Gå til innhold

Mannfolk!

Gjest Hel

Anbefalte innlegg

Søker du det grønneste grasset så må du vite at det er kunstgrass, lite spiselig og falsk. Ordentlig grass er ikke alltid grønt. Noen ganger er det vissent og gult, men det har potensiale til å få en fin farge bare du vanner det riktig...

Unnskyld, må på badet og spy av mitt eget innlegg nå.

det var så vakkert. ble nesten forelsket i deg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde opprinnelig bestemt meg for å droppe alt som het mannfolk før jeg traff han jeg nå er sammen med. Jeg var for å si det rett ut DRITTLEI! Jeg hadde gledet meg til å slippe alt som heter rus, sjalusi, økonomiproblemer, angst og depresjoner på grunn av menn, og jeg kunne nevnt 1000 ting til. Så traff jeg plutselig en jeg ble forelsket i , og jeg måtte droppe alle mine planer . Jeg er glad jeg gjorde det da , for jeg er blitt veldig glad i han.

Men jeg skjønner godt hva du mener Cocopuff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ikke så motløse nå da damer... det finnes en blandt alle de forskjellige mennene her som sikkert passer dere 110%. :skjeggebass:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjellgaupe

Du er ganske fin da, CocoPuff :)

På innsiden, tenker jeg på i dette tilfellet :ler:

Bytt miljø, det er mitt råd. Finn på noe nytt, der du møter andre menn enn du vanligvis møter.

Og hvis du møter menn iført det KG-antrekket er det ikke rart de tenker på sex :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...
Gjest Gorgonzola
henger meg på..... :ironi:

Mnnfolk snakker om at vi kvinner ikke er lete å forstå men gud hjelpe meg!! hadde jeg bare forståttt LITT av tankemåten til en mann.......

Siden jeg er i det rause hjørnet i dag skal du få litt hjelp i å forstå tankemåten til menn: Det som motiverer oss aller mest er: Fitte! (unnskyld språkbruken). Veldig mye av det vi gjør/sier handler om akkurat det i bunn i grunn, enn så fælt det kan virke.

Punkt 1:Vi står på hjemme med unger, husarbeid, maling, snekring og klipping av plen - alt som skal til for at vår kvinne er komfortabel med at ting i og rundt hjemmet er på plass. Videre legger vi oss i selen for å henge med på samtaler og diskusjoner som går på oppussing (grøss), oppdragelse (der har vi litt å fare med), felles venner og nærmeste familie (ikke favorittemne men greit nok), planlegging og gjennomføring av julefeiring, barnedåper og runde bursdager (her gjør vi som regel gode miner til slett spill). En annen viktig greie er å få vår kvinne til å føle seg ok, det betyr kjøp av noe deilig til bruk i badekaret, blomster, sjokolade og til slutt noe lekkert undertøy som vi gjerne sier at vi vil se dere i (og det mener vi altså). Summen av det ovenstående har en hensikt: Da blir det fitte! Det er nå engang sånn (selv om noen blir sinte og hevder at jeg er på jordet nå): Menn vil ha sex for å få det bra, kvinner må ha det bra for å ha sex.................

Punkt 2: I tillegg motiveres vi av sosialt samkvem med kamerater og da handler det først og fremst om: treffes for å ta et par øl, se en fotballkamp og prate litt "skit". Alternativt en gathering hvor vi spiller spill og da helst mot hverandre (konkurranse er viktig vet du). Det siste tok jeg med slik at du (og dere andre jenter) nå vet at det kan lønne seg å være raus i forhold til våre sosiale behov, da er vi mye lettere å ha med å gjøre med tanke på alt det som står i punkt 1.

Det var en instant og til dels overfladisk guide til mannens tenkemåte! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

:klappe: Du er jo rett og slett drømmemannen. Men tror deg ikke for dette har jeg aldri sett i praksisk. :ironi:

Bare en liten ting, sex fungerer som en batterilader for kvinner. :) Ellers har du bomma på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, menn, hva skal vi med dem, utviklingen har gått så raskt at vi bør kvitte oss med dem før de klarer bli gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er i det rause hjørnet i dag skal du få litt hjelp i å forstå tankemåten til menn

Hehe, "Men for dummies" av Gorgonzola. Gamle floskler blir som nye..?

Unnskyld, må på badet og spy av mitt eget innlegg nå.

:klappe: Utrolig bra liknelse TomKrus :ler:. Det verste er jo at den faktisk er god :)

Vanskelig å si noe dypt og alvorlig etter så gode innlegg, så det tror jeg jeg lar være med :)

Endret av BMD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
:klappe: Du er jo rett og slett drømmemannen. Men tror deg ikke for dette har jeg aldri sett i praksisk.  :ironi:

Bare en liten ting, sex fungerer som en batterilader for kvinner.  :) Ellers har du bomma på noe.

Takker og bukker :kgblunk:

Som sagt, litt overfladisk og kanskje noe provoserende men mye sannhet, i all enkelthet, snakker av erfaring - jeg er mann og har mange kompiser hvor dette (desverre vil enkelte hevde) stemmer. Les Pondus - også en tilsvarende guide kan man si. Klart det ligger mye mer i relasjonen mellom mann og kvinne, jeg får ofte skryt av min kjære for at jeg er romantisk, flink med komplimenter, god til å lage mat, tenne lys, massere henne etc. etc. men det ligger motivasjon bak alt dette også skjønner'u. Sex ja! Et godt sexliv er fundamentet i et godt samliv.

Sikkert ikke alle som mener det så bastant som meg men vi er ganske mange vi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger en vakker mann i senga mi nå som Cocopuff kan få???. Han er flink til å lage mat, har jobb osv, hvis det er han jeg tror det er...er usikker, han ligger med ryggen til, men håper det er naboen min for han har sosiale antenner og går hjem til seg selv når han våkner

Selv våkna jeg på sofaen...

Er stuptrett og vurderer ta på meg pysj og krype under dyna (har kun ei dyne, f... så da må vi ligge tett og hva om det ikke er han men en tulling jeg har tatt med hjem fra puben...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det ligger en vakker mann i senga mi nå som Cocopuff kan få???. Han er flink til å lage mat, har jobb osv,  hvis det er han jeg tror det er...er usikker, han ligger med ryggen til, men håper det er naboen min for han har sosiale antenner og går hjem til seg selv når han våkner

Selv våkna jeg på sofaen...

Er stuptrett og vurderer ta på meg pysj og krype under dyna (har kun ei dyne, f... så da må vi ligge tett  og hva om det ikke er han men en tulling jeg har tatt med hjem fra puben...)

Hvordan gick det?

Jeg hadde nog tagit en stor grogg om jeg vaknade så.

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er tydligvis det eneste jeg er godt for siden det er alt alle gutter jeg i det hele tatt kommer i kontakt med er interessert i. :roll:

Sånn har jeg hatt det lenge også... så jeg meldte meg like godt helt ut av hele greia til slutt.

Begynte å lure på om jeg hadde en, for meg usynlig, skrift i panna hvor det stod: elskerinnemateriale.

kan godt hende jeg har det ennå, men jeg har ikke brydd meg om å undersøke ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocopuff - er ikke du ganske ung, og pen? I såfall forbauser det meg ikke at du tiltrekker den type gutter du beskriver.

Hm ja he he mye hjelp å få her :P

Trenger ikke ha noe å si - jeg er verken ung eller pen, men ett eller annet gjør at jeg signaliserer at det er i senga jeg egner meg.... veit da fa** jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...