjemmetjenester, og hun yter sitt innenfor seksuelle tjenester". Så, husarbeid er kvinnens jobb, og hvis mannen gjør det vil han ha sex som "betaling"/gjør husarbeid for at dama skal bli glad nok til å ville ha sex med han? Er sex er "tjeneste" som kvinnen må yte? Herregud. ← Tror du misforstår kraftig her, les litt mer nøye før du spikrer meg opp på veggen. Mulig jeg formulerer meg krøkkete her men vinklinga om byttehandel (som mysan forøvrig lanserte) var ikke min. Jeg prøvde bare å poengtere noen forskjeller mellom kjønn som muligens danner grunnlag til å belyse hvorfor frustrasjonen av og til dukker opp. Ser jo av avateren din at du definerer deg som feminist og da har du og jeg rimelig ulikt utgangspunkt for diskusjonen her. Jeg er nemlig sterk motstander av likestilling men en varm tilhenger av likebehandling. Jeg synes ikke menn og kvinner skal strebe etter å bli mest mulig like, men heller fremheve og respektere forskjellene som tross alt eksisterer. Det fine med å diskutere forskjeller er nettopp at vi forhåpentligvis øker forståelsen av disse og dermed blir flinkere til å leve sammen og ha det bra med hverandre. Den dagen sex blir en tjeneste som min kvinne må yte, slutter vi med den slags. Endret 14. desember 2005 av Gorgonzola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #114 Del Skrevet 14. desember 2005 Gorgonzola "yter sitt innafor hjemmetjenester, og hun yter sitt innenfor seksuelle tjenester". Så, husarbeid er kvinnens jobb, og hvis mannen gjør det vil han ha sex som "betaling"/gjør husarbeid for at dama skal bli glad nok til å ville ha sex med han? Er sex er "tjeneste" som kvinnen må yte? Herregud. ← Nå må du stokke kortene dine, dette Nå er det ikke akkurat sånn at jeg yter mitt innenfor hjemmetjenester og hun yter sitt innen seksuelle tjenester da. Begge har glede av begge deler så den der "gi og få" greia stemmer ikkevar det han faktisk skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 14. desember 2005 #115 Del Skrevet 14. desember 2005 Gorgonzola stilig avatar. Et bilde sier mer enn tusen ord. Likte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. desember 2005 #116 Del Skrevet 14. desember 2005 Gorgonzola stilig avatar. Et bilde sier mer enn tusen ord. Likte den. ← Grazie signora Bildet er ikke tilfeldig valgt heller Ligger nok noen sannheter i akkurat det ja, selv om det av og til er fælt å innrømme det. Forøvrig er forumet her på KG velid interessant, mange oppegående jenter her (og noen gutter også) som det er givende å diskutere med. Og - jeg gir meg ikke på hovedpoenget mitt, grunnen til at det er mange engasjerte her er nettopp det faktum at vi higer etter å forstå ulikhetene mellom kvinner og menn - og det er jævlig viktig! Jo mer vi skjønner jo bedre blir samlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 15. desember 2005 #117 Del Skrevet 15. desember 2005 Men man må ikke på død og liv framstille hverdagslige ting, det være seg sex eller husarbeid, som "tjenester"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 16. desember 2005 #118 Del Skrevet 16. desember 2005 Så kommer løsningen fra han som vet alt, eller ihvertfall liker å late som i all sin anonymitet: Dropp å ha sex første uka, andre uka, tredje uka og deretter de neste tre. Innen da vet dere hva han er ute etter. Om det skjer igjen, ta to av paracet og ring meg dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 17. desember 2005 #119 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg er ledig. Jeg er ikke stygg. Jeg er klar for det meste. Call me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå